Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
StableDoor schreef:Mannen snappen inderdaad niks van cupmaten
Ik zou vandaag een date hebben. Hij had van de week voorgesteld om te gaan lunchen, stuurt hij gisteravond "ik heb wel nog maar €1 en geen benzine meer". Serieus, het is iemand die gewoon een job heeft en nog thuis woont, HOE heb je dan nog maar €1?! Ik ben student (uitwonend, dus meer vaste lasten) en ik heb zelf nog nooit gehad dat ik maar €1 over had aan het eind van de maand. Maar hij ging er blijkbaar dus vanuit dat ik wel even zou betalen. Ik ben nota bene al naar Nederland gereden dit weekend speciaal voor die date. Hij had hiervoor ook al een keer last minute afgezegd maar hij wilde me echt heel graag zien, ja sure. Dus geen date vandaag... Gelukkig zijn mijn ouders thuis dit weekend dus ben ik niet helemaal voor niks naar Nederland gekomen.
dat is idd een kansloos figuur...ben maar heel blij dat je date niet doorgaat
vanochtend baalde ik oprecht dat we ieder ons eigen ding weer moesten doen. En dit weekend heb ik mn schatjes dus dan ben ik echt niet flexibel. Naja... Ik kon dit gevoel heel lang tegenhouden. Dat gaat nu dus niet meer.
En dan denk ik: maar wat zou je dan willen dan? En dan bedenk ik me dat het goed is dat we ieder ons ding doen

had je niet nog een zweepje ergens liggen ?
En stiekem is dat wederzijds
Merk wel dat hij nu het liefst ieder moment wil pakken om bij mij te zijn maar ik nog een klein beetje ruimte nodig heb voor mijzelf. Niet omdat ik hem niet wil zien maar de afgelopen twee maanden waren best druk op het gebied van privé, paarden, werk en dus lovelife; moet alles een beetje verwerken in me time. Snapt hij wel maar merk ook wat teleurstelling. En ik wil hem ook super graag zien maar weet dat ik, als ik deze ruimte niet pak, het ga verkloten en dat wil ik niet. Ik zit dus steeds een beetje in tweestrijd; mijn hart wil iets anders dan wat mijn mind nu even nodig heeft. De timing was niet heel handig
lastig dilemma, maar als je open blijft communiceren moet het toch geen punt zijn?
Ik denk dat als hij je echt zo geweldig vindt, hij je die ruimte rustig wil geve!
En dat is gelijk al een goed begin van het communiceren. Als je vanaf het begin al open bent legt dat een soort van "basis".

De paardenman uit Groningen.. Maar hij woont toch te ver weg
Doen doen doen!