DeMolenhoek schreef:Anoniem schreef:Je eet het toch ook op?
Je weet niet hoeveel Ts al betaald maandelijks. Wie weet woont ze wel alleen en moet ze het gewoon afgeven? Oordelen is altijd makkelijk
Waar oordeel ik? Ik vraag iets.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:SavannahNx schreef:Dat je in sommige topics waarin je een vraag stelt, volledig genegeerd word..
Misschien moet je in een druk topic ook gewoon een vraag stellen, ipv vragen óf je een vraag mag stellen
SavannahNx schreef:__Sannne schreef:
Misschien moet je in een druk topic ook gewoon een vraag stellen, ipv vragen óf je een vraag mag stellen
Ik ga er niet vanuit of het direct mag, aangezien het nogal een kletstopic is met een vast groepje die met zn allen gezellig kletst dus vandaar dat ik de vraag stel of ik er even tussen kan komen en het antwoord is me al duidelijk, je komt er niet tussen
ScarOfWars schreef:ScarOfWars schreef:Aan dat ik zo veel twijfel over dingen en gewoon mijn algehele instelling naar mijzelf toe.
Oh en mijn vreselijke persoonlijkheid, dat ik gewoonweg een vreselijk persoon ben en dat ik gewoon al lang had moeten verdwijnen.
SavannahNx schreef:ScarOfWars schreef:
Oh en mijn vreselijke persoonlijkheid, dat ik gewoonweg een vreselijk persoon ben en dat ik gewoon al lang had moeten verdwijnen.
Ho meid! Zich dit eens even niet over jezelf. Iedereen verdient een plekje op deze aardbol en jij ook! Jij bent het gewoon waard hoor! Knuffel!
ScarOfWars schreef:ScarOfWars schreef:
flappie28 schreef:SavannahNx schreef:Dat je in sommige topics waarin je een vraag stelt, volledig genegeerd word..
Inderdaad heel raar, daarom reageer ik dan gewoon niet meer op die topics, vaak toch een bepaald clubje wat op elkaar reageert en de rest niet leest of niet interessant vind.