Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Was maandag bij het postkantoor een pakketje afleveren, toen daar net toevallig de pakketjes werden opgehaald door postNL, het waren behoorlijk wat pakjes maar hij wou ze persé op 1 container hebben, (de eigenaar van het postkantoor mopperde nog dat hij het beter met 2 containers kon doen) met als gevolg dat hij onderweg naar zijn bestelbusje ongemerkt een pakketje verloor. Voor ik hem erop kon attenderen was hij al weg
. Pakketje opgeraapt en stond echt even met mijn mond vol tanden, wat zou erin zitten? Een Ipad? Een boek? Misschien was het wel heel waardevol. Heb snel het pakketje binnen afgeleverd bij het postkantoor. Maar vind het echt belachelijk dat er zo roekeloos wordt omgegaan met pakketjes, voor hetzelfde geld had iemand het pakketje opgeraapt en gehouden en werd verzender aangezien voor oplichter. Als er een pakket kwijt is bij postNL weet ik uit ervaring dat het een heel gedoe wordt.
Dat ze dagelijks 20 van die reclame mails krijgt van allerlei onzin, misschien snapt ze dan hoe irritant ze is :pNoTrouble schreef:We kunnen ook haar emailadres opgeven voor allerlei reclame dingenDat ze dagelijks 20 van die reclame mails krijgt van allerlei onzin, misschien snapt ze dan hoe irritant ze is :p
*onee, niet netjes
birte schreef:Donna89 schreef:Wat jammer bugpluisje. En het is zo'n leuke pony om te zien!
leuke pony, maar die is weinig waard nu, als je hem goed wil verkopen moet je deze van het voorjaar inrijden en met de zomer verkopen, dat brengt ze wel wat op.