Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 20:19

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 11:27

Eef01

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 11:40

dankje

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 07:48

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 08:21

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 11:34

Wat leuk geschreven weer Yasmine!! Ik kan me voorstellen dat je wel door de grond kon zakken op dat moment. Je schrijft erg leuk, het leest gemakkelijk weg.

Inge, ik kan iedere keer weer wegdromen bij jouw blog. Ik heb nooit echt stilgestaan bij Scandinavië als vakantiebestemming maar door jouw blog en foto's is het wel iets waar ik nog eens heen zou willen.

Ik heb vandaag een knal oranje lakje. Rimmel Tangerine Tent.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 18:51

Dankjewel, dat is echt leuk om te horen! En ja, ik kan het je zeker aanraden als vakantiegebied. Het is gewoon zo mooi hier, en heel rustgevend. Zelfs de mensen en de cultuur stralen rust uit op een of andere manier. Mocht je ooit echt plannen gaan maken, dan wil ik je gerust wat tips en info enzo sturen. ;)

Heftig lakje trouwens! Maar voor koningsdag etc is hij wel perfect.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 20:50

Eva gefeliciteerd! Yasmine je hebt weer een fantastisch stuk geschreven. Je weet mij elke keer weer te verassen.
Hoe was jullie Koninginnedag? Ik lig ziek op bed. Ben heel even de stad in geweest. Maar dat was geen succes.

Ik vertel vandaag op mijn blog waarom wellnessbehandelingen en huidverbetering tegenstrijdig werken. http://beautyfanatic.nl/waarom-wellness ... amen-gaan/

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 20:52

Yasmine schreef:
Aaaaaaahhhh!!! Ik zit hier al een week op te broeden maar eindelijk is het officiëel :D Ik weet niet of jullie dit meisje kennen?

[ Video ]

Ze is 12 jaar en komt al sinds haar 7de in Dance Moms, een reality tv programma over jonge meisjes die op hoog niveau dansen. Ze heeft nu het afgelopen jaar in 3 video's van Sia gedanst (waaronder één met Shia Labeouf), trad op tijdens de Grammy's en iedereen in Amerika kent haar nu wel. En ik mag haar interviewen *\o/* Het onderhandelen met haar agent heeft even geduurd, maar nu is alles geregeld! Maandag is er een gesprek geregeld, dat natuurlijk uitgebreid op mijn blog komt. Ik ben dolblij, kijk al jaren naar Dance Moms en dit meisje is zó getalenteerd en inspirerend!

Ik ben echt té excited om een 12-jarige te interviewen :')

Wauw wat leuk!!! Ben heel benieuwd hoe het was?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 22:47

Heb haar net geïnterviewd! Ze was erg lief en interessant :D Ik ga nu mijn stuk uitwerken en ergens deze week wordt het wel gepubliceerd.

En Conchita, bedankt voor het lieve compliment :o

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 05:43

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 11:14

Goed stuk Yasmine, kan me helemaal voorstellen hoe je je voelde haha

Bij mij vandaag Mijn Sleek paletten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 14:59

Nog gefeliciteerd Eef!

Wat gaaf Yasmine, ben erg benieuwd! Wij werden voorbij gevaren door iemand van So You Think You Can Dance. Vriendin van me werd ineens helemaal dol _O-. Ik zou echt geen idee hebben, heb alleen het allereerste seizoen echt gevolgd. Maar vind die dansers altijd zo gaaf! Echt knap!

Vintage Romance is echt mooi! Heb 'm ook maar gebruik 'm idd ook niet zo veel. De Au Naturel gebruik ik het meest.

Noorwegen wil ik ook nog een keertje naartoe :j, lijkt me prachtig!

ADHD To The Max

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:02

Au Naturel staat ook nog op mijn lijstje ja :j

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 19:52

Mag ik mezelf ook voorzichtig melden? :o

Vorig jaar enkele posts geschreven, maar toen een paar maanden niets meer. Erg jammer want ik schrijf erg graag en vind het bloggen gewoon leuk! Moest er afgelopen dagen weer aan denken, mezelf even een schop onder m'n kont gegeven en vandaag toch weer wat gepubliceerd :D

https://billionache.wordpress.com/

Hij is nog vrij leeg, en ben nog heeeel erg aan het zoeken naar hoe of wat... Mocht iemand tips hebben, mag je die zeker geven! Zie ook dat hier een aantal bloggers zitten die ik sporadisch volg :)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 07:29

Meesten berichten bijgelezen alleen niet echt gereageerd ^^'
Maar komen veel leuke blogposts voorbij :D

Deze week: Weekly questions #10

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 08:13

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 08:46

billionache schreef:

Vorig jaar enkele posts geschreven, maar toen een paar maanden niets meer. Erg jammer want ik schrijf erg graag en vind het bloggen gewoon leuk! Moest er afgelopen dagen weer aan denken, mezelf even een schop onder m'n kont gegeven en vandaag toch weer wat gepubliceerd :D

Hij is nog vrij leeg, en ben nog heeeel erg aan het zoeken naar hoe of wat... Mocht iemand tips hebben, mag je die zeker geven! Zie ook dat hier een aantal bloggers zitten die ik sporadisch volg :)

Je post over de Lijn is leuk :D en herkenbaar :')

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 09:43

billionache schreef:

Welkom terug!

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 09:45

Hoi, yv klopt het dat ik niet meer direct op jouw blog kan reageren?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 09:51

Euhm... Hoe bedoel je dat Sietje?
Doordat ik ineens die Captcha had, heb ik ingesteld dat ik zelf moet modereren, maar verder niets veranderd. Kun je helemaal niet reageren? Of bedoelde je iets anders? Ben niet zo'n kei in zulke dingen :').

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 11:10

Hij is leuk Yv! Ik lak hem in de zomer veel. Zoals mijn vader laatst zei "Goh, die valt wel op tussen de radijsjes" _O-

Ik heb vandaag China Glaze Treble Maker op mijn blog staan. Een niet zo subtiele, zeg maar rustig in-your-face, groene crème. Een draak om te lakken maar die kleur... <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 11:12

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 11:16

Zo, weekje op vakantie geweest en heb 4 pagina's bij te lezen! Dat ga ik zo doen. Eerst even een vraagje: Na een mislukte update kreeg ik mijn blog niet meer aan de praat en was ik noodgedwongen helemaal opnieuw te beginnen. Alleen nu vraagt hij weer om een wordpress update. Er staat dat er een nieuwe versie van Wordpress beschikbaar is. Wat doen jullie dan? Installeren jullie die gewoon?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 11:18

Ik laat hem automatisch updaten. Ik vind het wel belangrijk dat hij up to date is en blijft.