Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSagan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 11:42

Ik begrijp wel dat mensen op 2e kerstdag wel willen werken, zeker als je met alle buren vrij bent in een flat. Wat een geluiden kunnen sommige buren maken. xD
Gisterochtend een stoelendans en vandaag ook weer.xD

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 12:14

Bellatrix schreef:
Ik ben vandaag ook alleen en met O&N ook, zit ik helemaal niet mee, ik vermaak me best. :Y)

De Spar is zo pas om 11.00 open, ik mag niet zeuren want hij gaat open vandaag maar ik had graag nu verse croissantjes gewild. :=

Hier gaat niks open.

Wakker worden met pijn in mijn rug en niet een beetje ook. :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 12:44

De enorme hoeveelheid hondenschijt op de stoep. Ruim dat verdómme gewoon op :x

Ook een kleine irritatiefactor :')
Afbeelding

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 12:52

MarlindeRooz schreef:
denisesilver schreef:
Zatte mensen als je 30 seconds doet. Ik ben hier te fanatiek voor :+

M’n moeder zei Madrid bij de hoofdstad van Italië.

Ik was nuchter. :=

Mijn tante zei "De zus van Jan uit Vlissingen". Monique Smit uit Volendam _O- :')

Mijn zus had Paul McCartney, dus die quote de mop "Alle Beatles gingen karten behalve een" pa en ik hadden nog nooit zo snel een geraden :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 12:55

Weer onder de eczeem plekken en het jeukt |o gelukkig heb ik zalf maar sommige plekken zien er weer wat ontstoken uit.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 12:59

Dat ik steeds meer begin te twijfelen aan de verhalen van iemand op Discord, en ik me daar super banketstaaf over voel. Maar of ze heeft echt zo'n dramatisch leven en dan is het natuurlijk superküt voor haar, of ze zit dingen te verzinnen en met sommige details die ze geeft ga ik toch echt richting het tweede :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 13:03

Foaly schreef:
Dat ik steeds meer begin te twijfelen aan de verhalen van iemand op Discord, en ik me daar super banketstaaf over voel. Maar of ze heeft echt zo'n dramatisch leven en dan is het natuurlijk superküt voor haar, of ze zit dingen te verzinnen en met sommige details die ze geeft ga ik toch echt richting het tweede :=

Wat ik ooit geleerd heb is dat als iemand continue liegt , de details vaak letterlijk tot in detail verteld worden. Als iemand echt een verhaal heeft meegemaakt zullen kleine details vaak vergeten worden . Maar als iemand liegt moet het verhaal wel zo kloppend zijn in haar of zijn voordeel. Dus dan wordt elk klein detail erbij verteld om het zo kloppend mogelijk te maken voor diegene.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 13:35

DuoPenotti schreef:
black_kelpie schreef:
Zeggen dat je schoonouders geen kinderen konden krijgen is toch gewoon een vrij veelgebruikte manier om te zetten dat je single bent? Of ben ik nou gek? :=

Maar als je een zoon hebt vind ik hem raar. Ex schoonouders dan. Maar schoonouders heb je wel of het moet een donor kind zijn.
Dus ik kreeg ook een eror terwijl ik de uitspraak wel ken.

Mijn ex dus de zogenaamde vader van mijn zoon is al 25 jaar mijn ex en heb zijn ouders ook nog nooit gezien.
Net als mijn Ex al 25 jaar niet meer gezien. _/-\o_

Dus mensen kunnen het raar vinden of een eror krijgen maar een kind hebben betekend niet dat je aan een vent of zijn ouders vast zit.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 14:14

Aan vast zitten niet.
Maar kinderen hebben ze wel gekregen.

Los van dat je ze ooit ziet of ex is of wat ook.

Maar goed niet echt belangrijk.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 16:28

Ik kan maar niet wennen aan de nieuwe indeling van bokt. Ik wordt er gewoon chagrijnig van dat ik dingen amper meer fatsoenlijk op kan zoeken, omdat alles door elkaar staat. Gebruiksvriendelijkheid is er echt mee achteruit gegaan -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 17:26

Blegh zo blij als kerst voorbij is. Lang geleden dat ik mij mentaal zo slecht voelde.
Morgen begint het gewone leven weer en mag ik gelijk 6 dagen werken, maar ik heb er eigenlijk wel weer zin in. Ik denk dat ik kerst ook gewoon met de verkeerde mensen aan het vieren ben die steeds meer energie kosten dan geven. Ik heb mijzelf een 'sociale media' vrije dag gegeven ( behalve Bokt, want ik vind het heerlijk om alle topics even door te gaan en te reageren). Even kijken of ik mijn energie weer wat omhoog gaat door mijzelf wat terug te trekken.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 17:59

DuoPenotti schreef:
Aan vast zitten niet.

Ik ben het hier mee eens. Heb zelfs het idee dat de "schoonouders" door de uitspraak wel bestaan en de zoon niet.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 19:03

Wij wonen in rustig buitengebied. Tot nu toe zeer weinig tot geen vuurwerk in de omgeving. De paarden liepen net dus ook nog lekker buiten. Keek even op de camera en zag wat onrust. Dus deed het geluid ook aan. Beginnen de buren (+- 150/200 meter verderop, maar wel tegenover en in het zicht van de stallen en paddock) ineens vuurwerk en van die fonteinen af te steken -O- Paarden helemaal over de zeik. Deze zag ik niet aankomen op tweede kerstdag bij de gepensioneerde buren :(

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 19:25

Een hele dag met mijn familie is zo vermoeiend...

