"Fijn" dat je nu bent opgenomen en pijnstilling krijgt. Hopelijk ben je snel pijnvrij! En goed dat er verdere onderzoeken komen. Dan is er straks hopelijk meer duidelijkheid voor een eventueel behandelplan
MizzMontana
Geplaatst: 04-02-25 12:31
Wat een heftige wending neemt dit topic zeg. TS heel veel sterkte in het ziekenhuis, verschrikkelijk dat je dit er nu bovenop krijgt. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid. DarkAngel alle lof dat je zo betrokken bent bij poetser.
Iedereen die een kaartje wil sturen mag mij een pbtje sturen voor het adres. Ik laat het wel naar mijn thuisadres sturen, want we weten nog niet hoe lang ze in het ziekenhuis moet blijven en de post naar België doet er best lang over.
pateeke
Geplaatst: 04-02-25 18:47
In het ziekenhuis opgenomen zijn is natuurlijk nooit leuk, maar ik hoop dat ze jou ap die manier nu beter kunnen helpen door alle nodige onderzoeken te doen en pijnstilling op punt te stellen. Veel sterkte!
Vrijdag krijg ik een kijkoperatie en wordt er een bioptie gedaan van mijn baarmoeder. Gynaecologisch onderzoek heeft aangetoond dat er 2 grote en heel veel kleine gezwellen zitten in mijn baarmoeder en buikholte. Het is ook 1 van die 2 grote die voor de pijn zorgt.
Wat een heftige uitslag. Ik hoop dat er een behandeling voor jou mogelijk is en dat de pijnstilling ik ook gauw aanslaat. Ik vind het zo verschrikkelijk voor jou en je naasten. Heel veel sterkte!
Dat is niet niks, blijft nog spannend tot de uitslag van die biopt er is. Helpen de pijnstillers al wat? En is er al iets meer bekend over de pleegzorg voor je zoon?
Ik heb je topic al die tijd meegelezen, maar volgens mij niet eerder gereageerd, wat een ellendig nieuws heb je gekregen al. Hopelijk hebben ze de pijn een beetje onder controle kunnen krijgen voor je in het ziekenhuis.