Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:06

Angelaa2 schreef:
maessie schreef:
Nou ik heb weer een franse :+ kindertruitje aan verkocht, met wat verkleuring erop voor 3,- Duidelijk op de foto gezet en in de advertentie, en nu meld ze een probleem |o nu in dubio of ik terug zal laten sturen, of het maar laat gaan..

Wat gebeurd er eigenlijk als er een probleem gemeld wordt en je er niets mee wil doen?
Had hier voor het eerst een probleem en het item terug laten sturen op haar kosten. Het item zou te klein zijn en het merk altijd groter uitvallen bij haar dochter (vind ik onzin, zeker kindermaten vallen heel wisselend). En de foto die erbij zat was waardeloos..
Item was 3 euro excl kosten maar ze heeft het toch terug gestuurd. :')
Ben nu benieuwd wat er dan gebeurd als je het laat gaan en niets kiest..

Als verkoper niet reageert op een klacht dan kiest vinted de kant van de koper, wat dan betekent geld terug en item houden.

Angelaa2

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:14

Ah dan ga ik dat in het vervolg doen. Gaat nu om 3 euro verkoopwaarde. Vind het nog steeds bizar dat je t terug wil sturen voor dat bedrag. Ben benieuwd hoe het binnenkomt. Stel dat het nu kapot binnenkomt ofzo kun je daar nog iets mee?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:15

Hier niet met dingen die terugkwamen, Vinted had de case al gesloten dus ik was blij dat ik het terug kreeg en in goede staat. Beiden waren retouren die niet waren opgehaald door de koper.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:17

Angelaa2 schreef:
Ah dan ga ik dat in het vervolg doen. Gaat nu om 3 euro verkoopwaarde. Vind het nog steeds bizar dat je t terug wil sturen voor dat bedrag. Ben benieuwd hoe het binnenkomt. Stel dat het nu kapot binnenkomt ofzo kun je daar nog iets mee?

Maar als verkoper kan je ook kiezen om de koper het artikel te laten houden en volledig geld terug te geven toch?
Dan krijg je als verkoper geen negatieve review en bij niet reageren zou je waarschijnlijk wel een negatieve review kunnen krijgen denk ik.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:00

Ik had paar dagen geleden een aankoop gedaan, maar pas daarna viel me op dat die dame al 5 maanden niet online is geweest. En sindsdien ook niet meer online gekomen, dus ik verwacht eigenlijk dat het niet meer opgestuurd wordt.
Als ik nu annuleer, krijg ik dan een slechte review of komt er dan niks tevoorschijn?

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:12

Ik zou gewoon afwachten tot het automatisch cancelt. :j i

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:39

Idd niks doen en afwachten
Krijg je vanzelf je centen terug :)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:05

Angelaa2 schreef:
maessie schreef:
Ik heb op terugsturen gedaan, maar lid staat op vinted vakantie :+ Ben benieuwd.. :j

Geen idee Angela..

Oh ook niet handig zeg.. Ben ook benieuwd of je het gaat ontvangen

Nou ik ben echt verbaasd, het is ook nog weer retour gestuurd! Kost haar volgens mij net zoveel als dat het truitje kostte 8)7 nou ja, prima!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:08

cobiie schreef:
Angelaa2 schreef:

Maar als verkoper kan je ook kiezen om de koper het artikel te laten houden en volledig geld terug te geven toch?
Dan krijg je als verkoper geen negatieve review en bij niet reageren zou je waarschijnlijk wel een negatieve review kunnen krijgen denk ik.

Dat kan ook, maar als je de retour optie kiest krijg je ook geen negatieve review. (Volgens mij zelfs helemaal geen review)