Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Karlijn schreef:Ik vind het stom (of misschien eerder raar), als ik met volwassen mensen een gesprek voer en als zij naar hun ouders refereren met pap/mam. "Mam zet mij morgen af bij werk", "Ik heb pap gevraagd of hij er eens naar wil kijken".
Uhm, het zijn jóúw ouders, niet die van mij. Zeg gewoon: 'mijn vader/mijn moeder'
Esmee_RS schreef:_Karlijn schreef:Ik vind het stom (of misschien eerder raar), als ik met volwassen mensen een gesprek voer en als zij naar hun ouders refereren met pap/mam. "Mam zet mij morgen af bij werk", "Ik heb pap gevraagd of hij er eens naar wil kijken".
Uhm, het zijn jóúw ouders, niet die van mij. Zeg gewoon: 'mijn vader/mijn moeder'
Vooral "papa" of "mama", ik vind dat zo tenenkrommend
DuoPenotti schreef:Hier is het ons smam zet mij morgen af
Of onze Ruud zet mij morgen af. Ipv mijn broer.
Alleen heet mijn broer geen Ruud
Westhof schreef:N.a.v. mijn bezoek aan de Intratuin gisteren... Mensen die hun hond overal mee naartoe moeten nemen. Je doet Fikkie waarschijnlijk geen plezier met een bezoek aan zo'n drukke plek. Het was écht druk, arme beesten zien enkel een hele hoop benen die hopelijk niet tegen ze aan komen of per ongeluk op ze gaan staan. Plus je moet zelf opletten dat je je nek niet breekt over met name de kleinere honden
Esmee_RS schreef:_Karlijn schreef:Ik vind het stom (of misschien eerder raar), als ik met volwassen mensen een gesprek voer en als zij naar hun ouders refereren met pap/mam. "Mam zet mij morgen af bij werk", "Ik heb pap gevraagd of hij er eens naar wil kijken".
Vooral "papa" of "mama", ik vind dat zo tenenkrommend
thequeensmum schreef:Wat ik (ook) stom vind? ( en waar ik stiekem
dan ook weer om moet lachen ) Mensen die te hard over een drempel rijden met een ( te lage ) verlaagde auto. Je hoort dan zo’n heerlijk kgggggrrrrrrggggggg geluid. Dan denk ik: joh, je rijdt toch niet voor het eerst in deze kar?