Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 15:31

DeMolenhoek schreef:
Anoniem schreef:
Je eet het toch ook op?

Je weet niet hoeveel Ts al betaald maandelijks. Wie weet woont ze wel alleen en moet ze het gewoon afgeven? Oordelen is altijd makkelijk ;)

Waar oordeel ik? Ik vraag iets.

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 16:07

Aan mijn moeder, die al mijn interieurideeen jat _-:(.
En dan was het nog niet eens zo erg geweest als ze het gewoon leuk vond en het daarom overnam. Dan zou ik het nog niet leuk vinden om mijn ouders huis te zien veranderen in een kopie van dat van ons, maar dan kon ik er nog wat van begrijpen. Maar ze trekt iedere huisbeslissing die ik maak eindeloos in twijfel, tot het daadwerkelijk klaar is. Dan vindt ze het zelf ook mooi en de volgende keer dat ik thuis ben zie ik ineens iets dat verdomd op mijn eigen huis lijkt. Zo zijn onze woonkamer en slaapkamer kleuren al gejat en de blik waarmee ze naar m'n nieuwe vloer keek bevalt me niet :').
Wij hebben niet zoveel te besteden, dus het huis wordt in stadia gedaan. We willen al sinds we verhuist zijn, bijna een jaar geleden, lambrisering in de woonkamer. Nou eindelijk de vloer gedaan, dus zodra we weer wat gespaard hebben kunnen we daar eindelijk aan beginnen. Moeders weet dit, want dit zeggen we al sinds we de woonkamer geverfd hebben een jaar geleden. Stuurt m'n moeder vandaag een foto van de lambrisering die ze in d'r eigen huis heeft aangebracht.
-O-
Dat vind ik dan weer niet leuk. Ik heb zelf de kans niet eens gekregen om het idee uit te voeren en er zelf een beetje van te genieten of m'n moeder heeft het zelf al gedaan.
Over een half uurtje kan ik het wel weer wegstoppen onder het kopje "imitation is the sincerest form of flattery", maar voor nu ben ik blij dat er een zee tussen ons in zit :').

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 16:11

Aan een oude man die mijn stiefzoon tje aan zijn oor trok omdat ie een grapje uithaalde met mij. Hij zei er ook nog bij dat ie wel moest luisteren naar mij. :x

Hij zal het vast goed bedoeld hebben maar dat doet ie maar bij zijn kleinkinderen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 16:37

SavannahNx schreef:
Dat je in sommige topics waarin je een vraag stelt, volledig genegeerd word..

Misschien moet je in een druk topic ook gewoon een vraag stellen, ipv vragen óf je een vraag mag stellen ;)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 16:47

Van die 'deur tot deur' bureau's die je dan opbellen, roepen "dat ze mijn 'CV'tje' hebben geselecteerd met de manager" en het dan raar vinden dat je zegt dat je geen deur tot deur verkoop gaat doen voor een bedrijf dat bekend staat als "Multi Level Marketing" .... :+

Dat is mijn ergernis voor vandaag.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 17:21

Aan dat er een dood rottende rat in mijn emmer met tuin netten lag.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 18:00

__Sannne schreef:
SavannahNx schreef:

Misschien moet je in een druk topic ook gewoon een vraag stellen, ipv vragen óf je een vraag mag stellen ;)

Ik ga er niet vanuit of het direct mag, aangezien het nogal een kletstopic is met een vast groepje die met zn allen gezellig kletst dus vandaar dat ik de vraag stel of ik er even tussen kan komen en het antwoord is me al duidelijk, je komt er niet tussen ;)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 18:13

SavannahNx schreef:
__Sannne schreef:

Ik ga er niet vanuit of het direct mag, aangezien het nogal een kletstopic is met een vast groepje die met zn allen gezellig kletst dus vandaar dat ik de vraag stel of ik er even tussen kan komen en het antwoord is me al duidelijk, je komt er niet tussen ;)

Jawel joh! Er komen zo vaak mensen in dat topic met hun vragen tussendoor. Alleen is het een druk topic en worden de meeste vragen meerdere keren gesteld. Gebruik even de zoekfunctie of je vraag al eens gesteld is en anders; vraag hem gewoon! Jij hebt net zoveel recht om je vraag in dat topic te stellen als ieder ander hoor!

