Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bengell

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 21:17

Ze heeft inmiddels de advertentie van het artikel dat ik heb gekocht weer verwijderd. Nog geen reactie.

Heb Bigone een pb gestuurd !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 12:26

Ook altijd zo sneu...
Mensen die tweedehands meer geld vragen dan waar je t nieuw voor koopt.
Wat denk je dan..

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 12:32

Anoniem schreef:
Ook altijd zo sneu...
Wat denk je dan..

En dan als antwoord geven als je dat zegt: ja maar ik heb er meer voor betaald.....

Ja dat moet jij weten maar ik koop dan wel tijdens de kortingsactie van Divoza of EJ.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 12:35

Ja, geweldig....

En nu snel de hele advertentie weghalen.
Toch een gevoelige snaar geraakt kennelijk.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 14:19

Haha ja dat DBIN.. Joh, dan niet, blijf je met je spul zitten. :')

Dat is zo'n nadeel aan populaire producten (denk Prolite singels etc). Vieze gebruikte singels voor gewoon twee tientjes minder dan waar ze nieuw in de aanbieding voor zijn. Nou, ik leg wel twintig ekkies bij. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 14:22

Idd... product dat nieuw 195 is aanbieden voor 175? Terwijl er non stop aanbiedingen zijn voor 145-150.
En dan nog je poot stijf houden en max willen zakken tot 150 en een grote mond toe..

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 14:31

Grote mond had ik gisteren

Ik verkoop motorkleding en laarzen en kreeg een bericht dat iemand interesse had met de zin"is dit artikel nog te koop" en erna "verzend je ook "?

Ik heb erop gereageerd dat het er nog was en ik ook verzond
2e vraag van haar was, wat is je bank?

Ik reageerde met "naam bank"
en de vraag waar heb je interesse in, de laarzen, kleding of beide

en toen vond ik het wel vreemd kreeg geen reactie meer. Ik gevraagd waarom ze eerst mijn bank wil weten alvorens er vragen gesteld worden over de spullen

kreeg ik mij toch en gescheld over mij heen, achterlijk **** Jij verzend gewoon en ik betaal je erna wel etc
Ik heb teruggestuurd dat ik zo absoluut geen zaken doe ( rook behoorlijk naar oplichting ook) en heb geblokkeerd

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 14:44

Lynn_Nikita schreef:

Ik verkoop motorkleding en laarzen en kreeg een bericht dat iemand interesse had met de zin"is dit artikel nog te koop" en erna "verzend je ook "?

en toen vond ik het wel vreemd kreeg geen reactie meer. Ik gevraagd waarom ze eerst mijn bank wil weten alvorens er vragen gesteld worden over de spullen

kreeg ik mij toch en gescheld over mij heen, achterlijk **** Jij verzend gewoon en ik betaal je erna wel etc
Ik heb teruggestuurd dat ik zo absoluut geen zaken doe ( rook behoorlijk naar oplichting ook) en heb geblokkeerd

8)7 8)7 Mensen zijn echt raar!!

Ik heb een vraagje aan jullie ik heb een zgan prestige buikflap singel te koop. Nieuw kosten ze rond de €250,00 wat zouden jullie hier voor vragen?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 15:00

staan er niet meer van op MP? dat je prijs kan vergelijken

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 15:25

Anoniem schreef:
Ook altijd zo sneu...
Wat denk je dan..

Dat kom ik vaak tegen op Facebook. Haha dan denk ik laaaat maaarrr..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 22:31

Bengell schreef:
Ze heeft inmiddels de advertentie van het artikel dat ik heb gekocht weer verwijderd. Nog geen reactie.

Al iets gehoord??

Bengell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 00:35

bigone schreef:
Bengell schreef:

Al iets gehoord??

Nee helaas niet. Ze heeft alle advertenties die ze erop had verwijderd. Vrees dat ik nooit meer iets van haar ga horen of zien.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 08:26

Als je haar hebt opgeslagen als favoriete verkoper, krijg je een melding als ze een nieuwe advertentie plaatst.

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 17:05

uh die singel vaak hebben paarden sport zaken ook 25% korting paar x per jaar en dan zou hij nieuw nog maar 190 kosten afgerond. Dus ja..denk dat je daar dus wel onder "moet" zitten..

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 18:08

Bengell schreef:
Ben je op marktplaats tegenwoordig beschermd door dat veilig betalen? Ben bang dat ik opgelicht ben |(

Heb wat gekocht via veilig betalen. Maar krijg nu geen reactie meer terwijl mijn berichten wel gelezen worden. Plus dat ze een nieuwe advertentie heeft geplaatst van datgene wat ik gekocht heb terwijl ze het vandaag zou verzenden.

Wat doen jullie hiermee? Eerst nog afwachten?

Same story op dezelfde dag hier... je hebt pb!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 19:43

Ashleytjuhh schreef:
Lynn_Nikita schreef:

8)7 8)7 Mensen zijn echt raar!!

Ik heb een vraagje aan jullie ik heb een zgan prestige buikflap singel te koop. Nieuw kosten ze rond de €250,00 wat zouden jullie hier voor vragen?

Rond de helft van de huidige nieuwprijs

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 20:12

Ach ervoor vragen kunnen ze wat ze willen, of ze het daarvoor verkopen betwijfel ik haha

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 14:00

studiemiep schreef:
uh die singel vaak hebben paarden sport zaken ook 25% korting paar x per jaar en dan zou hij nieuw nog maar 190 kosten afgerond. Dus ja..denk dat je daar dus wel onder "moet" zitten..

