Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bnet schreef:Esaqar schreef:Quarantaine.
Wachten.
Is mijn test maandag positief of negatief?
Ik voel mij ieder geval topfit en zit nu al 3 dagen niks te doen.
Herkenbaar, hier ook zo'n geval. En nu mag ik officieel volgens de regels nog naar buiten omdat het geen super direct contact was, maar daar voel ik me toch ongemakkelijk bij. Morgen mag ik eindelijk voor de test!
wyoming schreef:Ik wilde dit weekend naar het terras met een vriendin, 2 weken geleden al voorgesteld of zij 4, 5 of 6 juni kon, ze ging kijken of ze wat kon regelen. Van de week maar eens gevraagd of het al gelukt was, 5 en 6 ging het sowieso niet worden maar voor 4 was ze nog bezig. Niks meer gehoord
Esaqar schreef:Oh nee ik mag niks. Mijn vriend heeft corona en daar ben ik wel mee in contact geweest, 5 dagen lang en toen had hij het waarschijnlijk al. Het is nu dag 7 na het eerste contact... Maar ik test nogsteeds negatief en geen klachten.
Kan je immuun zijn?
iirrssjjee schreef:Esaqar schreef:Oh nee ik mag niks. Mijn vriend heeft corona en daar ben ik wel mee in contact geweest, 5 dagen lang en toen had hij het waarschijnlijk al. Het is nu dag 7 na het eerste contact... Maar ik test nogsteeds negatief en geen klachten.
Kan je immuun zijn?
Je kan het ook alsnog krijgen![]()
Was bij mijn man het geval. Ik had het wel. Mijn man heeft in die tijd 3x negatief getest. Op dinsdag zelfs nog. Vervolgens was het donderdag (dus 2 dagen later), en hij kreeg klachten, die werden steeds erger. Zaterdag toch maar nog een x getest en ja hoor, positief![]()
Steeph schreef:De hoeveelheid mensen die sinds kort met een puppy rondhobbelen, waarvan de puppy er uit ziet alsof de wereld ze teveel is. Volledig lamlendige, energieloze pups. Ik kan me niet voorstellen dat die allemaal van 'fatsoenlijke' fokkers zijn gekomen en het doet me stiekem wel een beetje pijn...
marley93 schreef:Dat ik net mega naïef dacht dat ik wel een gratis IQ test kon maken online. Dus ik heel serieus, met kladblaadje en al de vragen zitten beantwoorden...
"Voer nu uw email in voor uw resultaten!"
"Krijg uw resultaten bij het volgende abonnement."
Echt, waarom ik nog verbaasd was, geen idee. Maar het antwoord op de test heb ik dan ook wel gelijk: laag.
Myfairytale schreef:Merrie die weer vervelend doet tegen oude ruin.
Esaqar schreef:Oh nee ik mag niks. Mijn vriend heeft corona en daar ben ik wel mee in contact geweest, 5 dagen lang en toen had hij het waarschijnlijk al. Het is nu dag 7 na het eerste contact... Maar ik test nogsteeds negatief en geen klachten.
Kan je immuun zijn?