Black friday 2024!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

Re: Black friday 2024!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 09:37

Hier is schade ook weer te groot :')
Maar wel allemaal dingen die nodig waren

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 09:40

MyWishMax schreef:
Ik heb al bestelling gedaan bij hypostore. Helaas werkte de code niet op de slobber, dus die nog niet besteld. Wel irritant dat het niet bij de voorwaarden staat dat voer of dat merk niet mee doet. Heb andere jaren toch juist zulke dingen ingeslagen met deze code...

Staat wel in de voorwaarden:

'Elektrische apparaten en voer zijn uitgesloten.'

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 09:41

ApplePapple schreef:
MyWishMax schreef:
Ik heb al bestelling gedaan bij hypostore. Helaas werkte de code niet op de slobber, dus die nog niet besteld. Wel irritant dat het niet bij de voorwaarden staat dat voer of dat merk niet mee doet. Heb andere jaren toch juist zulke dingen ingeslagen met deze code...

Wou ik net zeggen ja, evenals alle merken die niet mee doen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 09:43

SansaS schreef:
ApplePapple schreef:

Wou ik net zeggen ja, evenals alle merken die niet mee doen.

Ik kan goed begrijpend lezen maar ik kom toch echt alleen 'Bepaalde merken of artikelen kunnen uitgesloten zijn.' tegen in de tekst. ;)

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 09:46

Eigenlijk zijn kentucky,kep ,samshield, kask etc altijd uitgesloten en hebben of niks of een aparte mindere korting. Dat staat normaal ook in hun voorwaarden op de website zelf.

Editie er staat letterlijk een lijst met merken welke uitgesloten zijn en een eigen kortingcode hebben.
Laatst bijgewerkt door SansaS op 28-11-24 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 09:46

Afbeelding
De regel daaronder staat het ;)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 09:48

Zo, die heb ik echt over het hoofd gezien. :') waarschijnlijk onbedoeld gestopt met lezen bij elektrische. Dan haal ik het bij de dierenwinkel, zelfde prijs maar heb ik het meteen.

SansaS, het merk wat ik wilde bestellen staat daar niet tussen. :+ dus je hebt niks aan die letterlijke lijst.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 09:55

Ik heb ingeslagen, maar uiteindelijk was Agradi goedkoper dan Hypostore omdat ik daar nog bovenop de korting die ze aanboden een kortingscode van 5% had. Toen die er vanaf ging was ik daar goedkoper uit.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 09:56

Voer was altijd al uitgesloten, dus wel gek dat je eerder wel korting had

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 09:58

Hier ook flink ingeslagen bij Hypostore, een paar laarzen en 3 pikeur broeken. 1,5 broek voor niks. Voelt zo lekker O:)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 10:05

Krijgen jullie niet ook stress dat je de helft vergeet van wat je eigenlijk nodig had?

ik zie sommige echt met een goede lijst, dat ga ik volgend jaar ook eens doen. En dan idd de prijzen voortijdig in de gaten houden.

ik zoek ook nog vliegtickets maar ga er morgen echt voor zitten!
en ik had nog zoveel meer bedacht waarvan ik dacht, dat moet ik op BF doen maar dat weet ik wrs over een paar weken weer :')

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 10:11

leonie87 schreef:
Krijgen jullie niet ook stress dat je de helft vergeet van wat je eigenlijk nodig had?

ik zie sommige echt met een goede lijst, dat ga ik volgend jaar ook eens doen. En dan idd de prijzen voortijdig in de gaten houden.

ik zoek ook nog vliegtickets maar ga er morgen echt voor zitten!
en ik had nog zoveel meer bedacht waarvan ik dacht, dat moet ik op BF doen maar dat weet ik wrs over een paar weken weer :')

Ik zet vooraf alles klaar via het verlanglijstje en dan kan je via één klik op de knop alles in de winkelwagen zetten. Kan zowel bij Dochorse als Hypostore.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 10:15

C_arola schreef:
Stal_Fiore schreef:

Lijkt mij dat als je de maat gewoon omruilt dat je het voor je oude prijs krijgt.

