Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 10:55

wyoming schreef:
Taxi van zoon, die dit keer met pech stond, kan gebeuren (al gebeurt dat wel vaak de laatste tijd, afgelopen vrijdag ook al namelijk) maar wel pas om 8.30 uur belt dat hij pech heeft. Terwijl zoon al vanaf 8.15 uur staat te wachten omdat dat de ophaaltijd is.

Snap je frustratie. Schoonmoeder rijd ook en het zijn ook echt onmogelijke planningen die ze moeten rijden. Als er maar iets file staat komen ze al te laat. Mega vervelend voor de kinderen maar ook de chauffeur vind het vervelend.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 11:00

Urbanus schreef:
hahahatsjoe schreef:

HET LIGT NIET AAN JOU !

Dat is wel het aardigste om te zeggen maar als het altijd en overal voorkomt is er misschien iets waardoor mensen zo reageren.

Judith, ik geef je niet de schuld van iets, absoluut niet. Ik vind je op bokt echt heel leuk (ging stuk om je radiator verhaal) maar misschien is het fijn om eens in gesprek te gaan met je collega's en te vragen hoe het komt dat het zo is. Misschien denken zij juist dat jij je afzondert?

Ik weet van mezelf bijvoorbeeld dat ik heel gereserveerd overkom en dat mensen daar soms heel afwijzend op kunnen reageren.

En mijn grappen zijn altijd te cynisch voor de mensheid. ;(

Dat geloof ik meteen, maar ik ben ook stilletjes en kan me OOK afzonderen als defence mechanism. Op mijn huidige werkplek kreeg ik daar niet eens de kans voor want ze vroegen me vanaf het begin mee met lunchen en alles. Dus HET LIGT NIET AAN JOU, ligt ook aan de mensen met wie je moet werken.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 11:04

_San87_ schreef:
Ik ben the Vampire Diaries aan het bingen. Was vergeten wat een poedersuiker-personage Elena is :'). Gelukkig maken Damon, Elijah, Klaus en Caroline dat goed.

Daarom vond ik de The Orginials leuker.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 11:16

Themba schreef:
wyoming schreef:
Taxi van zoon, die dit keer met pech stond, kan gebeuren (al gebeurt dat wel vaak de laatste tijd, afgelopen vrijdag ook al namelijk) maar wel pas om 8.30 uur belt dat hij pech heeft. Terwijl zoon al vanaf 8.15 uur staat te wachten omdat dat de ophaaltijd is.

Snap je frustratie. Schoonmoeder rijd ook en het zijn ook echt onmogelijke planningen die ze moeten rijden. Als er maar iets file staat komen ze al te laat. Mega vervelend voor de kinderen maar ook de chauffeur vind het vervelend.

Mijn zoon heeft privé vervoer met een echte taxi.
Juist omdat het gewone leerlingenvervoer hem teveel spanning en onduidelijkheid gaf. Het is 1,5 jaar goed gegaan maar dit schooljaar gewoon nog niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 11:32

hahahatsjoe schreef:
Dat geloof ik meteen, maar ik ben ook stilletjes en kan me OOK afzonderen als defence mechanism. Op mijn huidige werkplek kreeg ik daar niet eens de kans voor want ze vroegen me vanaf het begin mee met lunchen en alles. Dus HET LIGT NIET AAN JOU, ligt ook aan de mensen met wie je moet werken.

Agree to disagree.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 11:37

Themba schreef:
wyoming schreef:

Mijn zoon heeft privé vervoer met een echte taxi.
Juist omdat het gewone leerlingenvervoer hem teveel spanning en onduidelijkheid gaf. Het is 1,5 jaar goed gegaan maar dit schooljaar gewoon nog niet.[/quote]

Ik weet niet hoe de taxichauffeurs betaald worden maar toen ik op de centrale werkte kon je die ritten moeilijk kwijt omdat er gewoon veel te weinig betaald werd dus de chauffeurs ze niet wilden rijden.
Heel frustrerend als centralist zijnde maar als chauffeur begrijpelijk.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 11:46

chanicha schreef:
Ik weet niet hoe de taxichauffeurs betaald worden maar toen ik op de centrale werkte kon je die ritten moeilijk kwijt omdat er gewoon veel te weinig betaald werd dus de chauffeurs ze niet wilden rijden.
Heel frustrerend als centralist zijnde maar als chauffeur begrijpelijk.

Hij heeft een vaste chauffeur die hem al 1,5 jaar rijdt. Deze chauffeur heeft een eigen taxibedrijf en wordt ingehuurd door de organisatie die het leerlingvervoer verzorgt. Als hij te weinig betaald wordt naar zijn zin, had hij ook gewoon “Nee”kunnen zeggen dit schooljaar of zijn prijs omhoog kunnen gooien.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 11:48

Doe je braaf regenbroek aan naar stal, want buienradar zegt dat er een plensbui aankomt en het is ook erg grijs buiten...ennn ik heb de hele tijd in het zonnetje op stal gestaan.

JudithGigi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 11:54

Ik haat kettingzagen.

Mvg iemand die al weken tijdens het thuiswerken naar kettingzaag geluiden mag luisteren.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 12:04

De hond heeft alweer binnen gepoept vannacht.. Dit is al de 4e keer in 1,5 week ofzo? Snap er geen zak van.

