Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 10:23

Ik heb me ook laten verleiden := dus alsnog outdoorlaarzen met BF korting. Bedankt voor de tip!

NinaCharlie

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 10:54

Zijn ze echt goed waterdicht die Wythburns? Ik vind ze niet eens heel mooi maar door de prijs twijfel ik wel om ze te kopen. Zien er wel comfortabel uit. :)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 10:56

Ik heb de whyyburn tall vorige jaar gekocht, een maat groter dan ik anders heb :)

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 11:38

Fem schreef:
MarjanB schreef:
Heb net nog een paar ariats besteld tegen bf korting. Ze hadden ze afgelopen week niet meer dus mezelf op de wachtlijst gezet, dacht zal dan vast met normale prijs zijn. Maar heb de wythburn voor €115 :D

Wacht alleen nog op kleding verder alles al binnen.

Nu word ik ook hebberig van die Wythburns. Heb jij een idee hoe die vallen (klein, normaal, groot)??

Ik vond ze echt vreselijk klein vallen. En dan heb ik met maatje 36 niet bijzonder grote voeten. Ik heb geprobeerd ze in te lopen maar uiteindelijk allebij mijn voeten echt compleet kapot gelopen dus ze uit ellende maar weg gedaan :')

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 11:46

Haha half bokt een nieuwe elektrische tandenborstel bij de Kruidvat , Kentucky dekjes en ariat laarzen _O- _O-

Als je aan die criteria voldoet weten we gelijk dat je in dit topic zit

Oh ik vergeet de Ariël pods :')

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 11:59

Gewoon mijn beide BF pakketjes zijn retour afzender....

DHL zou het ene pakketje brengen, die zeggen zaterdag en zondag een de deur geweest te zijn en hebben het pakketje retour gedaan.

DPD heeft het naar een ophaalpunt gebracht maar niet laten weten waar waardoor het ook retour afzender is gegaan.

Nu maar hopen dat het daar goed aankomt.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 12:01

Lees ik het goed dat verzenden en retour gratis zijn bij ariat? Ik zit altijd tussen 36/37 in maar heb wel normaal (misschien iets dikkere) kuiten dus hoop dat ze passen.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 12:03

Jullie hebben mij ook overgehaald om de Ariat laarzen te gaan bestellen, wel mijn gewone schoenmaat aangehouden dus hopelijk zitten ze goed.

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 12:04

DiscoDipp schreef:
Fem schreef:
Nu word ik ook hebberig van die Wythburns. Heb jij een idee hoe die vallen (klein, normaal, groot)??

Ik vond ze echt vreselijk klein vallen. En dan heb ik met maatje 36 niet bijzonder grote voeten. Ik heb geprobeerd ze in te lopen maar uiteindelijk allebij mijn voeten echt compleet kapot gelopen dus ze uit ellende maar weg gedaan :')

Lastig dit. Ik lees van sommigen dat ze groot vallen en van anderen weer heel klein. Volgens Ariat zelf vallen ze op maat. Hopelijk is dat laatste ook zo, want ik heb de gewone schoenmaat besteld. We gaan het zien.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 12:26

Niqui schreef:
DiscoDipp schreef:

Lastig dit. Ik lees van sommigen dat ze groot vallen en van anderen weer heel klein. Volgens Ariat zelf vallen ze op maat. Hopelijk is dat laatste ook zo, want ik heb de gewone schoenmaat besteld. We gaan het zien.

Ik zag dat je ze ook kon vergelijken met andere merken schoenen die je hebt.
En dat heb ik gedaan en dan kwam er 38,5 uit.
Dus hopelijk is dat dus ook zo :')

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 13:08

xLiez schreef:
Lees ik het goed dat verzenden en retour gratis zijn bij ariat? Ik zit altijd tussen 36/37 in maar heb wel normaal (misschien iets dikkere) kuiten dus hoop dat ze passen.

Boven de zoveel euro is gratis verzenden en idd gratis retour. Al heb ik een broek retour gedaan 1.5 week terug en nog niks vernomen.. heb zoveel dingen lopen dat ik er geen eind meer aan weet. :o

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 13:13

Hier ging de bevestigingsmail van ariat niet goed dus per ongeluk dubbel besteld. Iemand een idee hoe snel ariat is met de klantenservice? Voordat twee paar mijn kant op komen wat teveel van het goede is.

