Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fem schreef:MarjanB schreef:Heb net nog een paar ariats besteld tegen bf korting. Ze hadden ze afgelopen week niet meer dus mezelf op de wachtlijst gezet, dacht zal dan vast met normale prijs zijn. Maar heb de wythburn voor €115![]()
Wacht alleen nog op kleding verder alles al binnen.
Nu word ik ook hebberig van die Wythburns. Heb jij een idee hoe die vallen (klein, normaal, groot)??
DiscoDipp schreef:Fem schreef:Nu word ik ook hebberig van die Wythburns. Heb jij een idee hoe die vallen (klein, normaal, groot)??
Ik vond ze echt vreselijk klein vallen. En dan heb ik met maatje 36 niet bijzonder grote voeten. Ik heb geprobeerd ze in te lopen maar uiteindelijk allebij mijn voeten echt compleet kapot gelopen dus ze uit ellende maar weg gedaan
Niqui schreef:DiscoDipp schreef:
Ik vond ze echt vreselijk klein vallen. En dan heb ik met maatje 36 niet bijzonder grote voeten. Ik heb geprobeerd ze in te lopen maar uiteindelijk allebij mijn voeten echt compleet kapot gelopen dus ze uit ellende maar weg gedaan
Lastig dit. Ik lees van sommigen dat ze groot vallen en van anderen weer heel klein. Volgens Ariat zelf vallen ze op maat. Hopelijk is dat laatste ook zo, want ik heb de gewone schoenmaat besteld. We gaan het zien.
xLiez schreef:Lees ik het goed dat verzenden en retour gratis zijn bij ariat? Ik zit altijd tussen 36/37 in maar heb wel normaal (misschien iets dikkere) kuiten dus hoop dat ze passen.
C_arola schreef:Hier ging de bevestigingsmail van ariat niet goed dus per ongeluk dubbel besteld. Iemand een idee hoe snel ariat is met de klantenservice? Voordat twee paar mijn kant op komen wat teveel van het goede is.
janneke584 schreef:C_arola schreef:Hier ging de bevestigingsmail van ariat niet goed dus per ongeluk dubbel besteld. Iemand een idee hoe snel ariat is met de klantenservice? Voordat twee paar mijn kant op komen wat teveel van het goede is.
Ik had de laarzen met 2 dagen in huis. Verder geen contact gehad met de klantenservice
minouesmee schreef:Ik kreeg net mail van Kentucky dat ik de dekjes tussen 1 en 15 december kan verwachten.