Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Foaly schreef:https://www.culy.nl/recepten/sticky-tof ... ie-oliver/
'50 ml whiskey' maar wat voor merk/soort? Liefst niet de duurste
Stal_Fiore schreef:Foaly schreef:https://www.culy.nl/recepten/sticky-tof ... ie-oliver/
'50 ml whiskey' maar wat voor merk/soort? Liefst niet de duurste
Zou de goedkoopste pakken die je vindt. De alcohol wordt eruit gekookt en samen met alle andere smaken proef je toch niet wat voor whisky er in zit.
Century schreef:Is een wachttijd handig als een paard ingeënt is voor je weer actief met ze aan de slag gaat? Wat doet bokt normaal?
Macs schreef:Century schreef:Is een wachttijd handig als een paard ingeënt is voor je weer actief met ze aan de slag gaat? Wat doet bokt normaal?
Ik begreep altijd dat ze tot een dag erna niet mogen zweten.
Maar waarom is me niet duidelijk eigenlijk.
Ik kan me wel voorstellen dat ze een reactie kunnen krijgen en zich wat minder fit kunnen voelen. Dus daar hou ik sowieso rekening mee.
Ik doe het altijd icm de tandarts dus vind het dan sowieso fijn als ze een dagje rust krijgen na dat gerag in de mond en aan het hoofd.
Prrrr schreef:Ja, dat kan, kan ook uit je rug komen. Kan ook met je sinussen te maken hebben. Kan ook met stress te maken hebben. Dat is een hoop om uit te sluiten, ik zou met een ander kussen beginnen. Of bedenken of een kussen waar je met je been overheen kan liggen kan helpen voor je rug.
Je kan ook een keer naar een fysio gaan om je rug en nek te laten beoordelen. De fysio waar ik voor revalidatie van mijn schouder kwam constateerde dat mijn ribben niet helemaal lekker zaten, heeft dat in twee behandelingen opgelost en daarna heb ik nooit rugpijn meer gehad...
Amalarab schreef:Stal_Fiore schreef:Misschien vind je via Flitsmeister wel fijn?
Maar het klinkt als een foute instelling in je Google maps.
We gebruiken Flitsmeister niet meer, die moest uiteindelijk betaald worden![]()
Instellingen bij Google maps zijn niet zo verfijnd (bij gratis gebruik?)