Mijn hals van hypostore is door post nl verwisseld met een ander pakket. En nu is die dus zoek. Zo balen, want ze hebben m’n maat niet meer.

Wat irritant, welke maat zoek je? Hier gaat XL terug voor een L.

Een XS
Heb hem nu ergens anders besteld.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 10:17

ApplePapple schreef:
MyWishMax schreef:

Helaas blijkbaar ook de losse messen voor op een scheerapparaat. Vond dat toch niet helemaal elektrische apparaten…

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 10:17

Appollo_x schreef:
Hier ook besteld bij Hypostore! Jammer dat de 30% niet geldig is op Kentucky dit jaar

Huh ik heb gewoon 30% korting op kentucky hoor bij hypostore. Misschien een foutje geweest vannacht?

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 10:21

romyvs schreef:
Appollo_x schreef:
Hier ook besteld bij Hypostore! Jammer dat de 30% niet geldig is op Kentucky dit jaar

Huh ik heb gewoon 30% korting op kentucky hoor bij hypostore. Misschien een foutje geweest vannacht?

Gister had ik bij de Epplejeck een dekje in mijn mandje met de korting. En vandaag is er geen korting meer, echt heel raar. Ik had nog €15,- aan punten gespaard dus wilde het dekje in de winkel halen en dan inleveren. Maar als de korting plots niet meer geldig is?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 10:27

Ik zie op FB dat Horseflex ook een korting heeft, ik bestel daar regelmatig, maar geen mail gehad met kortingscode. Zijn er mensen die wel een mail met een code hebben gehad?

KikiCelinevs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 10:27

Ik heb dus hetzelfde met Kentucky, wou een oornetje kopen bij EJ. Maar twijfelde nog tussen 2 soorten dus dacht ik kijk wel eerst in de winkel welke ik wil voordat ik hem online koop. Maar nu is die hele actie opeens weg?

femkepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 10:31

gr_roos schreef:
Ik zie op FB dat Horseflex ook een korting heeft, ik bestel daar regelmatig, maar geen mail gehad met kortingscode. Zijn er mensen die wel een mail met een code hebben gehad?

BLACK15

Weet iemand of pharmahorse vorig jaar mee deed?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 10:36

Weet iemand of Dochorse nog meedoet aan black friday? De rambo is nu 250 bij Hypostore, maar ik wil eigenlijk kijken of ik hem ergens voor nog iets minder kan krijgen.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 10:43

Stal_Fiore schreef:
ApplePapple schreef:

Helaas blijkbaar ook de losse messen voor op een scheerapparaat. Vond dat toch niet helemaal elektrische apparaten…

Vond ik ook al jammer :+
Ik denk dat dit het eerste jaar word dat ik niks bij Hypostore ga bestellen, want heb verder echt nis nodig

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 10:44

KikiCelinevs schreef:
Ik heb dus hetzelfde met Kentucky, wou een oornetje kopen bij EJ. Maar twijfelde nog tussen 2 soorten dus dacht ik kijk wel eerst in de winkel welke ik wil voordat ik hem online koop. Maar nu is die hele actie opeens weg?

Dit staat op de site:

https://www.ej.nl/service/67312022.html

Had je de keuzekorting gekozen?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 10:48

femkepien schreef:
gr_roos schreef:

BLACK15

Weet iemand of pharmahorse vorig jaar mee deed?

Dank je wel.

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 10:52

De korting op Kentucky is nog wel in de Epplejeck winkel te verkrijgen!

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 10:52

xLiez schreef:
Wat hebben jullie allemaal besteld? (Misschien krijg ik inspiratie voor iets wat ik vergeten ben in mijn mandje haha)

Te veel hahaha.. Hier komt ie:

- Mountain Horse snowy river winter rijlaarzen
- Je M'appelle broeken in travel stof
- ZacZess winter rijbroek
- Kramer winter overbroek en oorwarmers voor aan de cap
- Solit sokken (zakken niet af)
- 2 shirtjes van Esqualo
- Kruidvat: wasmiddel, deo en gezichtscreme
- Hypostore: HKM Verwarmde Bodywarmer

Nu zijn de centjes echt opperdepop haha. Maar blij mee, kan hopelijk zo warm de winter door.