Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:15

ID vragen moet officieel tot 25, en dat is een stuk lastiger te gokken dan 18 :') ik heb als cassiere echt wel vaker mensen van 30+ en een enkele keer eind 30 gevraagd om gun ID. Leuk complimentje :))

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:19

Vandaag logeert Oskar een nachtje bij Jozi. Jozi haat andere honden in zijn huis. Maar Oskar ook. Jozi is de enige hond die bij Oskar thuis kan komen. Alle andere honden valt hij aan. Groot en klein. Buitenshuis gaat het wel oké.

Dus bij Oskar thuis is Jozi heel voorzichtig en beleefd. Blijft van z’n voerbak en speelgoed af. Houdt afstand en reageert op Oskar zijn lichaamstaal. Dus daarom gaat dat goed. Ze vinden elkaar prima.

Maar, in “Jozi zijn huis” gelden dezelfde regels. Alleen dan is Jozi de baas. :P Binnen 2 minuten had Jozi met lichtjes grommen al even bepaald wat de regels hier zijn. Afstand houden en geen opwinding. Jozi haat zenuwachtig gedrag. Dat mag alleen hij. Dus Oskar ging meteen in z’n mand liggen.

Afbeelding

Ging wel heel makkelijk. Ben benieuwd of het zo blijft. :=

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:19

Polarize schreef:
ID vragen moet officieel tot 25, en dat is een stuk lastiger te gokken dan 18 :') ik heb als cassiere echt wel vaker mensen van 30+ en een enkele keer eind 30 gevraagd om gun ID. Leuk complimentje :))

Zelfs mijn vader is gevraagd om zijn ID kaart terwijl hij duidelijk grijs en gerimpeld is, en hij is +70.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:22

Siggislief schreef:
Polarize schreef:

Zelfs mijn vader is gevraagd om zijn ID kaart terwijl hij duidelijk grijs en gerimpeld is, en hij is +70.

Oh ja ik heb ook wel eens gehad dat ik iemand vroeg, en toen ze echt op keken zag ik pas dat ze duidelijk oud genoeg waren. Soms zie je maar een half gezicht en om dan in een paar seconden te bepalen of iemand oud genoeg is..het is een skill :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:31

Siggislief schreef:
Polarize schreef:

Tegenwoordig is grijs in de mode :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:42

imaudy schreef:
Tegenwoordig is grijs in de mode :')

Dat dacht ik ook toen ik het typte.. _O-

Mijn ergernis is dat ik weer last van mijn onderrug heb,
en precies weer dezelfde kant als een aantal maanden geleden.

Met iets van uitstraling naar de linker bovenbeen... -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:39

Haha wat grappig volgens mij ken ik Oskar

--

Ik irriteer mij vandaag behoorlijk aan wat mensen. Enige wat helpt is telefoon weg en even letterlijk onbereikbaar te zijn.

En last van mijn heup. Dat heb ik wel eens vaker, gaat vanzelf weer over. Maar elke stap voel ik.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:44

Haha jij kent Oskar zeker. :P

Oskar is heel bang voor Jozi. Hij durft bijna niet vrij te lopen. }:)

Weet hij ook eens hoe dat is.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:49

Siggislief schreef:
Polarize schreef:

Ik begin het nu uitermate teleurstellend te vinden dat ik laatst bij de zelfscan stond met alcohol en de medewerker die goedkeuring moest geven, niet eens de moeite nam om ook maar een stap in mijn richting te doen :')

Ik zal wel een oude uitstraling hebben :+

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:53

Piercing is er uit gevallen en krijg hem niet meer erin. Ja vanaf de voorkant maar niet vanaf de achterkant van m'n oor... handig tijdens de feestdagen

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:16

Nyaleti schreef:
Ik stoor me steeds meer aan de meiden die hier de stallen huren. Baal daarvan. Leuke en nette meiden, leuke paarden, maar ze hebben (of maken) er gewoon geen tijd meer voor.
De basis is in orde, daar niet van, maar er wordt niks met ze gedaan en ze staan jaarrond op de kleine paddock ipv af en toe eens op de wei. Worden zeer zelden gereden of wat mee gedaan.
Ze denken dat de paarden van suiker zijn denk ik want ligt nu nog een deken met hals op := (koudbloeden)
Paarden zijn te onrustig bij vreemde dus ik sta ook niet te springen om de dekens af te doen.
Geen geld dus hebben van de winter niet altijd stro in de stal gehad en dus niet altijd een droge plek gehad om in te liggen..

