Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 19:53

capopjekop schreef:
Hij heeft iig nog geknipt. Ik zie soms foto's waarvan je denkt dat is vast je zus niet :')

Oh, zo'n afknapper is dat. Nieuwe foto's maken zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 19:54

Berdien schreef:
Dit topic wordt steeds sappiger :')

Ik hoop dat het goed blijft gaan Marocje, maar het klinkt al vanaf het begin eigenlijk niet alsof het puur om de seks gaat. En daar is helemaal niks mis mee, maar zoals je het nu beschrijft is dit wel echt vragen om gedoe..

En een oude nieuwe bekende. Bijzonder weer :')

Ailill wil zijn gekwetste ego opkrikken via Bokt, dat is ook een manier.

En Peelie gaat mee doen met First Dates! Wat stóer! Wel zeggen als je erop bent he!

Foto's op Tinder zijn en blijven bijzonder. Je ex van de foto afknippen is echter wel heel triest :')

Oh, dat begrijp ik eigelijk wel die verwarring. Nee het gaat me zeker niet alleen om seks. Met deze jongen is het anders, dit voelt gewoon zo goed dat ik mijn gevoel echt los kan laten. Dat lukt mij normaal echt niet zomaar, ervaring is toch wel dat ik net op een andere manier kan denken of handelen dan ‘normaal’ is. Dat betekent niet dat we een relatie willen, maar het is dus zeker niet alleen de seks. Beiden vinden we het gewoon heel fijn en zelfs bijzonder zo..

Maar ik kijk ondertussen ook verder, dat weet hij ook. Kan hij ook doen alleen heeft hij die behoefte niet. Wil daar wel graag duidelijk over zijn.

Dit is dus zeker meer, we hebben het zelfs over de toekomst wat we nog samen willen doen, zoals dat hij me graag mee neemt naar Frankrijk waar hij vaak komt (wonen zijn ouders ook). Moet het allemaal maar kunnen qua kinderen/Corona, maar dat duurt sowieso nog wel even.

En over zoenen bijvoorbeeld: dat doe ik niet zo makkelijk. Met hem wel. Net als knuffelen: ik ben niet knuffelbaar zeg ik altijd. Met hem geen enkel probleem mee..

Dus tja, geen idee hoe je dit moet noemen?

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 19:57

Ach, er hoeft toch niet overal een label opgeplakt te worden, zolang jullie er maar wel hetzelfde instaan.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 19:59

Dat heet stiekem toch een beetje verliefd worden, maar je vrijheid nog niet willen opgeven. Geeft helemaal niks. Soms blijft het dan hierbij, soms stopt het en soms komt er iets moois en waardevol uit

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 19:59

Ik heb overduidelijk dit topic te lang niet meer geopend dankzij de groepsapp :D{

Hier helaas nog niet echt veel succes ervaren ook van tinder, maar we geven niet op <<)

Ik zet steeds vaker op apps mijn locatie (via vpn) op Ierland... _O- Altijd gezegd dat ik daar later heen verhuis dus nu willen ouders ook een leuke ierse schoonzoon :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 20:00

Ah op die manier Marocje, helder :j En inderdaad, er hoeft niet perse een label op te zitten. Ik heb anderhalf jaar 'geen relatie' met mijn huidige vriend gehad, in april dit jaar hebben we een jaar een relatie. In juni kennen we elkaar echter drie jaar :D :)) Dat was voor heel veel mensen ook heel ingewikkeld, maar voor ons werkte het op zich best prima. Uiteindelijk dan wel de stap gezet om er een label aan te plakken, maar dat heeft eigenlijk niets wezenlijks tussen ons veranderd.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 20:12

Ja inderdaad. Beiden spreken we dat ook uit hoor, dat we zeker wel vlinders voelen! Maar dat is juist het fijne ervan. Beiden hebben we dit nooit zo ervaren, die verbinding. Het weten wat de ander denkt of bedoelt. Maar ook beiden willen we vrij blijven, zeker voorlopig.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 20:14

Martje80 schreef:
Goed, aantal maanden verder nu,de boosheid, het verdriet en de frustratie zijn aardig afgezwakt nu.
Tinder maar weer aangeslingerd.
Maar jeetje, wat een eeehhh, bijzonder aanbod zeg.
Iedereen is tegenwoordig openminded, vist, of heeft een te dure auto. Of denken Mr. Grey te zijn ghehe.

