_chou schreef:ze verkopen geen buggles meer bij de Jumbo in mijn dorp
Hier ook niet en geen wokkels en geen ringlings

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
denisesilver schreef:Beterschap met de kat hwn![]()
Ik wil een playthrough kijken van The Witcher of Baldur's Gate, maar of de mensen hebben een irritante stem, of er staat geen ondertiteling onder (ja automatisch gegenereerde). Denk dat ik er toch maar een ga kijken van iemand zonder ondertiteling, die wel heel duidelijk praat. Mocht iemand nog tips hebben, graag. Ik weet dat er hier ook gaming liefhebbers zitten
Telpeva schreef:denisesilver schreef:Beterschap met de kat hwn![]()
Ik wil een playthrough kijken van The Witcher of Baldur's Gate, maar of de mensen hebben een irritante stem, of er staat geen ondertiteling onder (ja automatisch gegenereerde). Denk dat ik er toch maar een ga kijken van iemand zonder ondertiteling, die wel heel duidelijk praat. Mocht iemand nog tips hebben, graag. Ik weet dat er hier ook gaming liefhebbers zitten
Gamer hier maar ik heb geen tips, ik ben meer van de: elke minuut dat ik ergens naar kijk is een minuut niet gamenik kijk dus nooit playthroughs, ik ga liever gewoon 100x onnodig onbekwaam game-over.
Gerelateerde ergernis, ik kan al dagen niet gamen.
Froukje_J schreef:Piep jeugd met hun piep vuurwerk elke dag weer...
En ik lijk weer allergisch te reageren op de kinesiotape... voet brand als de h** maar zonder klap ik door de enkel en zorgt voor nog meer pijn(het is nu 7! Weken geleden dat ik de enkelbanden+ een spier scheurde kom op man)