Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 10:09

Mooi lakje DnT! Een vriendin heeft hem ook en daar is 'ie meer groen.

Ik heb vandaag China Glaze Wanderlust op de blog. Ik vind dat zo'n fijn lakje en die shimmer is zo gaaf.

Yv, ik vind je nieuwe ik-ben-geen-robot geval echt heel irritant. Ik was hem bij een vriendin ook al tegengekomen. Ik vind het geen verbetering ;)

Yv_

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 10:26

Robot aanval???? Ik heb niks aangepast :?
Heb juist geen dingen met cijfertjes enzo omdat ik het zelf ook mega irritant vind.. Ga even kijken..

Heb echt een superdupergave Blast

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 10:28

Je hebt nu zo'n ding dat je plaatjes moet selecteren.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 10:37

Zie inderdaad dat als je een bericht wilt intoetsen met naam/url, dat je dan een vakje krijgt die je moet aanvinken met "ik ben geen robot". Even bij instellingen gekeken, maar ik heb geen idee hoe je dat weg krijgt? Heb het in elk geval niet zelf toegevoegd! Als ik gewoon reactie wil plaatsen met blogger-account heb ik overigens nergens last van!

Iemand enig idee? Ik heb nu op handmatig modereren gezet, maar daar heb ik eigenlijk ook helemaal geen zin in :'). Taz, zou jij nog een reactie willen plaatsen om te kijken? Verwijder ik 'm zo, wilde het zelf doen, maar moet ff naar de andere kant vh bedrijf nu. Ik verwijder 'm straks uiteraard gelijk!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 10:42

Je had altijd als dat vinkje maar nu krijg je er dus een plaatje achteraan.
Hij is nu weg, nu staat er dat hij na goedkeuring zichtbaar wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 10:50

Dat is een dingetje van Google zelf, recaptcha heet het. :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 12:45

Thnx! Dan laat ik 'm maar ff zo staan, want als ik iets irritant vind, is het idd bij andere blogs eerst van alles te moeten doen voordat ik mn reactie aan kan laten. Zou wel superstom zijn om het op mijn eigen blog wel te laten staan _O-

Stomme Google! Kan er zeker niet af dat je weet Jans?
Oh sjips, ik moet jou nog antwoorden! Beetje vergeten :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 13:17

Ik vind het zelf ook vervelend, daarom meldde ik het even. ;)

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 13:17

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 19:03

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 20:11

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 20:22

Aaaaaaahhhh!!! Ik zit hier al een week op te broeden maar eindelijk is het officiëel :D Ik weet niet of jullie dit meisje kennen?

Ze is 12 jaar en komt al sinds haar 7de in Dance Moms, een reality tv programma over jonge meisjes die op hoog niveau dansen. Ze heeft nu het afgelopen jaar in 3 video's van Sia gedanst (waaronder één met Shia Labeouf), trad op tijdens de Grammy's en iedereen in Amerika kent haar nu wel. En ik mag haar interviewen *\o/* Het onderhandelen met haar agent heeft even geduurd, maar nu is alles geregeld! Maandag is er een gesprek geregeld, dat natuurlijk uitgebreid op mijn blog komt. Ik ben dolblij, kijk al jaren naar Dance Moms en dit meisje is zó getalenteerd en inspirerend!

Ik ben echt té excited om een 12-jarige te interviewen :')

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 20:31

Yasmine schreef:
Aaaaaaahhhh!!! Ik zit hier al een week op te broeden maar eindelijk is het officiëel :D Ik weet niet of jullie dit meisje kennen?

[ Video ]

Ze is 12 jaar en komt al sinds haar 7de in Dance Moms, een reality tv programma over jonge meisjes die op hoog niveau dansen. Ze heeft nu het afgelopen jaar in 3 video's van Sia gedanst (waaronder één met Shia Labeouf), trad op tijdens de Grammy's en iedereen in Amerika kent haar nu wel. En ik mag haar interviewen *\o/* Het onderhandelen met haar agent heeft even geduurd, maar nu is alles geregeld! Maandag is er een gesprek geregeld, dat natuurlijk uitgebreid op mijn blog komt. Ik ben dolblij, kijk al jaren naar Dance Moms en dit meisje is zó getalenteerd en inspirerend!

Ik ben echt té excited om een 12-jarige te interviewen :')

Super gaaf! _/-\o_ Ik kende haar idd van de videoclip van Chandelier, m'n broertje en ik hebben met open mond gekeken, wat kan zij goed dansen zeg! :wow:

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 20:45

super cool dat je dat gaat doen. Ik kende het liedje wel (mijn vader draait het soms 's ochtends best hard :) ) De video clip nog nooit gezien

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 01:54

Gaaf Yasmine!

