Wat heeft iedereen trouwens met de post? Het gaat bij mij al een tijdje heel goed, spullen worden netjes op tijd afgeleverd etc. *klopt af*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WowAmigo schreef:Nou ik lees geregeld hier mee, maar kan helaas ook wat melden nu. Had weer eens een keer op leuke kleding gezocht op MP en een leuk truitje gevonden. Ik zoek altijd alleen op "zo goed als nieuw" of "nieuw", en dit leuke wollen truitje zag er inderdaad op de foto "zo goed als nieuw" uit. Wat je op de foto niet zag was de lading KATTENHAREN die er in zatBAH. Kan ik hem weggooien want dat durf ik met goed fatsoen niet meer aan. Nou snap ik het zinnetje "uit een rook- en diervrij huis" ook meteen bij sommige advertenties...
Kattenharen was me nog niet eerder overkomen maar ik ben er weer klaar mee...
Inderdaad, erg scary Bugpluisje!
upendo schreef:Mijn post is ook rampzalig.
Ik woon in een soort van studentenhuiscomplex, waar ik op een bepaalde kamer woon.
Regelmatig gooit de postbode mijn post in andere postvakjes terwijl mijn kamernummer er duidelijk bij staat.
Als ik pech heb moet ik twee weken wachten voor mijn pakketje uit andermans postvak wordt gehaald..
bugpluisje schreef:Wat ik net toch zie via fb. Mijn mond valt open. Vriendin van me waarschuwt voor een verkoper op mp die onder haar naam tickets verkoopt voor evenementen en concerten. Hij gebruikt hierbij een kopie van de id kaart van mijn vriendin om vertrouwen te wekken en levert vervolgens na betaling niets aan de koper. Met als gevolg dat mijn vriendin door gedupeerde kopers nu bedreigingen krijgt. Bizar gewoon en laat ook maar weer eens zien hoe voorzichtig je met je eigen gegevens moet zijn en hoe anderen je dus een loer kunnen draaien. Alles ligt al bij de politie gelukkig maar ook fb vrienden van mijn vriendin ontvangen nu berichten van gedupeerden met dreigende taal. Nou ik ben benieuwd wanneer ik wat ontvang, kwestie van tijd denk ik.
kiki1976 schreef:Is het een idee om een link hiervan te geven (via pb)
Net omdat ik interesse heb om te weten wie je vriendin in, maar meer om het bericht te delen zodat er hier meer mensen voor behoed kunnen worden