Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veerledec schreef:Testen is hier geen reële optie, dat is een half uur enkele reistijd met de auto.
Loretta schreef:Het is voor de kinderen alles behalve fijn wanneer hun ouders als enige buiten moeten wachten. Bovendien is het erg mensonterend voor de ouders zelf tegenover de rest.
Loretta schreef:Het is voor de kinderen alles behalve fijn wanneer hun ouders als enige buiten moeten wachten. Bovendien is het erg mensonterend voor de ouders zelf tegenover de rest.
DuoPenotti schreef:Loretta schreef:Het is voor de kinderen alles behalve fijn wanneer hun ouders als enige buiten moeten wachten. Bovendien is het erg mensonterend voor de ouders zelf tegenover de rest.
Dit is toch sarcastisch bedoeld hoop ik?
Zo las ik het eigenlijk wel totdat ik de reacties las
Loretta schreef:DuoPenotti schreef:Oh je meent het.
Nee daar redden we het niet mee.
Was het maar zo
Kijk eens in de trein. Dan schrik je je rot. Wel mondkapjes maar geen anderhalve meter. Dan is iets realiseren in een zwembad waar absoluut geen besmettingen kunnen komen makkelijk te realiseren.
lenaa_tje schreef:@veerledec en m’n andere punt? Want voor de zomer mochten ouders er sowieso al niet bij zijn.
sureido schreef:Als je ziet hoeveel file overal staat, werkt ook niemand thuis
Douce schreef:veerledec schreef:Testen is hier geen reële optie, dat is een half uur enkele reistijd met de auto.
Ik hou het hier in de buurt in de gaten en sinds de invoering van de corona check app zijn er binnen 10 kilometer 2 locaties bijgekomen. Te hopen voor je buren dat het bij jullie ook zo gaat. Het is dus zeker de moeite waard om regelmatig te kijken.