Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Och, wat had ik jullie allemaal graag een lieve, begripvolle moeder toegewenst. Wat jammer toch dat er moeders zijn, die niet aardig voor hun kinderen zijn.
chanicha schreef:Voor £300 per dag wil ik er best over nadenken.Mkango zou mijn huid duur verkopen!
DuoPenotti schreef:Mijn moeder...
Manipulatieve, aandachttrekkende, depressieve borderliner.
Zo alles in 1 zin waar bokt vast over zal gaan struikelen
De blaadjes vallen en de ellende begint weer.
Ze weet dat ze bij mij met zielige verhalen niet veel vat meer heeft.
Doet ze het dus bij de thuiszorg.
Deze belde mij op dat ze me wilde informeren dat het helemaal niet goed ging met mijn moeder.
Ze moest morgen een hart filmpje (vandaag dus) en had schilderen afgezegd want het ging echt helemaal niet goed bla bla.
In eerste instantie schrok ik wel, want ze was 3 weken terug bij de cardiloog geweest en alles was helemaal oke? Dus ik dacht, huh morgen weer dan is er dan toch wat mis. Daarna dacht ik, hoe zit het echt?
Ik vandaag gebeld, moeder neemt op, hoeft helemaal niet naar de cardioloog, alles prima.
En schilderen was ze gewoon geweest.
Ik heb niet gezegd dat ik was gebeld door de thuiszorg, maar weet wel weer dat ze dus aan het liegen en draaien is voor aandacht. Zo klaar mee...
chanicha schreef:Het is ook verdrietig en heb er ook jaren terug heel veel weet van gehad, wilde ook het contact verbreken maar toen kreeg ze te horen dat ze ongeneeslijk ziek was en dat wilde ik mijn zus niet aandoen, zij heeft haar niet zo meegemaakt als ik en zij is veel zachter.
Al met al kreeg ze max twee en een half jaar maar dat werden er vier.
_San87_ schreef:Ik wil weer een paard.
Captain schreef:En met Auroch! £30 voor een Ryanair vlucht is toch een iets ander bedrag dan die £1770 voor de DA._San87_ schreef:Ik wil weer een paard.
[VSW] Wat kost een paard nu daadwerkelijk?
Weet je het zeker?
Je mag altijd met Latino komen knuffelen!
Amber_anne schreef:Ik ga echt stuk om dingen als "hier eten we dan twee dagen van" en "we gebruiken de folders van de supermarkt om te zien wat er in de aanbieding is." Dat doe ik altijd al, lijkt me een heel normaal iets.https://fb.watch/gnZmoq2vYE/
Dit filmpje wat een gejank zeg. Je kan niet in het hoogseizoen op vakantie of moet een festival overslaan. Jeetje wijn drinken aan tafel met je vrienden, wat een nachtmerrie![]()
Iedereen is zo gewend om maar alles te krijgen en te hebben
_San87_ schreef:Ik wil weer een paard.