Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 23:36

Het klinkt best wel behoorlijk borderlinerig in mijn ogen. Ik zou persoonlijk zeggen wegwezen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dat moeilijk is. Denk je dat het mogelijk is om een gesprek met hem te voeren waarin hij je niet emotioneel probeert te manipuleren door hysterisch te doen?

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 00:08

Harde adviezen hoor, ik zou iemand best nog een kans geven. Zo werkt dat als ik iemand leuk vind :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 00:16

ruitje schreef:
Harde adviezen hoor, ik zou iemand best nog een kans geven. Zo werkt dat als ik iemand leuk vind :')

ook als die jou een soa kan bezorgen?
of onvruchtbaar kan maken...

moet nu echt heel erg denken aan dat liedje met: ik heb een groot hart maar weet echt niet meer van wie dat is....

deze dus: https://www.youtube.com/watch?v=0KHYZr7i4og

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 00:23

Ik vraag me af hoeveel respect je voor jezelf hebt als je iemand die jou zo behandeld heeft, die zoveel schijt aan jou heeft dat ie je blootstelt aan eventuele soa's, nog een kans geeft..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 00:24

Emmaa_ schreef:
Het klinkt best wel behoorlijk borderlinerig in mijn ogen. Ik zou persoonlijk zeggen wegwezen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dat moeilijk is. Denk je dat het mogelijk is om een gesprek met hem te voeren waarin hij je niet emotioneel probeert te manipuleren door hysterisch te doen?

Nu je het zegt, het hele plaatje klinkt inderdaad vrij borderline achtig.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 00:28

Hij wil mij aankomend weekend naar LA vliegen om uitgebreider te praten hierover. We hebben niet lang kunnen praten omdat hij een vlucht moest halen. Ik weet alleen niet of nu het juiste moment is gezien de emoties die er nu door mij heen vliegen. Ik weet niet of ik objectief of realistisch genoeg het gesprek in kan gaan

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 00:31

Mijn god, laten we die jongen op basis van 2 berichten een diagnose geven ook nog :+

Ik heb heel heel veel zelfrespect, ben een sterk persoon. Maar ik vind dat er soms nogal dramatisch gedaan word.

Ik geloof er niks van dat iedereen hier verder alles volgens het boekje doet, nooit liegt tegen Tindermatches....

Het kan toch oprecht zo zijn dat wat hij zegt waar is. Dan nog moet je je afvragen of dat is wat je wil, maar wil niet zeggen dat hij echt schijt aan je heeft.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 00:37

Het liegen/achterhouden vind ik niet gestoord. Maar dat janken op de grond en pathetisch zijn, als daar je alarmbellen niet van gaan loeien mis je een paar aansluitingen.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 00:40

Je hebt gelijk ruitje en dat is wat het ook zo moeilijk maakt. Ergens wil ik geloven dat het oprecht is, maar dat geeft mij nu niet mijn vertrouwen terug.
Het voelde oprecht toen hij zo instortte, maar misschien kan ik er nu niet objectief naar kijken omdat ik wil geloven dat het oprecht is.
Ik wil het instorten van hem niet meteen afdoen als niet oprecht, want het kan maar zo zijn dat het wel oprecht is.
Ik weet alleen niet of ik het vertrouwen kan terug krijgen bij het geven van een tweede kans. Ergens wil ik hem die echt oprecht geven, maar ik ben zo bang voor wat er misschien gaat komen mocht het weer gebeuren.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 00:43

Het kan best oprecht zijn, daar kunnen wij niet over oordelen. Maar zo ga je als volwassene gewoon niet met je emoties om. Maar je moet het zelf beslissen, jij moet er mee dealen.

Ik zou gewoon rennen, zo hard als ik kan.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 00:46

lieveli schreef:
Het liegen/achterhouden vind ik niet gestoord. Maar dat janken op de grond en pathetisch zijn, als daar je alarmbellen niet van gaan loeien mis je een paar aansluitingen.

Ik krijg zo'n beeld vooral niet meer van mijn netvlies en zou iemand niet meer aantrekkelijk vinden :) .

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 00:50

ruitje schreef:
Ik geloof er niks van dat iedereen hier verder alles volgens het boekje doet, nooit liegt tegen Tindermatches....

Dat beweert ook niemand toch? Maar als iemand waar ik seks mee heb mij vraagt of ik dat ook met anderen doe dan zeg ik niet nee terwijl ik nog met 3 anderen lig te krikken. Dat vind ik echt not done.. En dan kunnen er mogelijk ook nog ziektes in het spel zijn.

