Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:Lau07 schreef:Dat mijn vriend mij gisteren de hele dag heeft genegeerd omdat hij ergens boos over was. Terwijl het mijn verjaardag was...
Ohh wauw. Waarom was hij boos??
Heel eerlijk zoiets wil ik niet meer moeten accepteren in een relatie!!
hagelslag schreef:Lau07 schreef:Dat mijn vriend mij gisteren de hele dag heeft genegeerd omdat hij ergens boos over was. Terwijl het mijn verjaardag was...
Gini schreef:hagelslag schreef:
Nou, het is natuurlijk enorm k*t dat het net op de verjaardag is. Maar je partner mag heus wel eens een dag boos op je zijn zonder dat je meteen je relatie in vraag moet stellen.
hagelslag schreef:Waarom begrijpen sommige mensen een simpele nee niet?
Waarom als ik zeg nee alsnog 5x proberen of van een nee niet een ja kan worden...
Heel leuk om weer uitgenodigd te worden voor een feestje met collega's. Maar ik heb er momenteel geen zin en tijd voor.
En dan is er nog het woordje corona....
_San87_ schreef:Gini schreef:
Nou, het is natuurlijk enorm k*t dat het net op de verjaardag is. Maar je partner mag heus wel eens een dag boos op je zijn zonder dat je meteen je relatie in vraag moet stellen.
Negeren is wel echt kinderachtig ten top.
Gini schreef:_San87_ schreef:
Negeren is wel echt kinderachtig ten top.
Iedereen uit boosheid op een andere manier. Bij de een is het beeld zonder klank en bij de ander is het kletsende ruzie dat de ramen nog net niet uit de kozijnen vliegen. Waarom zou het een kinderachtiger zijn dan het ander?
Uiteraard is communiceren wel belangrijk hier en mag TS gerust uiten wat dit voorval met haar doet, maar jezelf afvragen of je boosheid in een relactie accepteert, goh ja, het is een menselijk gevoel dus af en toe zal je daarmee te maken krijgen dan. Het is pas als het boos zijn onredelijk vaak of fel voorkomt, dat je je moet beginnen afvragen of dit het wel is.
Gini schreef:hagelslag schreef:Ohh wauw. Waarom was hij boos??