Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
savannah030x schreef:Waarom sommige puistjes echt "splashen" als je het uitdrukt met veel druk erachter het eruit schiet, en sommige zo''n draadje of sliertje uitkomt?
oomens schreef:savannah030x schreef:Waarom sommige puistjes echt "splashen" als je het uitdrukt met veel druk erachter het eruit schiet, en sommige zo''n draadje of sliertje uitkomt?
Combinatie van de grootte van het reservoir, diameter en lengte van de uitstroomopening, viscositeit van de inhoud, manier en snelheid van opengaan (schuift een ingedroogde talgprop langzaam uit de porie of scheurt de bovenliggende huid open door de druk?), opgebouwde druk, mate waarin onderliggend weefsel die druk opvangt...
sureido schreef:Ik vraag me af, waarom ik na een uurtje slapen in de middag opeens super duizelig ben wanneer ik rondloop.
Ben gisteren uit geweest, heb vannacht x aantal uurtjes geslapen (weinig maar niet maar 2 ofzo), heb vannacht nog gegeten en water gehad maar ook vanochtend een broodje en vitaminewater een heel flesje gedronken.
Lig nu op de bank maar heb al wat multivitamine drinken gepakt en een koekje om even wat binnen te krijgen maar dit heb ik nog nooit gehad.. waar komt dat vandaan?
mariekerocky schreef:Ik heb een tijdje terug hele gave foto's van mijn paard laten maken. Nu wil ik er een paar op canvas laten drukken. Bovenin de hoek staat bij elke foto een logo. Is het heel raar dat ik het logo niet op de canvas wil hebben of is het normaal dat deze er gewoon bij op komt?
mariekerocky schreef:Ik heb een tijdje terug hele gave foto's van mijn paard laten maken. Nu wil ik er een paar op canvas laten drukken. Bovenin de hoek staat bij elke foto een logo. Is het heel raar dat ik het logo niet op de canvas wil hebben of is het normaal dat deze er gewoon bij op komt?
MarlindeRooz schreef:mariekerocky schreef:Ik heb een tijdje terug hele gave foto's van mijn paard laten maken. Nu wil ik er een paar op canvas laten drukken. Bovenin de hoek staat bij elke foto een logo. Is het heel raar dat ik het logo niet op de canvas wil hebben of is het normaal dat deze er gewoon bij op komt?
Je moet dan de fotograaf benaderen. En dan kan je de foto kopen, dan stuurt de fotograaf jou er een zonder logo. Dit kost vaak geld.