Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 20:01

_chou schreef:
ze verkopen geen buggles meer bij de Jumbo in mijn dorp -O-

Hier ook niet en geen wokkels en geen ringlings -O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 20:05

nicole_floor schreef:
_chou schreef:
ze verkopen geen buggles meer bij de Jumbo in mijn dorp -O-

Hier ook niet en geen wokkels en geen ringlings -O-

Das een bommer voor de vrijdag avond.

Hier een dilemma. Ga ik wel of niet vanavond naar de manege, een wijntje drinken. (En chips eten :) )

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 20:08

Beterschap met de kat hwn :(:)

Ik wil een playthrough kijken van The Witcher of Baldur's Gate, maar of de mensen hebben een irritante stem, of er staat geen ondertiteling onder (ja automatisch gegenereerde). Denk dat ik er toch maar een ga kijken van iemand zonder ondertiteling, die wel heel duidelijk praat. Mocht iemand nog tips hebben, graag. Ik weet dat er hier ook gaming liefhebbers zitten

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 20:09

Mn vader heeft gezellig een drankje gedronken op het werk en nu stuurt hij mn moeder om ons van de trein te halen..

Ze heeft vanmiddag nog chemo gehad :\
Opzich voelt ze zich goed en ze kan wel voor zichzelf opkomen maar het voelt wel een beetje.. mwhh

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 20:20

Ik erger nog steeds aan mijn beide kuiten, bij iedere keer dat ik wil opstaan en lopen doet het behoorlijk zeer.
Het voelt of ik met kramp opsta en loop, terwijl ik weet als je kramp hebt dan kan je niet eens lopen.

Bij zitten voel ik het niet.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 20:23

Beterschap voor alle zieke mensen en dieren :knuffel:

Ik erger me aan m'n enkel.. ik loop morgen 7 weken met krukken en ben nog niet hersteld.
En we gaan morgen naar de Efteling(heb maar een rolstoel gereserveerd)
Stomme enkelbanden

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 20:51

Hoe kan het toch zo moeilijk zijn om op kantoor de vaatwasser te vullen op een ordelijke manier.
De heren vullen sowieso niet en de dames 'pleuren' de vaat er ook zomaar in.
Alles doorelkaar, kwestbare glazen tussen de rest, grote dikke glazen aan de buitenkant zetten waar een extra rekje zit voor dubbele rij kopjes. Dus zo enorm onlogisch en oneconomisch, echt hoe verzin je het...
En dan mag jij de vaatwasser leegruimen, dat ruimt zó enorm fijn op als alles doorelkaar ligt! NOT!

In de besteklade liggen de lepels op hun rug ipv zijwaarts, allemaal vol met water, daar is vast over nagedacht!

Zo ik ben het weer kwijt!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 20:59

Ik verzamel LPs <3 , maar die krengen importeren van engeland naar nederland is niet grappig.
Per stuk gewoon 20 euro kwijt aan inklaringskosten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 21:06

denisesilver schreef:

Ik wil een playthrough kijken van The Witcher of Baldur's Gate, maar of de mensen hebben een irritante stem, of er staat geen ondertiteling onder (ja automatisch gegenereerde). Denk dat ik er toch maar een ga kijken van iemand zonder ondertiteling, die wel heel duidelijk praat. Mocht iemand nog tips hebben, graag. Ik weet dat er hier ook gaming liefhebbers zitten

Gamer hier maar ik heb geen tips, ik ben meer van de: elke minuut dat ik ergens naar kijk is een minuut niet gamen :') ik kijk dus nooit playthroughs, ik ga liever gewoon 100x onnodig onbekwaam game-over.

Gerelateerde ergernis, ik kan al dagen niet gamen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 21:27

sterregoud schreef:
Nu al veel vuurwerk, mijn hondje is er bang van..

Nee... -O- Ik hou mijn hart vast, want er is nu al sprake van explosies (o.a. met vuurwerk) door het land. Laat staan als het straks rond O&N is.... Kunnen ze daar na al die ellende en klachten dan echt geen spoedwet van maken?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 21:57

Hier ook al een paar dagen achter elkaar geregeld heel harde knallen, vuurwerk kan ik het eigenlijk niet noemen.

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 23:12

nou ik vroeg iets op een fb groep.
Kreeg ik van een mevrouw een bericht dat ik er een mail heen moest sturen ipv het via hun profiel op die site te doen.
oke allemaal goed en wel mevrouw maar ik ben niet achterlijk u moet mij niet stapje voor stapje gaan uitleggen hoe ik contact moet opnemen...

purny

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 23:26

Mijn Ov chipkaart is kwijt..