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 13:19

[quote="C_arola"]Hier ging de bevestigingsmail van ariat niet goed dus per ongeluk dubbel besteld. Iemand een idee hoe snel ariat is met de klantenservice? Voordat twee paar mijn kant op komen wat teveel van het goede is.[/quote

welke maat heb je besteld?

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 13:20

C_arola schreef:
Hier ging de bevestigingsmail van ariat niet goed dus per ongeluk dubbel besteld. Iemand een idee hoe snel ariat is met de klantenservice? Voordat twee paar mijn kant op komen wat teveel van het goede is.

Ik had de laarzen met 2 dagen in huis. Verder geen contact gehad met de klantenservice

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 13:22

NinaCharlie schreef:
Zijn ze echt goed waterdicht die Wythburns? Ik vind ze niet eens heel mooi maar door de prijs twijfel ik wel om ze te kopen. Zien er wel comfortabel uit. :)

Die van mij zijn tot nu toe super waterdicht. Zelfs nadat ze met de hogedrukspuit afgespoten zijn

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 13:52

kimmetje26 schreef:
C_arola schreef:
Hier ging de bevestigingsmail van ariat niet goed dus per ongeluk dubbel besteld. Iemand een idee hoe snel ariat is met de klantenservice? Voordat twee paar mijn kant op komen wat teveel van het goede is.[/quote

welke maat heb je besteld?

38

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 13:53

janneke584 schreef:
C_arola schreef:

Ik had de laarzen met 2 dagen in huis. Verder geen contact gehad met de klantenservice

Oh dat is heel snel, we gaan het zien, anders moet 1 weer retour vrees ik.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 13:59

Ik kreeg net mail van Kentucky dat ik de dekjes tussen 1 en 15 december kan verwachten.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 14:00

Hmmm ik had me moeten ontstippen. Heb me heel goed ingehouden door niet mee te doen aan BF, alleen nou ga ik voor de bijl met de Ariat laarzen.... Ik moest wel nieuwe waterdichte schoenen/laarzen.

Lizenlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 14:08

Ik heb de ariat wythburn al 2 jaar, in mijn normale maat en vind ze nu net iets te ruim ondanks dat ik er wollen sokken in draag. En dat terwijl ik er alleen in kon komen met plastic zakjes om mijn voeten toen ik ze kocht.. ze lopen dus echt flink uit. Verder ben ik er zeer tevreden over, heerlijk droge warme voeten ook in diepe plassen tot nu toe :-) ik heb die zonder rits overigens.

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 14:25

minouesmee schreef:
Ik kreeg net mail van Kentucky dat ik de dekjes tussen 1 en 15 december kan verwachten.

Hmm... ik was best wel vroeg met bestellen van de Kentucky dekjes maar nog niks gehoord of gezien.
Wel zag ik op de website een banner met dat de black friday actie erg geslaagd was en het daardoor erg druk was en er dus vertraging kon ontstaan bij verzenden. Dus blijf geduldig wachten... (als ze de bestelling annuleren is dat wel beter voor mij portemonnee, want eigenlijk heb ik ze niet nodig)

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 14:31

Ik heb nog niks van kentucky gehoord en m'n andere kentucky dekje bij agradi staat onbekende levertijd dus houd m'n hart vast. Al is het wel beter voor m'n portemonnee als het geannuleerd wordt

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 15:00

Ik heb de ariatlaarzen ook besteld hahaha

Agradi zou bij mij 1 dec geleverd worden. Hoop het allerlei spul besteld om ons nieuwe stuk te onheinen

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 15:09

Ik heb de laarzen besteld maar mijn geld is inmiddels ook al teruggeboekt door Ariat, heb ook geen enkele mail ontvangen. Nu beschouw ik het maar als een teken. :')
Zo graag wilde ik ze ook weer niet maar dit was echt kopen omdat het een goede aanbieding was.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 15:17

Ik laat de ariats maar voor wat het is. Heb al andere outdoor laarzen van ze gekocht en mezelf kennende vind ik die veters te irritant om ze veel te gebruiken.