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 19:29

imaudy schreef:
DuoPenotti schreef:
Aan vast zitten niet.

Ik ben het hier mee eens. Heb zelfs het idee dat de "schoonouders" door de uitspraak wel bestaan en de zoon niet.

Het is een ooit uitspraak geweest van Herman Finkers..

Een geweldige cabaretier.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 20:13

Mijn darmen hebben kwa eten behoefte aan regelmaat. Ze hebben de voorkeur aan (redelijk) vaste tijden. Anders gaan ze met recht stijgeren.
Deze kerstdagen waarbij er anders en vaak ook meer gegeten word zijn dan ook een hel voor hen.
En ik zit dan ook al voor de derde keer op de wc terwijl de rest gezellig aan het gourmetten is.....
Krampen als een gek.
Net iets ingenomen tegen de krampen, dus hopelijk helpt het snel en kan ik weer gezellig aan de kerstttafel erbij blijven zitten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 20:13

Ik heb twee stukken cheesecake op.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 20:20

_San87_ schreef:

Is dat een ergernis of een feest?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 20:23

Telpeva schreef:
_San87_ schreef:

Is dat een ergernis of een feest?

Beetje van beide := ?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 20:26

Ik heb een hele fijne beek over mijn perceel lopen die mijn 'achtertuin' scheid van ons bosperceel. Het bosperceel is toegankelijk via een bruggetje (met hek met slot) en helaas hebben enkele buren qan de achterzijde van het perceel een bruggetje vanuit hun eigen tuin ons bos in. Het bos is echt heel drassing in de herfst/winter maar hun (klein)kinderen spelen in het bos in de zomer als het kan en dat gedogen we tot zover. Echter nu heeft onze beek zelf een natuurlijke weg gemaakt over het perceel waarbij overtollig water wordy afgevoerd richting de oude beek aan de achterkant. Super fijn voor ons want beek komt bij veel regen niet zo hoog en de wilde dieren blijven zo weg van een hoek waar het 'dood' loopt en keren terug naar het grotere bos.

Nu is er een pipo die zich zomaar toegang verschaft tot ons perceel om die natuurlijk gevormde beek dicht te flikkeren met zandzakken. Geen idee wie dit doet, ongetwijfeld iemand die niet wil dat die oude beek hoger komt te staan en hier niet op voorbereid is, maar ze komen zonder toestemming op mijn terrein en brengen daar ook eigenhandig wijzigingen aan die ik niet wil.
Vandaag dus even de moeite genomen de zandzakken grotendeels weg te halen en geplastificeerde briefjes opgehangen met dat het prive terrein betreft. Hopelijk hiermee de kous af maar vind het echt onbeschoft. Wellicht weten die mensen het niet dat het eigendom is..maar oh wee als ik hun tuin even kom onderhouden.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 20:27

Net 2,5 uur een film gekeken beneden, heb echt afgevraagd waar ik naar heb gekeken. _O-
En in die 2,5 uur denk ik wel 3-4 x afgeleid geweest.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 20:55

Sabbientje schreef:
Mijn darmen hebben kwa eten behoefte aan regelmaat. Ze hebben de voorkeur aan (redelijk) vaste tijden. Anders gaan ze met recht stijgeren.
Deze kerstdagen waarbij er anders en vaak ook meer gegeten word zijn dan ook een hel voor hen.
En ik zit dan ook al voor de derde keer op de wc terwijl de rest gezellig aan het gourmetten is.....
Krampen als een gek.
Net iets ingenomen tegen de krampen, dus hopelijk helpt het snel en kan ik weer gezellig aan de kerstttafel erbij blijven zitten.

Oef, die is flink herkenbaar. Momenteel valt het hier nog mee, omdat ze hier ondertussen gedrild zijn, maar veel sterkte daarmee

Hier verse gember op met zulke darmen en daar kwam ik te laat achter dus ik doe ook even een schietgebedje.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 22:51

Ik erger me soms aan het feit dat ik verpleegkunde heb gestudeerd.
Of mensen verwachten (in mijn privé) dat ik alles weet van elke ziekte en leggen zo veel verantwoordelijkheid en druk op mij.
Of "leken" gaan me de les spellen hoe ik het moet doen

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 22:54

Farjen schreef:
Ik erger me soms aan het feit dat ik verpleegkunde heb gestudeerd.
Of mensen verwachten (in mijn privé) dat ik alles weet van elke ziekte en leggen zo veel verantwoordelijkheid en druk op mij.
Of "leken" gaan me de les spellen hoe ik het moet doen

Dat is zò herkenbaar! Mede-verpleegkundige hier. Elke vriend/vriendin appt met een kwaaltje. Knetter vervelend. Op de leken reageer ik tegenwoordig heel sarcastisch, dan druipen ze af :')

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 22:55

Nog een ergenis bijgekomen: ik heb mijn noise canceling van sony bij mijn ouders laten liggen. Ik heb nog wel een backup achter de hand, maar nu mijn Fijne, hardleerse buur boven mij weer muziek aan het draaien is waar ik mag meegenieten met alleen de ondertonen weet ik weer waarom ik de jbl omgeruild heb voor een Sony. XD maar eigenwijs als ik ben heb ik ook geen zin meer nu in de auto te stappen en terug te rijden. Heb nu mijn eigen radio ook aangezet als tegenhanger. Dat werkt iets, maar is nog niet ideaal.