capopjekop schreef:Hij heeft iig nog geknipt. Ik zie soms foto's waarvan je denkt dat is vast je zus niet
Oh, zo'n afknapper is dat. Nieuwe foto's maken zou toch niet zo moeilijk moeten zijn.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Dit topic wordt steeds sappiger![]()
Ik hoop dat het goed blijft gaan Marocje, maar het klinkt al vanaf het begin eigenlijk niet alsof het puur om de seks gaat. En daar is helemaal niks mis mee, maar zoals je het nu beschrijft is dit wel echt vragen om gedoe..
En een oude nieuwe bekende. Bijzonder weer![]()
Ailill wil zijn gekwetste ego opkrikken via Bokt, dat is ook een manier.
En Peelie gaat mee doen met First Dates! Wat stóer! Wel zeggen als je erop bent he!
Foto's op Tinder zijn en blijven bijzonder. Je ex van de foto afknippen is echter wel heel triest
Martje80 schreef:Goed, aantal maanden verder nu,de boosheid, het verdriet en de frustratie zijn aardig afgezwakt nu.
Tinder maar weer aangeslingerd.
Maar jeetje, wat een eeehhh, bijzonder aanbod zeg.
Iedereen is tegenwoordig openminded, vist, of heeft een te dure auto. Of denken Mr. Grey te zijn ghehe.
Trui schreef:Ik heb overduidelijk dit topic te lang niet meer geopend dankzij de groepsapp![]()
Hier helaas nog niet echt veel succes ervaren ook van tinder, maar we geven niet op![]()
Ik zet steeds vaker op apps mijn locatie (via vpn) op Ierland...Altijd gezegd dat ik daar later heen verhuis dus nu willen ouders ook een leuke ierse schoonzoon
![]()
Berdien schreef:Ik heb in Ierland gewoond maar ik ben zeer weinig echt knappe Ieren tegen gekomen. Of ze waren te klein voor mijn zeer Nederlandse 1.80m
Uiteindelijk in Ierland een Canadees aan de haak geslagen. RugbyspelerDat waren nog eens tijden. Vroeger.