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 00:01

Piep jeugd met hun piep vuurwerk elke dag weer...

En ik lijk weer allergisch te reageren op de kinesiotape... voet brand als de h** maar zonder klap ik door de enkel en zorgt voor nog meer pijn(het is nu 7! Weken geleden dat ik de enkelbanden+ een spier scheurde kom op man)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 00:10

Auto was niet door de apk gekomen, moesten wat dingetjes gedaan worden wat betekend nog 200 euro extra uitgeven aan een auto die ik alsnog ga verkopen plus de 70 euro voor afmelden roetfilter plus de apk kosten van 50 euro…. Ik erger mij er echt grandioos aan dat ik echt veel pech heb.

Afgezien van met deze auto heeft mijn nieuwe auto (bj2018) een kachel weerstand die kapot is gegaan die gemaakt moet worden en is de zonneklep regelaar in huis voor de verwarming die ik notabene in april nieuw heb laten vervangen ook stuk gegaan. Heb ik dus voor saus 300 toen uitgegeven. En dit is van de afgelopen 2 weken… moet je nagaan hoe mn jaar is geweest…

Ben blij als ik eens geen drama heb. Morgen nieuwe winterbanden voor mn nieuwe auto kopen en uitlijnen, ook weer 250 euro… maarja het moet maar… en dan volgende week die kachel weerstand maar laten maken…

En mijn installateur voor de verwarming kon pas halverwege november dus ik zit tot die tijd zonder verwarming, als het echt te koud word zet ik hem wel even open maar moet daarna weer afzetten want hij blijft stoken. Dus het word zo 25 graden terwijl ik tevreden ben met 18,5 graden en daarbij ook flinke stook kosten. Dus lekker zuur allemaal

Sorry moest even klagen hoor pfff…

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 07:54

Telpeva schreef:
denisesilver schreef:

Gamer hier maar ik heb geen tips, ik ben meer van de: elke minuut dat ik ergens naar kijk is een minuut niet gamen :') ik kijk dus nooit playthroughs, ik ga liever gewoon 100x onnodig onbekwaam game-over.

Gerelateerde ergernis, ik kan al dagen niet gamen.

Ik game dus helemaal niet, maar vind het wel entertaining om naar anderen te kijken :D
Jammer dat je al een tijd niet hebt kunnen gamen :(:)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 08:30

Rennie89 :knuffel:

Wel heel veel autopech...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 08:41

Hwn sterkte met je kat.

Stom dat sommige chips niet meer verkrijgbaar is.

Rennie dat is oprecht flink balen.

Ik heb weinig geslapen. Pijn en stress.
Straks een kitten terughalen.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 08:46

Zo’n jaar hier ook rennie, eerst wasmachine kapot. Nieuwe gekocht. Toen droger kapot. Ook nieuw. Vaatwasser daarna aan de beurt… En de auto pech was precies rond de jaarwisseling _O- volgend jaar mag iets goedkoper worden wat kapotte dingen en apparaten betreft hoor…

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 08:47

Al de hele week slecht geslapen. M'n man was pas tegen 12u vannacht thuis, hond aan de diarree, de wekker ging weer om 4.45 en toen kon ik weer stront ruimen. Tegen 6u weer in slaap gevallen en nu wakker door m'n telefoon

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 09:25

Froukje_J schreef:
Piep jeugd met hun piep vuurwerk elke dag weer...

En ik lijk weer allergisch te reageren op de kinesiotape... voet brand als de h** maar zonder klap ik door de enkel en zorgt voor nog meer pijn(het is nu 7! Weken geleden dat ik de enkelbanden+ een spier scheurde kom op man)

Is normaal rek/steunverband misschien nog een optie voor je? Je hoeft dan niet de hele rol te gebruiken, maar kunt hiervoor een stuk afknippen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 10:01

luuntje schreef:
Straks een kitten terughalen.

Succes.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 10:01

M’n late night snack attack van gisteravond is flink afgestraft. Plakje van m’n wijsvinger afgesneden met de kaasschaaf.
De boel is vakkundig ingepakt door mijn dochter :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 10:40

Ik was dit topic kwijt :?

En ik ben geterroriseerd vannacht en nu prikken mn handen
Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 10:43

Gisteren een emotionele rotdag gehad.

Vannacht 12 uur geslapen en ben nog steeds moe met beginnende migraine / hoofdpijn. Hopelijk zet het niet door.