Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:N0a schreef:Maar hij weet niet of die kriebel uit gaat groeien tot stapelverliefdheid. Lastig! Maar ben blij dat we het er over gehad hebben, nu kan ik mijn verwachtingen weer een beetje bij stellen.
Ik vind dat altijd zo'n raar verhaal. 'Het' is er wel of 'het' is er niet. En dat langdradige daten en maar wachten of 'het' nog gaat groeien enzo, pfff. Ik doe daar dus ook niet aan.
Ik vind iemand leuk genoeg of ik vind dat niet.
Als hij er na 10 dates nog over na moet denken vind ik het eerder een profiteur die het zo wel gezellig en vooral heel makkelijk vind. No offence.
Britt_Sisi schreef:Maar wat ik me afvraag dan,
Weet jij meteen na de eerste date dat het wat kan worden? Ik bedoel ik heb nu 3 dates gehad, het is gezellig en leuk enzo maar of het echt iets serieus kan worden dat weet ik nog niet? Is dat dan raar?
petitparis schreef:goh of het praktisch haalbare kaart wordt ivm werk/wonen/kinderen/... is iets anders, maar gevoelsmatig weet ik altijd wel vrij snel of ik verder wil (proberen) met iemand.
Britt_Sisi schreef:Maar wat ik me afvraag dan,
Weet jij meteen na de eerste date dat het wat kan worden? Ik bedoel ik heb nu 3 dates gehad, het is gezellig en leuk enzo maar of het echt iets serieus kan worden dat weet ik nog niet? Is dat dan raar?
Britt_Sisi schreef:Pff lastig babeth, Wat zegt je gevoel? denk je dat je hem nog kan vertrouwen?
N0a goed dat je het gevraagd hebt! wel pijnlijk om te horen dat hij het niet helemaal wist, maar hij wil het nog wel een kans geven om te kijken of het wat is?
Ik heb gister ook een date gehad. 3e date, filmpjes gekeken bij hem thuis! was gezellig haha
ruitje schreef:Emmaa, ik heb echt moeite met de term 'borderline trekjes' , iedereen heeft minder prettige karaktertrekken maar de diagnose borderline is echt heel wat hoor.
Je kan dus geen aannames doen over het hoe en waarom hij zaken doet en hoe het zit met zijn gedrag in de toekomst