Ik had dat gisteren ook weer. 100€ vp voor Bucas vliegendeken tweedehands. Toch maar nieuwe gisteren bij EJ voor 130€ aangeschaft. Heb je gewoon garantie en kan ik eventueel ruilen als pasvorm toch niet goed blijkt. Ik bood 80€ incl.maar dat vond de verkoopster van de tweedehands deken echt te weinig.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 15:03

Ik weet niet of het meetelt, maar ik reageerde op een advertentie waarbij iemand vroeg om hulp bij het uitmesten van (pot)stallen eens in de week. Zelf zou ze dan gewoon dagelijks op strooien.
Dit kon ik wel doen naast mijn eigen paarden gezien het dichtbij is en ''een beetje bijverdienen, ach, waarom niet?'' dacht ik. Misschien klikt het wel met diegene.. Dus ik heb Zaterdag 16 Maart meegeholpen na al leuk contact te hebben gehad en eens langs te zijn geweest. Die vrouw heeft dravers en s'nachts staan ze binnen en overdag kunnen ze naar binnen en buiten lopen. We hadden 10 euro per uur afgesproken, uiteindelijk ben ik er bijna 3 uur geweest terwijl we ook nog koffie hadden gedronken en gezellig gekletst. Dus zou ik 20 euro krijgen, maar ze had geen contant geld in huis.. Dus dat hield ik nog te goed. Ze zou mij bellen voor afgelopen weekend, gezien ze vrij veel weg is zei ze, maar ik heb niks meer gehoord en ben dus ook niet geweest. Nu krijg ik gewoon het gevoel alsof ze mij gebruikt heeft, maar waarom? Die vrouw heeft geld zat maar is verder alleen, op haar man na, maar die wil/kan ook niet elke keer helpen. Het is best een gat waar ze woont en naar mijn idee ging alles goed, dus als ze voor dit weekend weer niks laat horen maar gewoon langs om mijn geld te vragen en anders met een brief met mijn rekeningnummer. Met iemand die zijn afspraken niet na komt hoef ik niet samen te werken.. :evaw:

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 15:06

Nee dat is niet leuk. Op die manier hoeft het niet lijkt me. Ik denk dat je om je geld moet vragen en verder daar niet meer terug moet komen.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 17:52

Er is een bekende stal die dat ook steeds deed. Die liet jonge meiden een week proefdraaien en die kregen ook niet uitbetaald.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 18:08

Pff wat een lef hebben sommige mensen zeg, zou zeker langs gaan voor je geld.

Hier een afspraak voor vanavond en 3 uur van tevoren afgezegd. Kan gebeuren maar ben er niet blij mee aangezien we onze avond vrij hadden gehouden. Gaat om dieren ook nog

CestLaVie_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 23:43

Wat moet ik doen?

Ik heb zaterdagavond iets gekocht op mp, zou ze zondag op de post doen. Zou dus afgelopen dinsdag binnen moeten zijn, maar nog niks gezien. Als ik om een t&t vraag wordt er niet gereageerd, en de advertentie is niet verwijderd, maar zelfs dubbel geplaatst. Ik heb al meerdere berichtjes gestuurd waarop of niet wordt gereageerd of iets in de trant van ‘ben nu niet thuis reageer straks wel’. Ben ik opgelicht of te voorbarig met conclusies?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 00:41

Merexa schreef:
Ik weet niet of het meetelt, maar ik reageerde op een advertentie waarbij iemand vroeg om hulp bij het uitmesten van (pot)stallen eens in de week. Zelf zou ze dan gewoon dagelijks op strooien.
Dit kon ik wel doen naast mijn eigen paarden gezien het dichtbij is en ''een beetje bijverdienen, ach, waarom niet?'' dacht ik. Misschien klikt het wel met diegene.. Dus ik heb Zaterdag 16 Maart meegeholpen na al leuk contact te hebben gehad en eens langs te zijn geweest. Die vrouw heeft dravers en s'nachts staan ze binnen en overdag kunnen ze naar binnen en buiten lopen. We hadden 10 euro per uur afgesproken, uiteindelijk ben ik er bijna 3 uur geweest terwijl we ook nog koffie hadden gedronken en gezellig gekletst. Dus zou ik 20 euro krijgen, maar ze had geen contant geld in huis.. Dus dat hield ik nog te goed. Ze zou mij bellen voor afgelopen weekend, gezien ze vrij veel weg is zei ze, maar ik heb niks meer gehoord en ben dus ook niet geweest. Nu krijg ik gewoon het gevoel alsof ze mij gebruikt heeft, maar waarom? Die vrouw heeft geld zat maar is verder alleen, op haar man na, maar die wil/kan ook niet elke keer helpen. Het is best een gat waar ze woont en naar mijn idee ging alles goed, dus als ze voor dit weekend weer niks laat horen maar gewoon langs om mijn geld te vragen en anders met een brief met mijn rekeningnummer. Met iemand die zijn afspraken niet na komt hoef ik niet samen te werken.. :evaw:

Dit verhaal heeft laatst ook op Bokt gestaan. Heb jij dit verhaal al eerder gepost in dit of een ander topic, of zijn er twee gedupeerden met precies hetzelfde verhaal? Want dan kan je best over een oplichter spreken en mp misschien waarschuwen?

lotthjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 00:44

fohadie schreef:
Merexa schreef:

Dit verhaal heeft laatst ook op Bokt gestaan. Heb jij dit verhaal al eerder gepost in dit of een ander topic, of zijn er twee gedupeerden met precies hetzelfde verhaal? Want dan kan je best over een oplichter spreken en mp misschien waarschuwen?

Dit dacht ik idd ok al ergens gelezen te hebben, maar dacht dat dat ook al in dit topic was! Neemt niet weg dat het ene nare situatie is en ik hoop voor je dat het goed opgelost kan worden!