Dan is de basis dus niet in orde. En dat is inderdaad ergerlijk.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:39

Het is weer zondag EN voetbalseizoen, dus ik erger me weer aan de ééncelligen die in de voetbalstadions de maatschappij weer op kosten jagen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:44

Ik weet dat het niet gezond is , maar ik heb de neiging om pizza te bestellen. Maar geen zin om dan weer te wachten :') wat kan de mensen toch moeilijk doen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:44

Cowboy55 schreef:
Het is weer zondag EN voetbalseizoen, dus ik erger me weer aan de ééncelligen die in de voetbalstadions de maatschappij weer op kosten jagen.

En het wordt gewoon gedoogd.

Denk maar niet dat de club zelf de kosten gaat dragen. Zo wordt de club niet gemotiveerd om echt strenge maatregelen te maken. Dat je met fiets fakkels en vuurwerk naar binnen komt is mij een groot raadsel.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:46

Wij waren in Wildlands(emmen) en hadden mooi weer! Zo nu en dan wel even een harde wind maar overwege zonnig..

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:54

Ik baal. 2 (gezelligste) vriendinnen kunnen niet komen vanavond dus het is al een klein clubje.
Diegene die wel kunnen stelden zelf voor om vanavond te komen ipv van vanmiddag. Diezelfde zitten nu te appen dat het te laat is, ze al zo moe zijn etc :(
Ik hoop dat er nog genoeg energie in zit voor een lange, gezellig avond..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:05

Receptuur veranderd van m’n favoriete knoflooksaus. ;(

Weer iets weg wat ik altijd kon eten, hoe overprikkeld ik ook ben. -O-

Ben nu in staat m’n hele eten weg te mieteren. De nieuwe smaakt echt chemisch.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:08

Gefeliciteerd Nyaleti!

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:13

Nyaleti schreef:
Ik baal. 2 (gezelligste) vriendinnen kunnen niet komen vanavond dus het is al een klein clubje.
Diegene die wel kunnen stelden zelf voor om vanavond te komen ipv van vanmiddag. Diezelfde zitten nu te appen dat het te laat is, ze al zo moe zijn etc :(
Ik hoop dat er nog genoeg energie in zit voor een lange, gezellig avond..

Gefeliciteerd en ik hoop met je mee.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:25

Nyaleti gefeliciteerd. Ik hoop dat je een leuke avond hebt.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:28

Nyaleti Y)(^)
Gefeliciteerd.
Hoop dat je toch en fijne avond hebt

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:35

Nyaleti gefeliciteerd *\%/*

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:13

Gefeliciteerd!

Ik baal dat de woning die ik gekregen heb zo enorm slecht achtergelaten is, waardoor we al het behang eraf gehaald hebben, om vervolgens erachter te komen dat de muren niet behang klaar/saus klaar is.
Fijn. Heel fijn. Ik ga dinsdag maar direct de woningbouw bellen om te vragen hoe en wat..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:25

Ik woon vlakbij een paasvuur , opeens ruik ik een behoorlijke brandlucht. Betekend dus ook dat ik daar de hele avond in moet zitten. Helaas te weinig energie om even te gaan kijken. Maar vind het ook te koud.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:27

MarlindeRooz schreef:
Haha jij kent Oskar zeker. :P

Oskar is heel bang voor Jozi. Hij durft bijna niet vrij te lopen. }:)

Weet hij ook eens hoe dat is.

Haha ik denk al , zelfde kleur en naam dat kan er maar één zijn :o

Jozi is ook heel eng }:)

Sterre98 schreef:
Gefeliciteerd!

Ik baal dat de woning die ik gekregen heb zo enorm slecht achtergelaten is, waardoor we al het behang eraf gehaald hebben, om vervolgens erachter te komen dat de muren niet behang klaar/saus klaar is.
Fijn. Heel fijn. Ik ga dinsdag maar direct de woningbouw bellen om te vragen hoe en wat..

Dat is wel even heel zuur.... Je wilt er zo snel mogelijk in en nu moet je weer wachten dat is helemaal balen!