Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynn schreef:Ik probeer nu dat GoodReads uit, maar vind het heel irritant dat je een aparte lijst aanmaakt voor 'wishlist' maar dat deze boeken dan automatisch op de niet te verwijderen 'read' lijst terechtkomt. Dat klopt dus niet. Ik vind het echt heel irritant en snap er niks van
LWDaisy schreef:Lootje getrokken![]()
Ik heb zelf mijn lijstje aangevuld, maar merk dat ik het moeilijk vind haha. "Cozy cabin" spreekt mij niet erg aan - eerder "creepy cabin"Santa, ik hou van bergen, en hoge bergen zijn meestal besneeuwd, dus ik hoop dat dat in het winter-thema past?
Ik hou erg van de boeken van banketstaaf Taylor, maar die heb ik allemaal al. Als je zoiets vind: yes please!
Cynn schreef:Ja it's driving me crazy.Vanavond nog maar eens naar kijken maar nu is het een zooitje omdat hij dus dingen op 2 lijsten zet wat ik helemaal niet wil. Maar verwijder ik ze bij 'read' omdat ze daar dus niet horen en ik die lijst niet compleet kan verwijderen, dan verwijdert ie ze automatisch ook bij mijn eigen aangemaakte 'wishlist' lijst. Arghhh.
princequillo schreef:Je hebt drie standaard lijsten inderdaad, om te zorgen dat hij niet meer op “read” staat moet je simpelweg een andere lijst kiezen. En dan kun je ze daarnaast nog apart per persoonlijke shelf indelen!