Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Linda_Fleur schreef:Relaxed, ahhh gamen en filmfanaat zou dus echt niks voor mij zijnIk plak liever zo min mogelijk achter de buis.
Nu ben ik ook altijd wel bang dat mannen een bepaald beeld van me hebben als ik zeg dat ik een paard heb. Maar bij nader inzien klopt het beeld ook eigenlijk wel.
Berdien schreef:Iemand is er ook niet minder om ofzo. Maar als je zelf een (meer dan) fulltime baan hebt en de ander werkt.. niet, dan is dat verschil gewoon heel groot. Meeste fulltime werkenden hebben ook geen tijd om 6x per week naar de film te gaanDat gaat denk ik toch op een gegeven moment voor irritaties zorgen.
MarlindeRooz schreef:Berdien schreef:Iemand is er ook niet minder om ofzo. Maar als je zelf een (meer dan) fulltime baan hebt en de ander werkt.. niet, dan is dat verschil gewoon heel groot. Meeste fulltime werkenden hebben ook geen tijd om 6x per week naar de film te gaanDat gaat denk ik toch op een gegeven moment voor irritaties zorgen.
Dat is niet waar... toen mijn vriend 47 uur werkte op contract basis exclusief overwerken (gok ook nog 5 uur pw extra) gingen we ook regelmatig naar de bios. Maar hij heeft geen vaste hobby’s of afspraken buiten werken. Dat scheelt veel tijd in tegenstelling tot bijvoorbeeld gekkies zoals bokkers die paarden hebben.
Relaxed schreef:Ok, de filmfreak zat thuis met een Wajong.. Sorry, maar dat gaat m niet worden