Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moet of wil jij aanwezig zijn bij de hoorzitting? Jolliegirl schreef:Hier ook maar enkele uren slaap....
Mennnnnn... Dit moet echt gaan veranderen...ik krijg de knop nog niet om.. door alle stress en oliebol die er speelt momenteel ( zakelijk )
Mijn prive leven en met name de omgang met mn kind lijden er écht onder...
Het is zelfs zo erg dat ik nu al weer uitkijk dat ze maandag naar de gastouder gaat... Ik kán het gewoon niet handelen nu...![]()
Gelukkig is mn man het weekend thuis en hebben we zaterdag leuke plannen en zondag ga ik verder met de administratieve oliebol...( Wat ik helemaaaaaal niet hoor te doen als alles goed verlopen was...)
Ik ben blij als dit straks allemaal opgelost is en ik het ook gewoon eens kan delen met jullie...
Ik heb goede hulp op zakelijk vlak, dit gaat echt wel goedkomen, maar het vreet energie die ik gewoon eigenlijk niet heb..
Mn kindje komt niets te kort, ik hou me rustig, maar ik voel gewoon herkenningen van mn burnout en depressie... En dat komt best hard binnen....
Ik wilde het gewoon even kwijt....sorry
Zebrastreep schreef:Gefeliciteerd fleur!
--
Dat mensen denken dat Facebook een klaagdagboek is.
Laatst kwam ik een bericht tegen van iemand die net zijn auto had gewassen en vies was gemaakt door de gemeente door het bladblazen.
Een half boekwerk daarover.
Nu ook iemand een heel boek over een onaardige caissière.
Ik krijg die berichten random voorbij. Maar dat mensen zichzelf al zo belangrijk vinden... vooral de plaatsers van de berichten stoor ik mij wezeloos aan.