Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deedee19 schreef:Mijn pakket wat door DHL op een totaal ander pakketpunt was bezorgd als aangegeven door de koper kwam vandaag retour op mijn huisadres. Heeft dus echt iemand zitten suffen bij DHL want het juiste adres stond er gewoon op. Maargoed geld retour naar koper en ze heeft het vest opnieuw gekocht. Eens kijken of ze nu wel opletten.
deedee19 schreef:deedee19 schreef:Mijn pakket wat door DHL op een totaal ander pakketpunt was bezorgd als aangegeven door de koper kwam vandaag retour op mijn huisadres. Heeft dus echt iemand zitten suffen bij DHL want het juiste adres stond er gewoon op. Maargoed geld retour naar koper en ze heeft het vest opnieuw gekocht. Eens kijken of ze nu wel opletten.
Het is niet te geloven maar ze hebben het WEER naar een ander pakketpunt gestuurd. Heb er deze keer zelfs een etiket op gedaan waar het goede adres op stond. Hele morgen app gevolgd alles leek goed te gaan en ineens ligt het weer op dat andere pakketpunt.
Haar huidige punt is niet gesloten, of met vakantie oid dat heb ik al gevraagd.
Hier krijg je het toch van? Nu moet gevraagd toch eens te gaan kijken op haar eigen pakketpunt.
Alja schreef:Heb ik dan van jou vorige week een kinderjurkje gekocht?
Het jurkje was ingepakt als bal en letterlijk overal getapet met ducktape.
Heb maar in de review gemeld dat IK het een bijzondere manier van inpakken vind.