Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:19

Hmm dat is misschien wel een beetje overkill ja :Y) Ik ben gek op films, maar dat gaat zelfs mij te ver haha

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:21

Yonker schreef:
Een filmfanaat en gamen hoeft niet gelijk nerd te betekenen.... :+ jij bent toch ook niet gelijk een penny omdat je van paarden houdt?

Jeej ik ben geen nerd :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:39

Geert jij bent wel een nerd. Of was jij die match?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:44

Flessuh schreef:
Yonker schreef:
Een filmfanaat en gamen hoeft niet gelijk nerd te betekenen.... :+ jij bent toch ook niet gelijk een penny omdat je van paarden houdt?

Jeej ik ben geen nerd :')

Wie dan wel? :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:45

-O- -O-

Gemenerts

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 22:59

Linda_Fleur schreef:
Relaxed, ahhh gamen en filmfanaat zou dus echt niks voor mij zijn :+ Ik plak liever zo min mogelijk achter de buis.

Nu ben ik ook altijd wel bang dat mannen een bepaald beeld van me hebben als ik zeg dat ik een paard heb. Maar bij nader inzien klopt het beeld ook eigenlijk wel := .

Ik vermeld het ook altijd pas later :')
Elke keer schrikken ze weer hoeveel tijd erin gaat zitten.
Maar ja, het hoort gewoon bij mij.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:05

Ik heb geloof ik zelfs een foto van mij te paard in m'n profiel staan. Scheelt weer het gezeik als ze er later achter komen en het paardenhaters zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:06

Ok, de filmfreak zat thuis met een Wajong.. Sorry, maar dat gaat m niet worden :n

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:08

Zou ik zelf ook niet willen :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:09

Dat zei ik dus eerlijk tegen hem, dat we niet bij elkaar gingen passen... Werd ie boos.. Okeeee :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:10

Ik ook niet... ook al hebben mijn 2 beste vriendinnen er 1. Waarvan er 1 gewoon werkt en de ander niet.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:12

Flessuh schreef:
-O- -O-

Gemenerts

Ze kennen je te goed? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:12

Het is goed dat het er is, heb ook niet gevraagd waarom.. Maar ik wil graag leuke dingen doen en heb best een goede baan.. Dan is het verschil gewoon te groot.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:14

Iemand is er ook niet minder om ofzo. Maar als je zelf een (meer dan) fulltime baan hebt en de ander werkt.. niet, dan is dat verschil gewoon heel groot. Meeste fulltime werkenden hebben ook geen tijd om 6x per week naar de film te gaan :+ Dat gaat denk ik toch op een gegeven moment voor irritaties zorgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:18

Ja pcies dat :j Vind het ook gewoon niet sexy ofzo :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:18

Berdien schreef:
Iemand is er ook niet minder om ofzo. Maar als je zelf een (meer dan) fulltime baan hebt en de ander werkt.. niet, dan is dat verschil gewoon heel groot. Meeste fulltime werkenden hebben ook geen tijd om 6x per week naar de film te gaan :+ Dat gaat denk ik toch op een gegeven moment voor irritaties zorgen.

Dat is niet waar... toen mijn vriend 47 uur werkte op contract basis exclusief overwerken (gok ook nog 5 uur pw extra) gingen we ook regelmatig naar de bios. Maar hij heeft geen vaste hobby’s of afspraken buiten werken. Dat scheelt veel tijd in tegenstelling tot bijvoorbeeld gekkies zoals bokkers die paarden hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:22

MarlindeRooz schreef:
Berdien schreef:

Dat is niet waar... toen mijn vriend 47 uur werkte op contract basis exclusief overwerken (gok ook nog 5 uur pw extra) gingen we ook regelmatig naar de bios. Maar hij heeft geen vaste hobby’s of afspraken buiten werken. Dat scheelt veel tijd in tegenstelling tot bijvoorbeeld gekkies zoals bokkers die paarden hebben.

Ze zegt toch ook de meeste.. ;)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:24

Ik match vaak jonges/mannen dat ik echt denk van huh kan het me niet herinneren.

Ik heb nog nooit een tinder date gehad.
Durf dat niet ofzo haha.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:25

Regelmatig vind ik nog wat anders dan (structureel) meerdere keren per week.

Ik werk 40-60 uur per week en heb naast de paarden, sociaal leven en domweg 8 uur per dag slapen daar echt geen tijd voor :)) Maar goed, ik vind de bios leuk voor een keertje maar hoef er echt niet zo vaak naar toe.

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:35

Relaxed schreef:
Ok, de filmfreak zat thuis met een Wajong.. Sorry, maar dat gaat m niet worden :n

Mijn vriend (die ik van tinder heb geplukt), heeft ook een wajong. Maar die doet vrijwilligerswerk, dus hij ‘zit niet thuis met een wajong’ zeg maar.

Heerlijk om al die date verhalen te lezen. Maar raar om te beseffen dat ik een jaar geleden net zo was. Ik ben 19 december alweer een jaar samen met mijn tinderliefje <3

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:42

Jullie verhalen geven mij hoop :D

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:47

Echt leuk om alle succes verhalen te horen!

Zat hij echt thuis met de wahjong of had hij wel dag invulling?
Dat zal voor mij wel echt verschil maken. Maar ik snap je gedachtegang en meer dan genoeg vissen in de Tinder zee toch haha!

Ik denk dat ik nog wel een keer af wil spreken met de Tinder jongen. Het was erg gezellig.
Maar ik weet soms gewoon niet of ik alweer een vaste relatie wil.
Ik ben ook gewoon heel druk. Loop 32 uur stage, 2 bijbaantjes en een bijrijdpaard. En sociaal leven natuurlijk haha. Is soms heel moeilijk combineren.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 01:14

Nou ik ga morgen met de tindergozer daten, kom maar op :))

Iemand met een Wajong zou ik denk ik ook niet willen, zoals berdien zegt mooi dat het er is, maar als verpleegkundige is het geen vetpot en ik wil wel gewoon leuke dingen willen doen in mijn vrije tijd en een lekker leven leiden.

Ik heb niks in mijn profiel staan over paarden, momenteel rijd ik ook niet vast. Wanneer het ter sprake komt dan noem ik het gewoon en geef ik aan dat mijn leven er niet om draait en ik geen overdreven paardenmeisje ben. Dan kunnen ze er nog mee leven :+

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 02:28

Berdien schreef:
Ik heb geloof ik zelfs een foto van mij te paard in m'n profiel staan. Scheelt weer het gezeik als ze er later achter komen en het paardenhaters zijn :')

Haha ik ook! :))
Hoef ik de “haters” er later niet zelf uit te filteren als ze het niks vinden :')

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 07:52

Tot nu toe zijn de meesten altijd wel heel positief als ik zeg dat ik een eigen paard heb. Maar uit ervaring weet ik dat het in een relatie toch vaak wel wat gezeik oplevert :=

Iemand met een uitkering.. nee dat is ook niet aan mij besteed :n Bij mij moet een man toch ook wel zijn zaakjes op orde hebben. En liefst ook een beetje zelfde opleidingsniveau.