Maar wel allemaal dingen die nodig waren
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Ik heb al bestelling gedaan bij hypostore. Helaas werkte de code niet op de slobber, dus die nog niet besteld. Wel irritant dat het niet bij de voorwaarden staat dat voer of dat merk niet mee doet. Heb andere jaren toch juist zulke dingen ingeslagen met deze code...
ApplePapple schreef:MyWishMax schreef:Ik heb al bestelling gedaan bij hypostore. Helaas werkte de code niet op de slobber, dus die nog niet besteld. Wel irritant dat het niet bij de voorwaarden staat dat voer of dat merk niet mee doet. Heb andere jaren toch juist zulke dingen ingeslagen met deze code...
Staat wel in de voorwaarden:
'Elektrische apparaten en voer zijn uitgesloten.'
SansaS schreef:ApplePapple schreef:Staat wel in de voorwaarden:
Wou ik net zeggen ja, evenals alle merken die niet mee doen.
leonie87 schreef:Krijgen jullie niet ook stress dat je de helft vergeet van wat je eigenlijk nodig had?
ik zie sommige echt met een goede lijst, dat ga ik volgend jaar ook eens doen. En dan idd de prijzen voortijdig in de gaten houden.
ik zoek ook nog vliegtickets maar ga er morgen echt voor zitten!
en ik had nog zoveel meer bedacht waarvan ik dacht, dat moet ik op BF doen maar dat weet ik wrs over een paar weken weer
C_arola schreef:Stal_Fiore schreef:
Lijkt mij dat als je de maat gewoon omruilt dat je het voor je oude prijs krijgt.
Mijn hals van hypostore is door post nl verwisseld met een ander pakket. En nu is die dus zoek. Zo balen, want ze hebben m’n maat niet meer.
Wat irritant, welke maat zoek je? Hier gaat XL terug voor een L.
ApplePapple schreef:MyWishMax schreef:Ik heb al bestelling gedaan bij hypostore. Helaas werkte de code niet op de slobber, dus die nog niet besteld. Wel irritant dat het niet bij de voorwaarden staat dat voer of dat merk niet mee doet. Heb andere jaren toch juist zulke dingen ingeslagen met deze code...
romyvs schreef:Appollo_x schreef:Hier ook besteld bij Hypostore! Jammer dat de 30% niet geldig is op Kentucky dit jaar
Huh ik heb gewoon 30% korting op kentucky hoor bij hypostore. Misschien een foutje geweest vannacht?
Stal_Fiore schreef:ApplePapple schreef:
Helaas blijkbaar ook de losse messen voor op een scheerapparaat. Vond dat toch niet helemaal elektrische apparaten…
KikiCelinevs schreef:Ik heb dus hetzelfde met Kentucky, wou een oornetje kopen bij EJ. Maar twijfelde nog tussen 2 soorten dus dacht ik kijk wel eerst in de winkel welke ik wil voordat ik hem online koop. Maar nu is die hele actie opeens weg?
xLiez schreef:Wat hebben jullie allemaal besteld? (Misschien krijg ik inspiratie voor iets wat ik vergeten ben in mijn mandje haha)