Ik heb me weer wat op de hals gehaald hoor. Met onwijze rugpijn, en daarbij ook nog een extra beurs lijf na de fysiobehandeling vanochtend dat en dat matras dat is lóéiizwaad....
Maar als ik eenmaal iets in m'n hoofd heb....
Voor
Na
The aftermath ik woon in een studio van 49 m2 en dan neemt een bedframe bést veel ruimte in beslag haha.
Het geeft ruimte, maar is dat niet lastig opstaan met een pijnlijke rug?
Little_Gift
Geplaatst: 16-04-25 21:12
_Karlijn schreef:
Ja
Die gaan dan toch nooit netjes blijven liggen? Bovendien is de ganse bedoeling van de latjes (zwevende constructie) om druk te verminderen, zo niet meer actief en kun je dus gewoon de latjes weggooien
De latjes zijn ook nodig tegen schimmel. Een matras moet kunnen luchten ivm de liters vocht die het krijgt te verwerken. Misschien beter nog een lathoogte er onder doen ter beluchting. Wij slapen ook zo. Erg fijn vind ik.
En ik wou net zeggen dat door de grotere bank, die salontafel nu wel netjes past Vind die nu echt ok qua afmetingen en vorm omdat de bank nu netjes de tafel omsluit en opvangt
Dan hou ik het nog even zo. (zat namelijk al te kijken voor een kleinere salontafel haha!)
noviceh
Geplaatst: 18-04-25 08:33
Ik vind de salontafel wel veel te groot, omdat ik loopruimte mis tussen tafel en bank. Moest trouwens wel even zoeken, had de kerstboom eerst al afgevinkt, daarna het vloerkleed en de kat…
Nientsje
Geplaatst: 18-04-25 10:15
Onze sahara oftewel buurtkattenbak is ook eindelijk weg. Wat een ellende al die katten die lekker in de voortuin gingen zitten te .... bahbah
Gisteren dat stuk laten betegelen, super blij mee. Nu moet het invoegzand nog even goed inregenen etc.
We willen er een picknickbankje oid neer gaan zetten. Om er een leuk zithoekje van te maken ofzo
soloro
Geplaatst: 18-04-25 14:43
noviceh schreef:
Ik vind de salontafel wel veel te groot, omdat ik loopruimte mis tussen tafel en bank. Moest trouwens wel even zoeken, had de kerstboom eerst al afgevinkt, daarna het vloerkleed en de kat…
Vergeet de andere kleur en vorm krabpaal niet
noviceh
Geplaatst: 18-04-25 17:27
soloro schreef:
Vergeet de andere kleur en vorm krabpaal niet
En de raamdecoratie. Wordt een soort van zoek de verschillen zo
Jup. Waar de wasmachine stond was oorspronkelijk een wastafel, maar we moesten de wasmachine ergens laten en hebben nog een volledige badkamer in een betere staat.
Achter de wasmachine stond nog een toilet. Dus om in die douchecabine te komen moest je half over het toilet heen klimmen.