Emmaa_ schreef:
Ik heb de grootste nachtmerrie van elk meisje op de planeet meegemaakt. En ik heb erover geblogd.
How to save a life #1

Argggggg wat erg... de GROOTSTE nachtmerrie van elk meisje.
Ik dacht dus gelijk" Wat verschrikkelijk! Verkrachting, incest, beroving onder bedreiging, ontvoering, je vriend/vader/broer blijkt een [vul iets verschrikkelijks in]..."

Oh, een HAAR-probleem. Rot voor je... :') Sorry, maar ik was echt even bezorgd.

Ik heb zelf wel eens groenig haar gehad nadat ik het een avondje zwart wilde verven voor een gala. Dat pakte niet op roodgeverfd. De tweede keer lukte het wel (permanent en dat moest weer uitslijten) _O- Maar goed, ik zelf kan er niet zo mee zitten.

Voor mensen die van doelen houden en van lijstjes (en op zoek zijn naar een paard):
Tips for buying your perfect horse

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 09:27

HippoLogic schreef:
Gaaf Yasmine!

Emmaa_ schreef:
Ik heb de grootste nachtmerrie van elk meisje op de planeet meegemaakt. En ik heb erover geblogd.
How to save a life #1

Argggggg wat erg... de GROOTSTE nachtmerrie van elk meisje.
Ik dacht dus gelijk" Wat verschrikkelijk! Verkrachting, incest, beroving onder bedreiging, ontvoering, je vriend/vader/broer blijkt een [vul iets verschrikkelijks in]..."

Oh, een HAAR-probleem. Rot voor je... :') Sorry, maar ik was echt even bezorgd.

Hahaha, dat was ook mijn eerste gedachte inderdaad xD

Supertof trouwens, Yasmine! Ik ben wel heel benieuwd hoe zo'n meisje is dat al zo bekend is op die leeftijd.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 11:38

Hmm da's weird. Ik heb gisteren avond laat een reactie geplaatst op Yasmine's berichtje over het jonge danseresje maar die kan ik dus niet meer terugvinden.
In de herkansing dan maar.
Wat gaaf Yasmine!! Je bent goed bezig! +:)+

Ik heb vandaag een artikel staan over de matte topcoat van OPI. Het eerste flesje is inmiddels leeg.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 12:24

Gaaf hoor Yasmine!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 12:38

Ach, korreltje zout he HippoLogic :) Als er echt zoiets aangrijpends gebeurd zou zijn zou ik er echt niet over bloggen, laat staan het op deze manier aankondigen

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 13:08

Ik vind de aankondiging juist bij je passen Emma. Ik dacht eigenlijk dat je een muis in je kamer gevonden had en die wilde redden, denkend aan je opruim topic. :o

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 13:29

Ik vind het ook een goeie titel. Overdrijven is een heerlijke manier van schrijven :D

En bedankt allemaal! Ik heb er zin in, maandag om 22u mag ik haar bellen :):) Vind het wel spannend, want ik doe dit voor de krant waarvoor ik in het verleden alleen opiniestukken heb geschreven die ik zelf instuurde. Dit is mijn eerste freelance opdracht. Eerste keer in mijn leven dat ik geld ga verdienen met schrijven, stiekem een droom die uitkomt :o

Mijn post vandaag: Levenslessen voor een sterke vrouw

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 18:30

Super gaaf! Ik heb ook heel lang Dance Moms gekeken en ken haar dus. Maar ik trok die irritante danslerares en die moeders echt niet meer op een gegeven moment haha. :')

Ik heb zelf mijn blog omgegooid en ik ben er ontzettend blij mee. Ik heb alle oude zooi er vanaf gegooid ik kon het echt niet meer hebben en wilde graag opnieuw beginnen. Hier mijn eerste post op mijn nieuwe blog: Simple Life

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 19:38

Leuk Rian!
Had je al dezelfde layout als ik, of heb je die nu ook veranderd? :P

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 19:41

happypaardje schreef:
Leuk Rian!
Had je al dezelfde layout als ik, of heb je die nu ook veranderd? :P

Oh grappig dat zie ik dus echt nu pas. :+ Ik was al heel sinds maart verliefd op deze layout, maar heel lang getwijfeld of ik hem daadwerkelijk zou aanschaffen haha. Nou ja kan gebeuren :')

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 19:44

haha, ach, maakt niet uit!
Ik was er ook meteen helemaal verliefd op! ^^