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 21:00

ScarOfWars schreef:
Aan dat ik zo veel twijfel over dingen en gewoon mijn algehele instelling naar mijzelf toe.

Oh en mijn vreselijke persoonlijkheid, dat ik gewoonweg een vreselijk persoon ben en dat ik gewoon al lang had moeten verdwijnen.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 21:04

Dat sommige mensen zo idioot snel op hun tenen zijn getrapt.. Vermoeiend gewoon..

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 21:12

ScarOfWars schreef:
ScarOfWars schreef:
Aan dat ik zo veel twijfel over dingen en gewoon mijn algehele instelling naar mijzelf toe.

Oh en mijn vreselijke persoonlijkheid, dat ik gewoonweg een vreselijk persoon ben en dat ik gewoon al lang had moeten verdwijnen.

Ho meid! Zich dit eens even niet over jezelf. Iedereen verdient een plekje op deze aardbol en jij ook! Jij bent het gewoon waard hoor! Knuffel! <3

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 23:28

SavannahNx schreef:
ScarOfWars schreef:

Ho meid! Zich dit eens even niet over jezelf. Iedereen verdient een plekje op deze aardbol en jij ook! Jij bent het gewoon waard hoor! Knuffel! <3

Ik betwijfel het eerlijk gezegd.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 23:46

SavannahNx schreef:

Inderdaad heel raar, daarom reageer ik dan gewoon niet meer op die topics, vaak toch een bepaald clubje wat op elkaar reageert en de rest niet leest of niet interessant vind.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 23:47

Dat ik het zo spannend vond om de staleigenaar te vertellen dat ik een andere stal heb gevonden.

Heb er de hele dag mee gezeten hoe ik het moest brengen of hoe ik het kon zeggen. Viel uiteindelijk ook best wel tegen

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 23:51

Heb het laatste keer via mail gedaan, omdat ik staleigenaar niet zag.. ook niet heel fijn. ( gewoon geen reactie gekregen tot dag van vertrek: geen probleem..)

Maar veel plezier op je nieuwe plek straks!

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 23:54

ScarOfWars schreef:
ScarOfWars schreef:

Jeetje nee joh!
Dat gevoel heb ik ook wel eens , maar wat maakt een ander beter dan jou???
Ik zeg stomme dingen,maak stomme fouten , maar ben mezelf en weiger me aan te passen omdat anderen dat vinden
Echt ook jij bent jij en uniek!

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 23:59

ScarOfWars schreef:
SavannahNx schreef:

Ik betwijfel het eerlijk gezegd.

Je verdient het zeker om er te zijn, dikke virtuele knuffel voor jou <3

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 00:08

flappie28 schreef:
SavannahNx schreef:

Inderdaad heel raar, daarom reageer ik dan gewoon niet meer op die topics, vaak toch een bepaald clubje wat op elkaar reageert en de rest niet leest of niet interessant vind.

Eens. Ik heb toch maar een bericht geplaatst ipv een vraag of ik het mocht plaatsen en ik zie het wel..

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 04:16

Zo lekker halve dag in de bus, met een opgezette afte precies op dat lijntje van je scheiding onderliep bovenlip

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 10:42

Aan mijn kat die de snoepjes die ik gisteren voor haar heb gekocht heeft gevonden en meer dan de helft heeft opgevreten.. en dan ook nog het lef hebben om om eten te zeuren als ik thuis kom van rijles. Bah.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 13:23

Het hostel waar we deze drie dagen met shool slapen. Flessen alcohol, vieze sokken, en moddervoetstappen op de dekens. Jak.

lotteenjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 13:34

Aan die mensen die alles beter weten in de sportschool...

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 14:18

Mensen die hun gebruiken waar het gewoon compleet incorrect is.. Hun doen dit, hun moeten dit.. Gewoon nee :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 18:06

Dat lifehammers zo duur zijn omdat ze allemaal van die extra's hebben. Wil gewoon een simpele lifehammer, maar die zijn alleen per 100 te koop -O-

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 18:46

Amira_ schreef:
Dat lifehammers zo duur zijn omdat ze allemaal van die extra's hebben. Wil gewoon een simpele lifehammer, maar die zijn alleen per 100 te koop -O-

Action heeft ze!