Ik kom op stal en het regent....aan 1 stuk door. Paard keek me zo aan Sja.....daar zal hij ook weer even aan moeten wennen vrees ik als ik de vooruitzichten mag geloven
Gister vooral veel regen. Vanmorgen wat wind en vriendelijke zon. Ik was net klaar bij de paarden, wind trekt aan en miezer. Honden zijn klaar met wandelen meer regen. Nu fikse storm en best gemene regen. Kortom weer om binnen te zitten en zo de houtkachel op te stoken. Kopje thee choco koekje en niets meer doen,
Shirley
Geplaatst: 26-03-15 19:07
Alles staat weer blank. Word hier zo niet blij van
Wat een pokkeweer Sorry maar ik zit er echt even helemaal door Heb een paar snotterende ponies en met dit weer knappen ze ook niet op. Zelf hoest en proest ik ook weer en op het werk is het noro virus. Het wordt echt tijd voor langere tijd zonneschijn met fijne temperatuur
Gisteravond beetje miezer,vannacht een flinke bui,daarna droog. Nu zwaar bewolkt,donkere dreigende wolken,maar nog wel droog.Ook kleine stukjes blauwe lucht te zien.Vanmiddag word het droog!
PrizTwir
Geplaatst: 27-03-15 09:37
Allereerst, even een potje janken . Hier regen en een aardig stevige wind.
IK WIL VOORJAAR
dravergekkie
Geplaatst: 27-03-15 09:54
Inderdaad dat weer van vorige week dinsdag was zo heerlijk
Wat een domper vergeleken met nu.
Maar nog even volhouden na dinsdag lijkt het weer droger te worden !
Niet zo mooi weer idd, grijzig, wel wat zon achter de wolken nu. Maar ben allang blij, de fructaanindex is vandaag laag, dat scheelt weer nu de paarden bij ons op het land staan.