afrij stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: afrij stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:30

Aargg, morgenochtend is het zover Nagelbijten / Gniffelen Ik had vanmiddag les, en dat ging erg goed. Hopelijk morgen dan ook.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:35

Sence schreef:
Aargg, morgenochtend is het zover Nagelbijten / Gniffelen Ik had vanmiddag les, en dat ging erg goed. Hopelijk morgen dan ook.

heeeeel veel succes alvast voor morgen! Haha!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:38

Nou ik ben dus gewoon alwéér gezakt! Het ging echt voor geen meter, ongelofelijk!!!!!!!
Uurtje rijden van te voren ging als normaal, goed dus. Ik was ook helemaal niet gespannen van te voren. Maar hoelanger ik reed, hoe gespannender ik werd.. Mijn examinator zei ook teveel vond ik. Bloos Waardoor ik dan nog onzekerder werd.. had liever gehad dat ie zn mond dichtgehouden had. Bloos
Maar iig ik vergat echt van alles en deed van alles verkeerd, liet zelfs de auto afslaan terwijl ik dat maar één keer heb gehad en dat was in 1 van mn eerste lessen.. Echt alles ging fout wat je je maar kan bedenken en het erge was, dat ik het zelf door had! Dus ik werd alsmaar gespannen en op een gegeven moment ben ik dus zelfs in janken uitgebarst. (ja ik ben al overspannen misschien daardoor Clown ) En daarna ging het dus ineens super, jammer genoeg waren we toen dus al bijna weer bij t CBR. Clown
Examinator vond het jammer dat de druk zo hoog was voor mij.. dat was dus het hele probleem.. Ik móet dat ding gewoon hebben, eigen winkel en verhuis binnenkort naar mijn eigen huisje en ohhhh, als ik hemd an niet heb dan weet ik niet hoe ik alles ga doen!
Heb echt flink gejankt zeg, vind t verschrikkelijk.
Gelukkig kan ik de 30e alweer op, dat is al best snel!

Maar t is te idioot voor woorden. Eerste keer rijd ik de sterren van de hemel maar zak ik op één stom puntje op de snelweg, volgens vele niet eens terrecht.. En nu gaat het gewoon voor geen meter. ARGH!
3 keer is scheepsrecht dan maar? Nagelbijten / Gniffelen

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:40

Nathalie schreef:
Nou ik ben dus gewoon alwéér gezakt! Het ging echt voor geen meter, ongelofelijk!!!!!!!
Uurtje rijden van te voren ging als normaal, goed dus. Ik was ook helemaal niet gespannen van te voren. Maar hoelanger ik reed, hoe gespannender ik werd.. Mijn examinator zei ook teveel vond ik. Bloos Waardoor ik dan nog onzekerder werd.. had liever gehad dat ie zn mond dichtgehouden had. Bloos
Maar iig ik vergat echt van alles en deed van alles verkeerd, liet zelfs de auto afslaan terwijl ik dat maar één keer heb gehad en dat was in 1 van mn eerste lessen.. Echt alles ging fout wat je je maar kan bedenken en het erge was, dat ik het zelf door had! Dus ik werd alsmaar gespannen en op een gegeven moment ben ik dus zelfs in janken uitgebarst. (ja ik ben al overspannen misschien daardoor Clown ) En daarna ging het dus ineens super, jammer genoeg waren we toen dus al bijna weer bij t CBR. Clown
Examinator vond het jammer dat de druk zo hoog was voor mij.. dat was dus het hele probleem.. Ik móet dat ding gewoon hebben, eigen winkel en verhuis binnenkort naar mijn eigen huisje en ohhhh, als ik hemd an niet heb dan weet ik niet hoe ik alles ga doen!
Heb echt flink gejankt zeg, vind t verschrikkelijk.
Gelukkig kan ik de 30e alweer op, dat is al best snel!

Maar t is te idioot voor woorden. Eerste keer rijd ik de sterren van de hemel maar zak ik op één stom puntje op de snelweg, volgens vele niet eens terrecht.. En nu gaat het gewoon voor geen meter. ARGH!
3 keer is scheepsrecht dan maar? Nagelbijten / Gniffelen

jeeeetje, bij mij breken die zenuwen het dus ook steeds op he...
erg is dat he?
en wat doe jij er eigenlijk aan als ik vragen mag? Tong uitsteken
ik ben dus ook de eerste 2x gezakt.. puur om banketstaaf dingen...die ik normaal ook niet doe..

succes de volgende keer, en 3x is scheepsrecht zeggen ze ja, hoop ik ook voor mezelf
Haha! Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:41

Nathalie balen zeg! Inderdaadm 3 keer scheepsrecht Ja (had ik wel met theorie in ieder geval Clown )

Ik ga gewoon morgen mijn best doen, meer kan ik niet doen. En moet ook een beetje geluk hebben op de weg natuurlijk. Ik laat gewoon zien wat ik kan, niet op mezelf letten maar op het verkeer, mensen, borden etc. Ik hoop dat ik een beetje kan slapen vannacht.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:31

Ik ben geslaagd Go jij! Go jij!

