Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:54

denisesilver schreef:
Ondanks de gemengde gevoelens toch gefeliciteerd, Marlinde!

Ik zie zo op tegen de afspraak met de orthopeed morgen. Gaat sowieso vragen hoe het met me gaat, en het gaat gewoon poedersuiker. Jank bijna iedere dag wel een keer door die klote hersenschudding die mijn emoties helemaal naar de ballen stuurt, en ik kan gewoon geen kloot. Niet bij de paarden, niet voor het werk. Echt mensen die tegen mensen met een chronische beperking zeggen dat het wel lekker is om alleen maar thuis te zitten, stuur die maar door naar mij. Die krukken maken goede wapens. Ik kan het al geen week handelen.

Ik heb er nog wel een paar voor je die je van mij mag slaan :)) dit is van een rit met mijn scootmobiel, van vanochtend dus allemaal van één dag!!

- mensen die de kliko midden op de stoep zetten, haha je kan niet verder.
- mensen die de kliko precies zo in een bocht neerzetten dat je de bocht niet kan maken, ik kon zo'n 300 meter omrijden want ik kon ook nergens de stoep af, want op elke helling om de stoep op en af te kunnen rijden in die straat stond ook wel een auto geparkeerd.
- mensen die het groen in hun voortuin niet onderhouden, waardoor je op de stoep alleen lopend als je een slank persoon bent er langs kan lopen zonder het aan te raken. Ik heb op die manier 2 struiken aangereden vandaag, waarbij bij 1 struik ook mijn spiegel wegklapte. Je kan er gewoon niet langs met een scootmobiel, rolstoel of kinderwagen!
- werklui die hun busje wel even half op de stoep flikkeren omdat er even geen parkeerplek is en dit is lekker makkelijk ofzo. Ik kon weer omkeren en een andere route gaan zoeken.
- de glazenwasser was ook lekker bezig, een van zijn ladders stond nog midden op het voetpad tegen een huis aan (ik kon daar niet langs). Ik sta daar op hem te wachten, en hij gaat gewoon VERDER met glazen wassen met zijn andere ladder, ladder af, ladder verplaatsen, ladder op... Die poedersuiker ladder die mij in de weg stond verplaatsen ho maar. Ik kon opnieuw terug rijden en een andere route gaan zoeken.
- bijna was ik bij de bakker, ik maak een draai voor het pand zodat ik mijn scootmobiel buiten kan parkeren bij de fietsparkeerplekken. Nog voordat ik die kans krijg word ik op de stoep in mijn bocht afgesneden door een fietser op snelheid die daar wel even de fiets neer wou zetten. Geen kind op een fatbike hoor, gewoon een ongemanierde trien op leeftijd.
- die moest dus ook bij de bakker zijn.. en die begon ook meteen paniekerig aan de kassa te wouwelen dat zij als eerst aan de beurt was want zij was er eerder!
...zij en ik waren de enige in de winkel, ik stond niet eens in de buurt van de kassa gewoon rustig naar koekjes te staren.

Afijn dat was mijn ochtend. Ik heb de koekjes ook gekocht want ik had zelfmedelijden en ik vond dat ik ze wel verdiend had met al mijn geduld want ik ben heel braaf niet 1x uit mijn stekker gegaan :+

Allemaal in 1 ochtend. Ik moet zeggen, je leert wel aardig tot 10 tellen met een scootmobiel onder je reet :+

Tot zo ver mijn spreekbeurt
Maar ik heb wel lekker gezeten!

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:47

Little_Gift schreef:
Welke hagedissen heb je? En een fotootje is ook altijd super leuk!

Keniaanse zebra skinken!

Een korte update over mijn overleden hagedis situatie :\ het terrarium ziet er dus top uit, warmtelamp, water en uv etc allemaal prima, overige beestjes allemaal heel fit en levendig met gezonde eetlust.

Het lijkje oogt ook heel gezond (behalve dat het dood is :') ). Ik weet het even niet maar goed.... het beestje wordt niet minder dood als ik nu ga zitten piekeren, morgen nog reptielenarts bellen.

Edit.

