Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Ilse

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:10

Hm, misschien moet ik dan maar van die garderobe gebruik gaan maken. Nagelbijten / Gniffelen
Nja ik zie nog wel.

Ik slaap inderdaad bij Eef. Knipoog

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:18

Karin schreef:
Meestal wachten de treinen wel op elkaar hoor. Zeker als ze maar een of twee keer per uur gaan. Net als in Amersfoort. Tenminste, dat is mijn ervaring.

Ik heb op Deventer hele andere ervaringen moet ik zeggen... Oh wat heb ik daar vaak de trein gemist! En ook vaak net op een paar seconden. De ene trein rijdt het station binnen, de andere vertrekt. Of er is geen spoor vrij en de trein is wel op tijd maar moet wachten tot een andere trein plek heeft gemaakt - en dat is dan de trein die je had moeten hebben.
De laatste jaren (toen Syntus de stoptrein Zutphen-Hengelo tot halfuursdienst had gepromoveerd en er een rechtstreekse stoptrein Zwolle-Enschede was) ben ik nooit meer over Deventer gegaan, zo vaak ging dat fout.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:21

Maar ik ben dan misschien ook een uitzondering, heb ook heel weinig vertraging en als ik in een kapotte trein zit, dan zijn er altijd meteen omroepberichten en er staat een alternatief te wachten.

Toen ik dagelijks van Utrecht naar Den Bosch treinde voor mijn werk had ik ook nauwelijks problemen. De NS houdt van mij ofzo? Tong uitsteken

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:29

Heb je wel geluk mee dan. Tong uitsteken

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:33

Nou, had ik dat geluk maar!
Vrijdag al problemen omdat er iemand voor de trein was gesprongen tussen Zwolle en Amersfoort. Moest iedereen via Deventer. Maar er kwamen twee superlange treinen uit Leeuwarden en Groningen, en doe moesten állemaal in een piepklein treintje naar Deventer. Nagelbijten / Gniffelen Was errug knus moet ik zeggen. Heb er uiteindelijk veel langer over gedaan, omdat die stomme lightrail óók niet ging.
Terugweg gisteren ging gelukkig wel soepel. Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:34

Ach, ik ben iemand die nog harder baalt als ze in de file terecht komt dan wanneer ze haar aansluiting mist of vertraging oploopt. In de auto moet ik blijven opletten, dat hoef ik in de trein niet. Tong uitsteken

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:47

Mocca schreef:
Nou, had ik dat geluk maar!
Vrijdag al problemen omdat er iemand voor de trein was gesprongen tussen Zwolle en Amersfoort. Moest iedereen via Deventer. Maar er kwamen twee superlange treinen uit Leeuwarden en Groningen, en doe moesten állemaal in een piepklein treintje naar Deventer. Nagelbijten / Gniffelen Was errug knus moet ik zeggen. Heb er uiteindelijk veel langer over gedaan, omdat die stomme lightrail óók niet ging.
Terugweg gisteren ging gelukkig wel soepel. Haha!

Ojee dat ken ik, idioot eigenlijk, zoveel mensen in een knullig treintje.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:48

Het was wel lachwekkend, het zag werkelijk zwart van de mensen. Dat kleine treintje komt binnen, je zag iedereen echt kijken met een blik van 'daar MOET ik in', en toen de deuren opengingen was het echt rennen voor je leven. *LOL*

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:48

Dat is echt erg ja. Nagelbijten / Gniffelen
Had ik vorig jaar toen ik naar Pinkpop ging ook, maar ik paste dus NIET in dat treintje. Huilen van het lachen

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:38

Ik ging dinsdag naar utrecht met de trein wat een hel.
Sta je daar met zijn alle in dat treintje gepropt de heen reis was nog niet zo erg maar de terug reis en dan helemaal utrecht centraal ze komen van alle kanten aanrennen.
Nee ben niet zo gecharmeerd van treinreizen.
Ben dan toch maar weer blij met me autotje.Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:45

Pff ga ook weleens met de trein naar me werk (Dordrecht - Den Haag) maar dat gestress om die trein te halen vind ik zo erg en om naar binnen te komen ook. Je wordt gewoon naar binnen geduwd...
Al is het als je er eenmaal in zit wel lekker, als er geen vertraging is of iets gebeurd.

Toch ga ik liever met de auto, dan maar wat files.
En daarbij komt bij dat ik met auto ook nog vele malen goedkoper uit ben dan met de trein.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:47

Misser schreef:
Ah, ze verwachten veel natte blaadjes morgen op de rails... Succes morgen, treiners Knipoog.