Het ging redelijk goed. Ik had mijn instructeur mee, en hij en de examinator zaten alleen maar met elkaar te praten, en ik reed daar mooi Clown Af en toe beetje slingeren Bloos Maar, wel geslaagd gelukkig. Ik zal vanmiddag gelijk naar het postkantoor.

Pff, ik kan het nog steeds niet geloven.

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:37

Gefelciteerd!!

Mijn afrij datum is ook bekend... Nagelbijten / Gniffelen

19karen89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:40

Gefeliciteerd! Pfff.... ik moet maandag, zit nu al in de zenuwen, bananen eten helpt las ik in het begin van dit topic. Dat worden een hele hoop bananen Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:43

Banaan hielp bij mij wel! Ik had van mijn schoonzus ook nog kalmeringspilletjes gekregen. Gisteravond voor het slapen gaan en vanochtend genomen. Ik heb als een roos geslapen en ik was erg relaxt rijdens het examen Ja

19karen89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:46

ik heb van het weekend tentfeest, dus zal maandag nog aardig versuft daarvan zijn. Verder ligt mijn hoop op de banaan Vork
Ach ik kan het gewoon! Go jij! Go jij!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:48

Tuurlijk kan je het! Zo blijven denken Ja

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:53

Gefeliciteerd Sence!
Ik kan het ook nog steeds niet bevatten. Ik ben gister voor het eerst alleen met de auto naar mijn paard geweest, dat is ook raar joh. Niemand die zegt waar je heen moet, hoe het anders moet, heerlijk! Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:55

Dankje! Ik vind het wel erg spannend om straks voor het eerst alleen in de auto te zitten Ja Bloos

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:11

Sence schreef:
Dankje! Ik vind het wel erg spannend om straks voor het eerst alleen in de auto te zitten Ja Bloos

gefeliciteerd! Haha!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 19:45

Sence schreef:
Ik ben geslaagd Go jij! Go jij!

Het ging redelijk goed. Ik had mijn instructeur mee, en hij en de examinator zaten alleen maar met elkaar te praten, en ik reed daar mooi Clown Af en toe beetje slingeren Bloos Maar, wel geslaagd gelukkig. Ik zal vanmiddag gelijk naar het postkantoor.

Pff, ik kan het nog steeds niet geloven.

Gefeliciteerd, maar wat moet je bij het postkantoor, daar kan je je rijbewijs niet aanvragen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 19:46

Haha nee klopt. Ik bedoel het stadskantoor. Postkantoor zit er naast Huilen van het lachen

Ik heb 'm met spoed aangevraagt, maar redelijk laat op de dag. Ik krijg 'm morgen of maandag.

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:40

Ik heb hem ook met spoed aangevraagd. Mij vertelden ze om 2 uur aan de telefoon dat wanneer ik mijn rijbewijs vóór 2 uur aanvraag, ik hem dan de volgende dag binnen kon hebben. Ik was om half 3 bij het gemeentehuis. Toch hadden ze mijn rijbewijs de volgende dag al binnen, toppie!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:56

Beter zeg! Bij mij hadden ze gezegt gister: (ik kwam er om uurtje of 5) Als je er vandaag voor 12 uur was geweest had je 'm morgen (dus vandaag) kunnen hebben. Nu is het een twijfel... Ik bel vanmiddag gewoon!

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 14:07

hoi

Gefeliciteerd sence Go jij! Go jij!

Ik ben gezaakt No Cheer

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 14:30

@kimmie16 : balen zeg Verdrietig was dit je eerste keer afrijden?

ik mag over 12 daagjes voor de 3e keer Clown Boos!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 14:31

Bedankt!

Ooh balen zeg! Moest je vanmiddag?

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 18:01

kimmie16 schreef:
hoi

Gefeliciteerd sence Go jij! Go jij!

Ik ben gezaakt No Cheer

KIMMMM.. wat is dat nou!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 19:00

Hij is er maandag pas helaas. Vanmiddag wel al in de auto gereden Bloos

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:20

Ben geslaagd!!! ben gister geslaagd en vandaag mijn rijbewijs gehaald Haha! ben al lekker iedereen aan het ophalen enz.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 02:15

Sence schreef:
Hij is er maandag pas helaas. Vanmiddag wel al in de auto gereden Bloos

Dat is nou een hele domme zet van jou want dat mag namelijk niet