Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:06

Marcella schreef:
Al mijn tarwe, gerst en haver opgevreten door de kraaien. -O-

Nee joh wat zuur -O-

Ergernis van de dag: Ik wilde de filter van mijn zwembad schoonmaken maar heb geen idee hoe dat moet, dus had maar de instructie van de oude bewoonster van het huis gevolgd. Ja ik heb de zooi uit de filter dus mooi terug het zwembad in gepompt :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:33

Geloof het of niet ik heb het koud :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:34

pjer schreef:
Ik moet werkdingen doen en extra waldbodem in de stallen scheppen beide geen zin in. vooral dat laatste is fysiek veel werk bijna niet te doen in je eentje (volle kruiwagen over 20cm hoge plank bij de drempel tillen etc) Maar het werk ding is facturen maken en dat vind ik altijd zoooooo genant dat ik daar als een berg tegenop zie (dan ga ik liever met die waldbodem zeulen)

Verder erger ik me aan mijn lijf, al de hele week pijn in mijn rug. Pijn in mijn benen en voeten. Vandaag is er ineens nog een pees in mijn voet die bedacht heeft dat hij ook wel pijn kan doen... zucht.

Kan dan beter niet van beide een beetje doen zeker als je last van je lijf heb.

Moet eigenlijk de kippen doen, maar zit zo lekker in de schaduw in de wind. :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:34

Telpeva schreef:

Jij spoort niet. :D

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:25

Ik heb m'n cijfer voor m'n herkansing terug.
Weet nog niet of in er blij mee moet zijn, of toch van baal. En daar erger ik mij aan..

Aan het eind van de opleiding mag je 2x een 5 of 1x een 4 hebben. Waarbij een 4,5 telt als 5.

Ik had een 4, dus opzich mocht ik hem laten staan maar dan moet ik voor de volgende wel minimaal een voldoende halen.
Nu heb ik hem herkanst, wat niet heel lekker ging maar wel wat beter.
Hierdoor hoopte ik heel erg op de 4,5.

Het is een 5,3 geworden, dus een stuk hoger dan verwacht en ook zeker een verbetering.
Alleen nu baal ik toch dat het niet net een 5,5 is..

Dit blok wordt gezien als moeilijkste van de blokken, dus als nog wel blij dat het achter de rug is.

Little_Gift

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:29

Gewoon blij wezen joh! Da's meer dan terecht!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:38

Kosseh ik snap het wel. Maar he een dikke punt hoger dan de vorige keer.
Wees trots op jezelf.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:49

Zucht, gisteren pasfoto s laten maken voor paspoorten. Zodat dat vandaag niet ervoor hoefde. Is er 1 niet goed gekeurd. Kon ik nieuwe laten maken. Gelukkig zit er een fotograaf naast en kon dat zo snel even tussendoor. Maar echt, gewoon 15 euro voor niks uit gegeven

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:49

Hele mooie verbetering trots op zijn. :j

Gaas kant net netjes dicht gerijgt en op de andere plekken haringen gedaan. Binnenkort maar opnieuw zaaien. Dus als het goed is zou er geen kraai meer in kunnen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:51

Ga je ergens gratis werken, verwachten ze wel dat je binnen een maand bent ingewerkt (met enkele werkuren per week) en direct daarna enorme verantwoordelijkheid draagt door alleen te staan (for reference, ergens anders stond ik na 6 maanden pas alleen)..
De organisatie staat al niet fantastisch aangeschreven dus ben benieuwd wat de uitkomst hiervan gaat zijn. -O-

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:52

zonnebloem18 schreef:
paddington schreef:
Omdat morgen die kl*te treinen niet rijden morgen moet ik ergens in Nederland een kennis ophalen.
We moeten kijken hoever hij van Zuid Holland naar Flevoland kan reizen.

Zo geen zin in.. :+

Er zijn nog wel treinen die vanuit het westen naar Almere gaan. Sowieso de Intercity direct, maar ook sprinters vanaf Leiden bijvoorbeeld.