Als je iemand omgeving Rotterdam tegen komt die zichzelf mr Grey noemt, zonder twijfel naar links swipen :') hier een date gehad met iemand die ik later meerdere keren tegen kwam als mr Grey. Inclusief omschrijving als man in pak, dominant, aantrekkelijk. Dit was zo'n man die niet op zijn foto's lijkt zeg maar. Tipje :D

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 20:16

Dat zijn ze meestal :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 20:26

Trui schreef:
Ik heb overduidelijk dit topic te lang niet meer geopend dankzij de groepsapp :D{

Hier helaas nog niet echt veel succes ervaren ook van tinder, maar we geven niet op <<)

Ik zet steeds vaker op apps mijn locatie (via vpn) op Ierland... _O- Altijd gezegd dat ik daar later heen verhuis dus nu willen ouders ook een leuke ierse schoonzoon :=

Mooi land :D :D

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 20:28

ReadTheRulez schreef:
Dat zijn ze meestal :')

Ja... daar zit ook weer wat in...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 20:32

Een leuke Ier, nice!

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 20:45

Kaygee: niet mijn regio dat scheelt
Maar ook in Noord Nederland zitten de mannen die denken gods geschenk aan vrouwen te zijn...moi

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 20:52

Ik heb in Ierland gewoond maar ik ben zeer weinig echt knappe Ieren tegen gekomen. Of ze waren te klein voor mijn zeer Nederlandse 1.80m :))

Uiteindelijk in Ierland een Canadees aan de haak geslagen. Rugbyspeler <<) Dat waren nog eens tijden. Vroeger.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 20:52

Trui schreef:

Moet het een man zijn want ik ben ook Iers :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 20:53

Hetzelfde met Zweden. De enige knappe Zweed die op werkbezoek kwam was hartstikke donker van haar _O-

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 21:02

Ik zou vooral niks met een Iers accent kunnen :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 21:08

Ze zijn allemaal zo kort daar. Niks voor mij.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 21:11

MarcoBorsato schreef:

Ja en net als in Engeland is een goed gebit ook niet altijd even vanzelfsprekend. Brrr.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 21:25

MarcoBorsato schreef:

Ik heb een Italiaan. Wat zal ik zeggen :')

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 21:33

Geef mij maar gewoon een Nederlander :') (niks tegen andere nationaliteiten hoor!!)

Sinds gister weer een leuke match. Ben benieuwd of hier iets uitkomt :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 21:49

Berdien schreef:
Ik heb in Ierland gewoond maar ik ben zeer weinig echt knappe Ieren tegen gekomen. Of ze waren te klein voor mijn zeer Nederlandse 1.80m :))

Uiteindelijk in Ierland een Canadees aan de haak geslagen. Rugbyspeler <<) Dat waren nog eens tijden. Vroeger.

Ohh rugbyspelers <3 Mijn meest exotische exemplaar was een Nieuw-Zeelander met Tongaase (schrijf je dit zo?) afkomst. Ook rugbyspeler, metertje of 1,80. Voor de twee jaar die het geduurd heeft was het erg leuk maar zulke uiteenlopende toekomstperspectieven (kinders, etc.). Nu ondertussen 2,5 jaar erg gelukkig met mijn lange, blonde, Nederlandse exemplaar. Precies het typ waarvan ik vroeger altijd riep ermee te eindigen. :))

Toen ik in Londen woonde ook veel getinderd en man, de slechte gebitten waren echt opvallend. Blugh.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 21:54

Ik weet niet of dit beschamend is of juist heel leuk maar ik heb met personen van elk continent een relatie gehad. Behalve Antarctica. Dus nu maar proberen om een penguin of pool wetenschapper aan de haak te slaan. :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 21:54

Oh slechte gebitten zijn me eigenlijk nog nooit opgevallen hier. Mijn Britse vriend is een rugbyspeler van 1,94m met ook nog eens een goed gebit :') Had wel een beetje een meltdown in de Albert Heijn omdat hij om zich heen keek en ineens niet eens zo heel lang was in vergelijking met de Nederlandse mannen om hem heen.

Sanne, dat klinkt esthetisch gezien wel als een hele fijne afkomst/combinatie :D

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 21:55

Haha, Lau07, spaar ze allemaal. *D

Een slecht gebit vind ik ook een afknapper.