Ik heb vanoachtend geen blaadje zien liggen op de rails, de trein daarin tegen wel Vork.
Rond omgeving Alkmaar-Heiloo errug veel vertraging, heb er uiteindelijk een half uur langer over gedaan.

Hoe moeilijk kan het 'blaadjesprobleem' zijn voor de ns

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:56

denk dat het toch wel veel risico mee brengt.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 14:42

Met de trein is het maar 10 minuten vanaf mij en ik moet meestal staan dus niet zo chill. Haha!
Met de bus vind ik altijd wel lekker sochtend

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 16:54

Verschrikkelijk. Syntus is ook wee heerlijk bezig.
Ik had al geen goed humeur vanochtend, en toen reden de treinen ook nog is niet op tijd.. Mijn dag is verpest. Clown

Buwa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:43

Ik zat vanochtend in de trein op Utrecht Centraal, maar hij vertrok maar niet.
Bleek dat de conducteur kwijt was Clown
Nou iedereen zat wel even raar te kijken hoor, na dat omroepbericht Tong uitsteken

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:58

ik ben dus af en toe ook zo lief en aardig dan sta ik vaak bij de deurknop als ik eruit moet en dan staat er een stoet achter me dan druk ik op t knopje open en dan weer leuk op dicht en dan zie je die koppen van die mensen van wat gebeurt er nou!
dan lig ik dus echt vlak(ja dan ben ik verveeld van t lange trein reizen dan moet ik ff zieken)

maar kan niet wachten tot ik me auto rijbewijsie heb

Mistralleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 18:00

ik vind treinen ook leuk hoor!

Alleen vanochtend niet, moest om half 11 op school zijn en dat werd 10 voor 11... dankzij 'gladde sporen' Boos! Een stuk waar we normaal een halfuurtje uiterlijk over doen deden we nu met gemak 3 kwartier over.. dat vind ik dan even wat minder

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 19:27

Ik had vanochtend ook 'last' van vertraging. Mijn trein ging om 9 over half, maar omdat de trein van 2 voor half vertraging had kon ik nog net die pakken, toen hoefde ik gelukkig niet over te stappen Haha!. Toen ik naar huis ging zag ik dat die trein nog steeds vertraging had, hij kwam ruim 10 minuten te laat Amsterdam Centraal binnen rijden.

Vrijdag moet ik met de trein naar Eindhoven via Utrecht, ben benieuwd hoe dat gaat Nagelbijten / Gniffelen.

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 19:33

Ik was zaterdag in Hoek van Holland geweest met de trein. Nou hadden ze wel IETS groter op een duidelijk bord mogen zetten dat er na 16.05 geen treinen meer rijden!! Het is nu natuurlijk buiten het seizoen, maar toch. Stonden we daar...
We hadden gekeken toen we uit de trein stapten, maar konden toen nergens een bord ontdekken. Dus toen dachten we, ach we kijken zo wel...
Toen hebben we maar bij mensen aangebeld en gevraagd waar een bushalte was. Maar die zeiden als we een minuut of 10 langs het spoor af zouden lopen we bij Hoek van Holland Haven weer een station tegen zouden komen, en dat daar de trein nog wel reed. En gelukkig was dat zo. Maar ze mogen wel een IETS groter bordje daar neerzetten zeg!!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 19:57

Morgen ga ik weer sinds 100 jaar met de trein Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:34

Shanna schreef:
Hoe gaat het eigenlijk met de treinflirt?

Goed Schijnheilig vandaag zo'n beetje tegen hem aangeplakt gestaan Clown

Maandagochtend, drukste ochtend.. komt er maar 1 treinstel omdat er eentje kapot op rotterdam was achtergebleven..
Bij Gouda omgeroepen, trein heeft een defect, maar we gaan toch rijden. Gouda Goverwelle ging goed.. tussen Gouda en Woerden staan we stil.. trein stuk..
Moesten we wachten op de volgende trein die ons mee kon 'duwen-slepen' zodat wij weer konden rijden.. en de trein zat zo vol dat je echt stijf op elkaar stond.. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:39

Al wel wat gezegt tegen hem dan? Weet je al wel minstens hoe hij heet? Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:48

Ik ben dan weer te schijterig om mn mond open te trekken Haha!

Maar daarna zat ik in de metro, en toen hij de metro verliet keek hij me wel in mn ogen en lachte.. nou ik vloog zowat Clown

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:30

Volgende keer naar hem toe vliegen en een praatje maken Tong uitsteken