Laten we het hopen want hij vertrekt uit Boskoop of Bodegraven.
En anders neemt hij maar de bus naar Leiden.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:56

Daar rijden wel treinen, alleen vaak overstappen. Boskoop naar Leiden, naar Schiphol en dan naar Almere.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:01

Telpeva schreef:

Zullen we even gaan toeren met mijn picanto? Heb alleen arko, heb je het zo warm in :D

_San87_ schreef:
Ja. Het is ook gewoon een prima ergernis.

Jij mag door voor de koelkast :D
Nee maar serieus, het is bij mijn zwager een opstapeling van ergernissen, en dan kan soms die pokkeherrie van de maaier er niet bij. Het bleek achteraf mijn vader te zijn overigens, en die treft geen blaam :+

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:20

JustMe8484 schreef:
Zucht, gisteren pasfoto s laten maken voor paspoorten. Zodat dat vandaag niet ervoor hoefde. Is er 1 niet goed gekeurd. Kon ik nieuwe laten maken. Gelukkig zit er een fotograaf naast en kon dat zo snel even tussendoor. Maar echt, gewoon 15 euro voor niks uit gegeven

Was de eerste poging bij een fotograaf oid? Want soms geven die garantie als je foto wordt afgekeurd.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:33

Hilary schreef:
JustMe8484 schreef:

Was de eerste poging bij een fotograaf oid? Want soms geven die garantie als je foto wordt afgekeurd.

Bij een drogist die ook pasfoto s voor paspoorten maakt. Ik weet niet of zij garantie geven maar ik heb van de gemeente een formulier gekregen om terug te kunnen. Dat ga ik morgen dus ook doen. Hoop dat ik mijn geld terug krijg maar anders kan ik iig een klacht indienen

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:50

Persoon die bij het spoor loopt zodat er geen trein Den Haag in of uit kan. Was expres vanavond gegaan in plaats van morgen, krijg je dit :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:57

JustMe8484 schreef:

Hier krijg je garantie op pasfoto’s. Als ze niet goed zijn mag je gratis terug.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:59

Ik erger me aan een erg dure onderhoudsbeurt van mijn auto…. Met o.a. 4 nieuwe banden. Dus….

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:03

Suzanne F. schreef:
JustMe8484 schreef:

Hier krijg je garantie op pasfoto’s. Als ze niet goed zijn mag je gratis terug.

Geen idee of dat hier ook zo is, zie het niet terug. Maar ik heb een formulier waarop is aangegeven waar ze op afgekeurd zijn. Ik ga dus sowieso even terug morgen...

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:21

Powerbank die ik Morgen op mijn vrije dag nodig heb vergeten op het werk dus Morgen terug naar het werk om die even op te Halen...

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:41

denisesilver schreef:
Telpeva schreef:

Zullen we even gaan toeren met mijn picanto? Heb alleen arko, heb je het zo warm in :D

_San87_ schreef:
Ja. Het is ook gewoon een prima ergernis.

Jij mag door voor de koelkast :D
Nee maar serieus, het is bij mijn zwager een opstapeling van ergernissen, en dan kan soms die pokkeherrie van de maaier er niet bij. Het bleek achteraf mijn vader te zijn overigens, en die treft geen blaam :+

Dus de ergernis an sich was niet het maaien op een doordeweekse avond... Maar de persoon achter de maaier :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:43

Het vechten tegen de slaap is begonnen. Maar ik wil heel graag weer een normaal slaapritme. :+

Wedden dat ik straks om 23:00 ofzo weer klaarwakker ben. :+

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:44

Suzanne F. schreef:
Ik erger me aan een erg dure onderhoudsbeurt van mijn auto…. Met o.a. 4 nieuwe banden. Dus….

Niet doen! :')

Ik heb me in 2024 ook eens geërgerd aan een grote slijtagekost (distributieriem en waterpomp) welke heel normaal is vanaf een bepaalde leeftijd...

Als bedanking kreeg ik in de 10 maanden daaropvolgende nog 4500 euro extra kosten aan vanalles en nog wat wat stuk ging :')

Achteraf had ik dus blij moeten zijn met enkel die ene kost :')

Verzoek de goden dus aub niet :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:47

Een belangrijke belafpraak die niet is nagekomen. Morgen om 09.00 hang ik daar weer aan de lijn, ze zorgen maar dat ik morgen gebeld wordt.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:10

Suzanne F. schreef:

Oefff die doet zeer :(:)