Ik zou niet blij worden van zo'n vent en ik zou erg onzeker en wantrouwend de relatie in gaan en daar heb ik geen zin in. Heeft niks te maken met of ik altijd alles volgens het boekje doe.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 02:26

Babeth, een man die ook zo'n theatraal gedrag vertoonde, mishandelde zijn vriendin. Hij zou zichzelf van kant maken als ze wegging van hem, uren huilen, en dan erna sloeg hij haar in elkaar.. Dus ik zou mij niet baseren daarop.
3 andere sexpartners is al geen misstap of vergissing meer, ik zou er mee stoppen

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 03:09

Zo theatraal was het gelukkig niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 03:21

Nee want iedere volwassen man ligt wel eens een uur op de grond te huilen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 03:27

lieveli schreef:
Nee want iedere volwassen man ligt wel eens een uur op de grond te huilen.
. Oh wastie dat aan het doen op de grond :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 07:56

Ik zou het ook laten voor wat het is Babeth..

Date van vanavond is maar de vraag of die nog door gaat, al 3 dagen radiostilte nadat ik hem gevraagd had of het nog doorging. Ik ga hem echt niet smeken of ie alsjeblieft komt :+ Dus ik wacht mooi af offie nog appt, en anders heb ik een mooi chill avondje.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 11:30

Babeth,

Moeilijke situatie,
Als je de persoon echt leuk vindt en je denkt dat je dit kan vergeven, dan zou ik het niet opgeven en hem voor jou laten knokken.
Laat hem maar merken dat die echt voor jou wilt.

Yvankaxx,
Vervelend dat je date niks laat weten.... Zou voor mij echt een afknapper zijn...

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 11:57

Ja is het voor mij ook wel een beetje hoor. Maar is ook zo apart want hij is heel enthousiast, áls ie appt :Y) Ach ik kan me er niet druk om maken, zondag een date met iemand die echt superlief doet via de app.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 12:02

Diagnose stellen gaat wat ver inderdaad. En ik denk dat bijna iedereen wel eens niet helemaal eerlijk is geweest tegen een tinderdate. Maar ik vind liegen over het wel of geen seks hebben met anderen wel wat verder gaan dan een leugentje om bestwil. Zeker als je sex hebt zonder condoom omdat je er vanuit gaat dat iemand daar eerlijk over is. Ik zou er zelf echt wel klaar mee zijn geweest.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 12:38

Heftig Babeth! Zeker als je al 5 maanden aan het daten bent en je dan zo voorgelogen wordt. Ik zou het ook afkappen, als dit je basis is van een relatie begin je al met een hele slechte start.

Ik heb gisteren weer een date gehad. Was gezellig, filmpje kijken maar de hele film niet gezien :+
Heb gevraagd hoe het nu tussen ons zit, kon er niet echt hoogte van krijgen. Toen zei hij dat hij het ook niet goed wist. Hij vindt me heel leuk & heeft kriebels. Maar hij weet niet of er meer in zit.. Wat naar mijn idee ook nog niet kan, aangezien we elkaar nu een keer of 10 gezien hebben. Toch was het wel pijnlijk om te horen, ik merk dat mijn gevoel wel begint te groeien. Maar hij weet niet of die kriebel uit gaat groeien tot stapelverliefdheid. Lastig! Maar ben blij dat we het er over gehad hebben, nu kan ik mijn verwachtingen weer een beetje bij stellen.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 12:47

Pff lastig babeth, Wat zegt je gevoel? denk je dat je hem nog kan vertrouwen?

N0a goed dat je het gevraagd hebt! wel pijnlijk om te horen dat hij het niet helemaal wist, maar hij wil het nog wel een kans geven om te kijken of het wat is?

Ik heb gister ook een date gehad. 3e date, filmpjes gekeken bij hem thuis! was gezellig haha :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 12:50

Goh Babeth, wat rot, dat verwacht je ook niet, zeker niet na 5 maanden.
Verwacht je dat hij oprecht was en het in de toekomst nooit meer gebeurt?
Kan jij over je gevoel heen stappen en hem vertrouwen?
Ik denk dat je je die twee dingen moet afvragen.

Voor mij persoonlijk zou het direct over zijn. Ik zou hem niet meer voldoende kunnen vertrouwen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 12:58

Noa na 10 keer afspreken kun je toch wel weten of er meer in zit? Lijkt mij juist niet goed als je het dan nog niet weet.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 13:57

N0a schreef:
Maar hij weet niet of die kriebel uit gaat groeien tot stapelverliefdheid. Lastig! Maar ben blij dat we het er over gehad hebben, nu kan ik mijn verwachtingen weer een beetje bij stellen.

Ik vind dat altijd zo'n raar verhaal. 'Het' is er wel of 'het' is er niet. En dat langdradige daten en maar wachten of 'het' nog gaat groeien enzo, pfff. Ik doe daar dus ook niet aan.
Ik vind iemand leuk genoeg of ik vind dat niet.
Als hij er na 10 dates nog over na moet denken vind ik het eerder een profiteur die het zo wel gezellig en vooral heel makkelijk vind. No offence.