Bob de boa is wel lichtelijk gefrustreerd dat hij al die tijd helemaal geen eten heeft gekregen van de oppas :+

Afbeelding

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:57

Fly_high schreef:
Little_Gift schreef:

Keniaanse zebra skinken!

Een korte update over mijn overleden hagedis situatie : het terrarium ziet er dus top uit, warmtelamp, water en uv etc allemaal prima, overige beestjes allemaal heel fit en levendig met gezonde eetlust.

Het lijkje oogt ook heel gezond (behalve dat het dood is :') ). Ik weet het even niet maar goed.... het beestje wordt niet minder dood als ik nu ga zitten piekeren, morgen nog reptielenarts bellen.

Ik ben niet zo van de hagedissen, maar dit soort ziet er wel grappig uit.
Dat van je jonge hagedisje, denk dat het kan gebeurden. Misschien was er iets in aanleg al niet goed.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:14

Fly_high schreef:
Little_Gift schreef:

Keniaanse zebra skinken!

Een korte update over mijn overleden hagedis situatie : het terrarium ziet er dus top uit, warmtelamp, water en uv etc allemaal prima, overige beestjes allemaal heel fit en levendig met gezonde eetlust.

Edit.

Bob de boa is wel lichtelijk gefrustreerd dat hij al die tijd helemaal geen eten heeft gekregen van de oppas :+

[ Afbeelding ]

Doet me denken aan de keer dat de buurvrouw op ons dieren ging passen...
De konijnen waren goed verzorgd maar het aquarium was ze vergeten :+
Vissen hadden 2 weken geen eten gehad terwijl het netjes allemaal klaar stond in bakjes per dag

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:17

Weer een boormachine bij de buren, denk ik? Het klinkt ook wel als een hele agressieve blender? Maar waarom? :+

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:22

Froukje_J schreef:
Doet me denken aan de keer dat de buurvrouw op ons dieren ging passen...
De konijnen waren goed verzorgd maar het aquarium was ze vergeten :+
Vissen hadden 2 weken geen eten gehad terwijl het netjes allemaal klaar stond in bakjes per dag

Leuk he, vakantie :')

Maar dit was gelukkig bedoeld als een grapje, Bob als slang zijnde hoeft helemaal niet zo vaak te eten ;) ook al denkt hij daar heel anders over :=

Ik ga die skink jonkies nu vooral zsm van hun ouders scheiden voor het geval dat het door onderlinge agressie kwam. Denk verder niet dat mijn oppas iets heel verkeerd heeft gedaan, ongelukken gebeuren en helaas worden niet alle jonge dieren volwassen :\

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:37

Mijn ergernis is wel dat vandaag iemand zijn frustratie op mij heeft geuit..
En het vervelende is dat ik er dan niks van kan zeggen, omdat ik dan boos word.

Mijn boosheid is vaak ook tranen en daar heb ik geen zin in..
Het vervelende is wel dat ik dus een vraag wou stellen en heb hem wel gesteld
maar werd niet echt op geantwoord want ik kreeg eigenlijk een soort van de schuld dat hij zijn klusjes niet af kreeg.

En dat ik te veel over het terrein zou lopen, geen vragen moest stellen maar gewoon aan het werk moest.
De vragen die ik stelde maar tijdens de pauze/lunch moest stellen en niet tijdens het werk.

Uhm mijn vraag was werkgerelateerd, en deze vraag heb ik ook niet gesteld tijdens de pauze/lunch.
En als hij tijdens mijn vraag gewoon ja of nee had gezegd dan had ik ze mee kunnen nemen tijdens het schilderen..

Maar nee, ik krijg de wind van voren..omdat ie zijn klusjes niet af krijgt..
Morgen weer een dag, en dan met hem alleen op het erf.. heb er echt zin in....NOT -O-

En door door dit stom iets heb ik knallende hoofdpijn, en heel veel pijn in de schouder/nek/arm.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 01:03

Fly_high schreef:
Little_Gift schreef:

Keniaanse zebra skinken!

Edit.

[ Afbeelding ]

Oooooh skinken! Zalige soort onder de reptielen! <3
Blij te horen dat de rest het wel goed doet, misschien was het gewoon brute pech van het kleintje...

En arme Bob :knuffel:

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 02:59

Mug op mijn slaapkamer