Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Macs schreef:Azijn maakt geurtjes neutraal! En icm met soda ook zeer goed reinigend.
Een vaatwasser gaat ook stinken als je hem nauwelijks gebruikt omdat er altijd wel wat achterblijft.
APCIII schreef:Laat je die vaatwasser altijd op een (ventilatie)kiertje open staan, of zit 'ie dicht als je hem niet gebruikt?
julie0307 schreef:Waarom hebben giraffen hoorns (die kleine dingen tussen hun oren)? Hoe zijn deze ontstaan?
Waarom hebben ze een blauwe tong?
En zeg je sorry als je iemand PERONGELUK enorm veel pijn doet? (Fysieke pijn) Dus als jij iemand pijn doet maar het niet jouw schuld was.
Bijvoorbeeld pers1 duwt pers2 tegen slachtoffer. En slachtoffer krijgt hierdoor veel pijn. Vinde jullie dan dat pers2 sorry moet zeggen?
Jolien87 schreef:Ik zou dan sorry zeggen in de trant van 'het was niet mijn bedoeling om je pijn te doen'. Ik vraag me ook af of het misschien een vertaling is vanuit het Engels wanneer je tegen iemand zegt 'I'm sorry/I feel sorry for you', waarmee je kunt uitdrukken dat je met diegene te doen hebt.
Avis schreef:Wat is de allerlekkerste (voor zover mogelijk) oploskoffie?
Na een jaar hebben we school er eindelijk van overtuigd dat het een goed idee is om ook een waterkoker neer te zetten. Tijd voor heel veel thee en koffie dus. Maar welke oploskoffie is nog een beetje smaakvol?
casperzazoe schreef:Vaccinaties voor op reis, die ik vergoedt krijgt van de verzekering, krijg ik daarvan letterlijk m'n geld terug of is het eigen risico?
oomens schreef:Avis schreef:Wat is de allerlekkerste (voor zover mogelijk) oploskoffie?
Na een jaar hebben we school er eindelijk van overtuigd dat het een goed idee is om ook een waterkoker neer te zetten. Tijd voor heel veel thee en koffie dus. Maar welke oploskoffie is nog een beetje smaakvol?
Waarom oploskoffie? Voor een paar centen heb je een opgietfilter en kun je met die waterkoker gewoon echte koffie zetten.