ik heb als cassiere echt wel vaker mensen van 30+ en een enkele keer eind 30 gevraagd om gun ID. Leuk complimentje
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Binnen 2 minuten had Jozi met lichtjes grommen al even bepaald wat de regels hier zijn. Afstand houden en geen opwinding. Jozi haat zenuwachtig gedrag. Dat mag alleen hij. Dus Oskar ging meteen in z’n mand liggen. 
Polarize schreef:ID vragen moet officieel tot 25, en dat is een stuk lastiger te gokken dan 18ik heb als cassiere echt wel vaker mensen van 30+ en een enkele keer eind 30 gevraagd om gun ID. Leuk complimentje
Siggislief schreef:Polarize schreef:ID vragen moet officieel tot 25, en dat is een stuk lastiger te gokken dan 18ik heb als cassiere echt wel vaker mensen van 30+ en een enkele keer eind 30 gevraagd om gun ID. Leuk complimentje
Zelfs mijn vader is gevraagd om zijn ID kaart terwijl hij duidelijk grijs en gerimpeld is, en hij is +70.
Siggislief schreef:Polarize schreef:ID vragen moet officieel tot 25, en dat is een stuk lastiger te gokken dan 18ik heb als cassiere echt wel vaker mensen van 30+ en een enkele keer eind 30 gevraagd om gun ID. Leuk complimentje
Zelfs mijn vader is gevraagd om zijn ID kaart terwijl hij duidelijk grijs en gerimpeld is, en hij is +70.

Nyaleti schreef:Ik stoor me steeds meer aan de meiden die hier de stallen huren. Baal daarvan. Leuke en nette meiden, leuke paarden, maar ze hebben (of maken) er gewoon geen tijd meer voor.
De basis is in orde, daar niet van, maar er wordt niks met ze gedaan en ze staan jaarrond op de kleine paddock ipv af en toe eens op de wei. Worden zeer zelden gereden of wat mee gedaan.
Ze denken dat de paarden van suiker zijn denk ik want ligt nu nog een deken met hals op(koudbloeden)
Paarden zijn te onrustig bij vreemde dus ik sta ook niet te springen om de dekens af te doen.
Geen geld dus hebben van de winter niet altijd stro in de stal gehad en dus niet altijd een droge plek gehad om in te liggen..
Cowboy55 schreef:Het is weer zondag EN voetbalseizoen, dus ik erger me weer aan de ééncelligen die in de voetbalstadions de maatschappij weer op kosten jagen.
Nyaleti schreef:Ik baal. 2 (gezelligste) vriendinnen kunnen niet komen vanavond dus het is al een klein clubje.
Diegene die wel kunnen stelden zelf voor om vanavond te komen ipv van vanmiddag. Diezelfde zitten nu te appen dat het te laat is, ze al zo moe zijn etc![]()
Ik hoop dat er nog genoeg energie in zit voor een lange, gezellig avond..
MarlindeRooz schreef:Haha jij kent Oskar zeker.
Oskar is heel bang voor Jozi. Hij durft bijna niet vrij te lopen.![]()
Weet hij ook eens hoe dat is.
Sterre98 schreef:Gefeliciteerd!
Ik baal dat de woning die ik gekregen heb zo enorm slecht achtergelaten is, waardoor we al het behang eraf gehaald hebben, om vervolgens erachter te komen dat de muren niet behang klaar/saus klaar is.
Fijn. Heel fijn. Ik ga dinsdag maar direct de woningbouw bellen om te vragen hoe en wat..