Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Hier was het vandaag bijna helemaal droog. Ik heb heerlijk kunnen hardlopen, fietsen en een uur in het bos gewandeld in korte broek en t-shirt. Alleen de wind mocht wel een slagje minder.
Ik snap dat het op de camping niet zo fijn is. Alles blijft ook zo vochtig en nat.
Tazzey schreef:Supervixen schreef:Hier was het vandaag bijna helemaal droog. Ik heb heerlijk kunnen hardlopen, fietsen en een uur in het bos gewandeld in korte broek en t-shirt. Alleen de wind mocht wel een slagje minder.
Ik snap dat het op de camping niet zo fijn is. Alles blijft ook zo vochtig en nat.
Fijn dat je even lekker buiten kon hardlopen. Dat mis ik soms echt wel heel erg, sinds mijn ongeluk kan ik dat niet meer doen.
Hier heeft het werkelijk de hele dag geregend, heerlijk knus
Supervixen schreef:Hier was het vandaag bijna helemaal droog. Ik heb heerlijk kunnen hardlopen, fietsen en een uur in het bos gewandeld in korte broek en t-shirt. Alleen de wind mocht wel een slagje minder.
Kaitlyn schreef:Mag ik even met paasei?![]()
Ik ben zo toe aan zon, ik functioneer zoveel beter met mooi weer. 30+ hoeft van mij echt niet de hele zomer, maar al die regen de afgelopen maand is echt om te janken. Ik heb echt zon nodig, gewoon van die dagen dat je lekker in t-shirt of jurkje naar buiten kan, graad of 22/23 ofzo.
Kaitlyn schreef:Mag ik even met paasei?![]()
Ik ben zo toe aan zon, ik functioneer zoveel beter met mooi weer. 30+ hoeft van mij echt niet de hele zomer, maar al die regen de afgelopen maand is echt om te janken. Ik heb echt zon nodig, gewoon van die dagen dat je lekker in t-shirt of jurkje naar buiten kan, graad of 22/23 ofzo.
Supervixen schreef:Ik heb nog alleen maar met een t-shirtje gelopen de afgelopen dagen.
Met 20 graden gaat dat prima.
Maar die regen mag nu wel weer stoppen graag.
nevica schreef:Supervixen schreef:Ik heb nog alleen maar met een t-shirtje gelopen de afgelopen dagen.
Zijn er mensen die nu in een trui lopen dan?Ik loop pas in een trui als het onder de 8 graden komt hoor, warm zat anders.
nevica schreef:Supervixen schreef:Ik heb nog alleen maar met een t-shirtje gelopen de afgelopen dagen.
Zijn er mensen die nu in een trui lopen dan?Ik loop pas in een trui als het onder de 8 graden komt hoor, warm zat anders.
nevica schreef:Zijn er mensen die nu in een trui lopen dan?Ik loop pas in een trui als het onder de 8 graden komt hoor, warm zat anders.