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 14:11

Schuldgevoel dat ik niet naar school ben gegaan. Nu thuis maar gas erop.
+ vervelende mensen in het groepje. Half jaar samenwerken met een groepje die de docenten hebben gekozen. _/-\o_ Het ging redelijk goed maar begin me erg te irriteren aan 1 meisje uit het groepje. Ze gooit 100 balletjes op maar doet zelf ook vrij weinig. Ik heb ook gwn deadlines..

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 14:15

stofzuiger ontploft -O-
vreemd geluid in combinatie met brandlucht uit de 15 jaar oude dyson zal wel betekenen dat het definitief over is.

Dus nu een andere, ik twijfel tussen Dyson, Kärcher of Henry ... iemand hier ervaring met deze stofzuigermerken?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 14:31

Mijn vrachtauto collega heeft wel even de vrachtauto gewassen....
Vriend....
Pak de hoge druk ook in de hand en maak dan ook alle hoeken en gaten schoon waar de automaat + borstels niet komen _-:(
Afbeelding

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 14:38

Leuk merk, Volv.

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 14:39

juval schreef:
stofzuiger ontploft -O-
vreemd geluid in combinatie met brandlucht uit de 15 jaar oude dyson zal wel betekenen dat het definitief over is.

Dus nu een andere, ik twijfel tussen Dyson, Kärcher of Henry ... iemand hier ervaring met deze stofzuigermerken?

Hmm, mijn Dyson deed precies hetzelfde..fijn ding, tot ie dus ontplofte..idd vreemd geluid en daarna rook en stank.

Ik was er altijd tevreden over, maar nu een ander merk. Henry vind ik 10 keer niks.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 14:46

rien10 schreef:
Leuk merk, Volv.

Nog een paar weekjes... Dan krijg ik een DAF ;(

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 14:49

Nou, als je collega ook bij de DAF niet het hele logo schoonmaakt, krijg je een DA. :D

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 14:58

haha of je bent AF!
Maar he niks tegen DAF he, daar liggen vooral hele mooie chauffeursboekjes in al zeg ik het zelf :Y)

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 15:05

_San87_ schreef:
MyWishMax schreef:
Ik vond The Originals nog leuker als VD :') Vooral door Klaus en elijah ja. En heb daarna the legacies nog gekeken. Was oké maar wel minder. Maar het blijven heerlijke series om te bingen met dit weer.

Legacies nooit gekeken. The Originals vind ik wel leuk idd :D.

True Blood.. hoog p*rno gehalte, maar zo grappig..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 15:19

Eric <3 De boekenserie vond ik wel veel leuker dan de HBO-serie maar Eric maakte veel goed :))

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 15:22

Boheme schreef:
_San87_ schreef:

Legacies nooit gekeken. The Originals vind ik wel leuk idd :D.

True Blood.. hoog p*rno gehalte, maar zo grappig..

Dat heb ik laatst weer gekeken omdat ik dat ooit een leuke serie vond, maar ik vind er niks meer aan :').

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-23 17:11

Vandaag alweer vier afwijzingen gehad voor een afstudeeropdracht. Allemaal geen plek of tijd voor een afstudeerder.

Echt de moed zakt me zo in de schoenen -O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 17:11

Mijn zoon heeft noodmedicatie, dat hangt in de klas. (Maar in 4 jaar nooit nodig gehad) Nu spelen ze sinds dit jaar aan de overkant op het plein. (Dis locatie) En neemt hij dus dat tasje iedere keer mee en geeft dat dan aan de pleinwacht. (Terwijl we hebben aangegeven dat dat echt niet nodig is)
Vandaag wilde de pleinwacht dat tasje niet van hem aannemen, “ik hoef je gym tas niet” “ik houd geen tassen in bewaring” “houdt het zelf maar bij je” Terwijl zoon dus probeerde aan te geven dat het belangrijk was, wat er in zat, werd er gewoon niet naar hem geluisterd. Het flesje is dus ook leeg, (draai)dop is er vanaf gegaan (Of al eerder? Want alle vloeistof was eruit maar de tas en papieren die erin zaten droog) en heeft hij hem dus tijdens het spelen bij zich moeten houden.
Sowieso vind ik het raar dat hij dat tasje mee moet nemen, want het zijn geen vitamines wat hij bij zich heeft. (Wat als andere kinderen het afpakken? Zeker nu hij het bij zich moest houden) Daarnaast zou diezelfde pleinwacht het middel moeten toedienen maar die weet dus niet eens ergens wat vanaf? Mijn vertrouwen is nu wel een beetje weg zeg maar.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 17:19

Berdien schreef:
De eindeloze regen en natheid. Zelfs onze gedraineerde bakken trekken het niet meer -O-

Echt he. Ik dacht gisteren een droge dag te hebben. Regen ik 's avonds toch nog nat. Alweer. The joy....

En 14 dagen voorspelling blijft ook poedersuiker |(

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 17:22

xPabloBokt schreef:
Vandaag alweer vier afwijzingen gehad voor een afstudeeropdracht. Allemaal geen plek of tijd voor een afstudeerder.

Echt de moed zakt me zo in de schoenen -O-

:knuffel:

Wat naar voor je, en toch wat verder weg gaan kijken? Of is het echt niet haalbaar qua reizen?