Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sence schreef:Aargg, morgenochtend is het zoverIk had vanmiddag les, en dat ging erg goed. Hopelijk morgen dan ook.
Nathalie schreef:Nou ik ben dus gewoon alwéér gezakt! Het ging echt voor geen meter, ongelofelijk!!!!!!!
Uurtje rijden van te voren ging als normaal, goed dus. Ik was ook helemaal niet gespannen van te voren. Maar hoelanger ik reed, hoe gespannender ik werd.. Mijn examinator zei ook teveel vond ik.Waardoor ik dan nog onzekerder werd.. had liever gehad dat ie zn mond dichtgehouden had.
Maar iig ik vergat echt van alles en deed van alles verkeerd, liet zelfs de auto afslaan terwijl ik dat maar één keer heb gehad en dat was in 1 van mn eerste lessen.. Echt alles ging fout wat je je maar kan bedenken en het erge was, dat ik het zelf door had! Dus ik werd alsmaar gespannen en op een gegeven moment ben ik dus zelfs in janken uitgebarst. (ja ik ben al overspannen misschien daardoor) En daarna ging het dus ineens super, jammer genoeg waren we toen dus al bijna weer bij t CBR.
Examinator vond het jammer dat de druk zo hoog was voor mij.. dat was dus het hele probleem.. Ik móet dat ding gewoon hebben, eigen winkel en verhuis binnenkort naar mijn eigen huisje en ohhhh, als ik hemd an niet heb dan weet ik niet hoe ik alles ga doen!
Heb echt flink gejankt zeg, vind t verschrikkelijk.
Gelukkig kan ik de 30e alweer op, dat is al best snel!
Maar t is te idioot voor woorden. Eerste keer rijd ik de sterren van de hemel maar zak ik op één stom puntje op de snelweg, volgens vele niet eens terrecht.. En nu gaat het gewoon voor geen meter. ARGH!
3 keer is scheepsrecht dan maar?
Sence schreef:Dankje! Ik vind het wel erg spannend om straks voor het eerst alleen in de auto te zitten![]()
Sence schreef:Ik ben geslaagd![]()
Het ging redelijk goed. Ik had mijn instructeur mee, en hij en de examinator zaten alleen maar met elkaar te praten, en ik reed daar mooiAf en toe beetje slingeren
Maar, wel geslaagd gelukkig. Ik zal vanmiddag gelijk naar het postkantoor.
Pff, ik kan het nog steeds niet geloven.
kimmie16 schreef:hoi
Gefeliciteerd sence![]()
Ik ben gezaakt
Sence schreef:Hij is er maandag pas helaas. Vanmiddag wel al in de auto gereden