Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MyWishMax schreef:Alle zwaluw nesten op stal zijn leeggegeten door kauwen of 1 van die soort vogels. We hadden al een dode duif gevonden en hoop veren, maar nu dus alle zwaluw nesten leeg. En sorry, die duif vond ik niet zo erg, want die zijn echt heel irritant,maar die zwaluwen.... Scheelt en enorm veel vliegen en is gewoon gezellig. Ze hebben ook echt geprobeerd ze weg te jagen, enorme herrie maar mocht helaas niet baten.
We hebben elk jaar echt heel veel zwaluwen en nooit dit probleem gehad. Het lijken ook echt maar een handvol kauwen en ze zien er ook niet lekker uit, paar met koppen waar de helft geen veren meer heeft. Hopelijk kunnen de zwaluwen nog een keer eieren leggen en overleven die het wel...
MyWishMax schreef:Alle zwaluw nesten op stal zijn leeggegeten door kauwen of 1 van die soort vogels. We hadden al een dode duif gevonden en hoop veren, maar nu dus alle zwaluw nesten leeg. En sorry, die duif vond ik niet zo erg, want die zijn echt heel irritant,maar die zwaluwen.... Scheelt en enorm veel vliegen en is gewoon gezellig. Ze hebben ook echt geprobeerd ze weg te jagen, enorme herrie maar mocht helaas niet baten.
We hebben elk jaar echt heel veel zwaluwen en nooit dit probleem gehad. Het lijken ook echt maar een handvol kauwen en ze zien er ook niet lekker uit, paar met koppen waar de helft geen veren meer heeft. Hopelijk kunnen de zwaluwen nog een keer eieren leggen en overleven die het wel...
_San87_ schreef:MyWishMax schreef:Alle zwaluw nesten op stal zijn leeggegeten door kauwen of 1 van die soort vogels. We hadden al een dode duif gevonden en hoop veren, maar nu dus alle zwaluw nesten leeg. En sorry, die duif vond ik niet zo erg, want die zijn echt heel irritant,maar die zwaluwen.... Scheelt en enorm veel vliegen en is gewoon gezellig. Ze hebben ook echt geprobeerd ze weg te jagen, enorme herrie maar mocht helaas niet baten.
Oooh dat zou ik ook zo erg vinden.
denisesilver schreef:Sterkte, MarlindeRooz![]()
Ik moet vanmiddag vier uur lang gezellig doen op een kraamfeest. Echt zo zo zo geen zin in. Ik heb niks met kinderen en ik heb ook niks met de volwassenen die er zijn. Beetje slap ouwehoeren heb ik zo'n hekel aan.
zonnebloem18 schreef:Dat mensen hun kinderen in een restaurant met het geluid aan spelletjes laten spelen.
denisesilver schreef:Sterkte, MarlindeRooz![]()
Ik moet vanmiddag vier uur lang gezellig doen op een kraamfeest. Echt zo zo zo geen zin in. Ik heb niks met kinderen en ik heb ook niks met de volwassenen die er zijn. Beetje slap ouwehoeren heb ik zo'n hekel aan.
Roosch schreef:Pfff ja, ik vind dat ook hinderlijk. Of schreeuwende/luide kinderen in het restaurant. Met alle respect, ik begrijp dat die dingen ook moeten leren maar vind het wat zonde van m'n geld om naast zoiets te zitten terwijl ik probeer te genieten van een vast niet heel goedkoop avondje uit.
Britta31 schreef:denisesilver schreef:Sterkte, MarlindeRooz![]()
Zeggen dat je je niet helemaal lekker voelt en maar even blijft en af en toe hoesten en je neus snuiten
Telpeva schreef:Als je een foto hebt kan ik je vertellen of het kauwen of kraaien zijn MWM. Wat ontzettend treurig zeg...
MyWishMax schreef:Telpeva schreef:Als je een foto hebt kan ik je vertellen of het kauwen of kraaien zijn MWM. Wat ontzettend treurig zeg...
Nee helaas niet. Ik vond ze eerst wel leuk, want ze jaagden de duiven weg die echt irritant waren. Ze zijn niet erg groot, even groot of net ietsjes groter als duiven? En dus aantal met rare kale plekken. Daar worden het wel een soort horror vogels van