In essen ook winterjassen, maar niet heel dik ofzo
aishcream
Geplaatst: 06-09-15 13:43
dravergekkie schreef:
XiiaaooNaa schreef:
Hoorde vandaag van een V&D baas (van een pand) dat het helemaal niet zo goed gaat met Primark
En dat moet v&d zeggen ?
Hahah tatatataaaaa
Lekker verhaal, denk en weet zeker dat heel veel winkels het moeilijk hebben in deze tijd. Maar gelukkig bestaat de primark nog , mochten ze ooit falliet gaan hebben ze vast een machtig mooie goedkope outlet
Misschien had ik niet moeten zeggen van wie ik het hoorde gezien jullie reactie. V&D gaat iedegeval komde 3/4 jaar niet weg hoor als jullie dat denken. Ik werk er en ben daarom dus helemaal op de hoogte van alles.
En het gaat echt niet zo goed met Primark, geloof het of niet
Dat het niet goed gaat betekend niet dat het zo slecht met de primark gaat als het met de V&D gaat. Tuurlijk gaan de mensen van de V&D zichzelf niet omlaag praten.
Het gaat ook niet goed met V&D, collega's van mij zijn ontslagen etc. Maar dat neem niet weg dat V&D niet met andere winkels praat. Het gaat nog niet zo slecht met primark als met V&D maar het gaat wel steeds slechter. Reden: wij Nederlanders kopen alleen daar de echte goedkope dingen, de wat duurdere dingen verkopen ze nauwelijks, daarvoor gaan mensen naar andere winkels. Wat sokken, haarelastiekjes en af en toe een shirtje. Echte grote 'boodschappen' doen we er niet, iedergeval de meeste mensen. En dat is een probleem voor Primark.
Precies @marlinderooz , denk trouwens dat iemand van de v&d geen inzicht heeft in wat de primark verdiend maargoed... Alle winkels moeten inleveren toch dus wat dat betreft is het niet gek, mocht het echt zijn dat het slechter gaat.
Ze hebben verschillende zwarte broeken dus ze vallen allemaal anders, ik heb er een voor t werk en dat zit prima. Maar heb er ook een van de H&M en die vind ik persoonlijk wel mooier. Maar op het werk gaat er toch een sloof overheen dus dat maakt niet uit
Verschilt bij primark echt heel erg. Die witachtige broek op de vorige pagina heb ik zelf ook, in maat 36. Diezelfde broek was er ook in het zwart, dus ik dacht die witte zit goed in maat 36 dan die zwarte ook. Maar dat was dus niet het geval, daarvan paste de 38 nieteens mooi Ik moet wel echt altijd passen. De ene keer zit een 34 goed, dan weer gewoon 36 en dan weer een 38.
Nou alle vier de modellen zaten anders Maar ik had wel van alle broeken dezelfde maat aan. Alleen het ene model had nog lengtematen er bij en de ander niet.