Ik heb vandaag China Glaze Wanderlust op de blog. Ik vind dat zo'n fijn lakje en die shimmer is zo gaaf.
Yv, ik vind je nieuwe ik-ben-geen-robot geval echt heel irritant. Ik was hem bij een vriendin ook al tegengekomen. Ik vind het geen verbetering

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Aaaaaaahhhh!!! Ik zit hier al een week op te broeden maar eindelijk is het officiëelIk weet niet of jullie dit meisje kennen?
[ Video ]
Ze is 12 jaar en komt al sinds haar 7de in Dance Moms, een reality tv programma over jonge meisjes die op hoog niveau dansen. Ze heeft nu het afgelopen jaar in 3 video's van Sia gedanst (waaronder één met Shia Labeouf), trad op tijdens de Grammy's en iedereen in Amerika kent haar nu wel. En ik mag haar interviewenHet onderhandelen met haar agent heeft even geduurd, maar nu is alles geregeld! Maandag is er een gesprek geregeld, dat natuurlijk uitgebreid op mijn blog komt. Ik ben dolblij, kijk al jaren naar Dance Moms en dit meisje is zó getalenteerd en inspirerend!
Ik ben echt té excited om een 12-jarige te interviewen
Emmaa_ schreef:Ik heb de grootste nachtmerrie van elk meisje op de planeet meegemaakt. En ik heb erover geblogd.
How to save a life #1
HippoLogic schreef:Gaaf Yasmine!Emmaa_ schreef:Ik heb de grootste nachtmerrie van elk meisje op de planeet meegemaakt. En ik heb erover geblogd.
How to save a life #1
Argggggg wat erg... de GROOTSTE nachtmerrie van elk meisje.
Ik dacht dus gelijk" Wat verschrikkelijk! Verkrachting, incest, beroving onder bedreiging, ontvoering, je vriend/vader/broer blijkt een [vul iets verschrikkelijks in]..."
Oh, een HAAR-probleem. Rot voor je...Sorry, maar ik was echt even bezorgd.