Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ik ben vandaag ook alleen en met O&N ook, zit ik helemaal niet mee, ik vermaak me best.
De Spar is zo pas om 11.00 open, ik mag niet zeuren want hij gaat open vandaag maar ik had graag nu verse croissantjes gewild.
MarlindeRooz schreef:denisesilver schreef:Zatte mensen als je 30 seconds doet. Ik ben hier te fanatiek voor
M’n moeder zei Madrid bij de hoofdstad van Italië.
Ik was nuchter.
Foaly schreef:Dat ik steeds meer begin te twijfelen aan de verhalen van iemand op Discord, en ik me daar super banketstaaf over voel. Maar of ze heeft echt zo'n dramatisch leven en dan is het natuurlijk superküt voor haar, of ze zit dingen te verzinnen en met sommige details die ze geeft ga ik toch echt richting het tweede
DuoPenotti schreef:black_kelpie schreef:Zeggen dat je schoonouders geen kinderen konden krijgen is toch gewoon een vrij veelgebruikte manier om te zetten dat je single bent? Of ben ik nou gek?
Maar als je een zoon hebt vind ik hem raar. Ex schoonouders dan. Maar schoonouders heb je wel of het moet een donor kind zijn.
Dus ik kreeg ook een eror terwijl ik de uitspraak wel ken.
imaudy schreef:DuoPenotti schreef:Aan vast zitten niet.
Maar kinderen hebben ze wel gekregen.
Los van dat je ze ooit ziet of ex is of wat ook.
Maar goed niet echt belangrijk.
Ik ben het hier mee eens. Heb zelfs het idee dat de "schoonouders" door de uitspraak wel bestaan en de zoon niet.
Sabbientje schreef:Mijn darmen hebben kwa eten behoefte aan regelmaat. Ze hebben de voorkeur aan (redelijk) vaste tijden. Anders gaan ze met recht stijgeren.
Deze kerstdagen waarbij er anders en vaak ook meer gegeten word zijn dan ook een hel voor hen.
En ik zit dan ook al voor de derde keer op de wc terwijl de rest gezellig aan het gourmetten is.....
Krampen als een gek.
Net iets ingenomen tegen de krampen, dus hopelijk helpt het snel en kan ik weer gezellig aan de kerstttafel erbij blijven zitten.
Farjen schreef:Ik erger me soms aan het feit dat ik verpleegkunde heb gestudeerd.
Of mensen verwachten (in mijn privé) dat ik alles weet van elke ziekte en leggen zo veel verantwoordelijkheid en druk op mij.
Of "leken" gaan me de les spellen hoe ik het moet doen