Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Mijn favoriete truienmerk is zelfgebreid (en -geverfd).Ik wil deze nog een keertje overdoen in een wat neutralere kleur. Hij had eigenlijk meer paars-blauw moeten zijn met wat gele en groene spikkels, maar hij is wat anders uitgevallen.
Ik wil er ook nog een My Little Pony patch voor borduren.
Mkango schreef:Mijn favoriete truienmerk is zelfgebreid (en -geverfd).Ik wil deze nog een keertje overdoen in een wat neutralere kleur. Hij had eigenlijk meer paars-blauw moeten zijn met wat gele en groene spikkels, maar hij is wat anders uitgevallen.
Ik wil er ook nog een My Little Pony patch voor borduren.
Fly_high schreef:Ik heb nooit leren breien op school, ik heb het mezelf een paar jaar terug aangeleerd.Oh gaaf dat je er zo handig in bent MkangoJaloers, ik ben nooit verder gekomen dan verplicht breien op school
kreeg hooguit een enigszins fatsoenlijk sjaaltje voor elkaar (met nadruk op enigszins).
Ik snap kleding kopen als hobby helemaal niet maar verder geen UOs daarover, zolang mensen er maar blij van worden (en liever niet bij Primark of andere Shein kopen).
Vndaag paar honderd aan bergsport gear uitgegeven so who am I to judgewil nog paar honderd extra in automatische stijgijzers stoppen maar toestand van mijn rekening doet me toch twijfelen
Mkango schreef:Fly_high schreef:Ik heb nooit leren breien op school, ik heb het mezelf een paar jaar terug aangeleerd.Oh gaaf dat je er zo handig in bent MkangoJaloers, ik ben nooit verder gekomen dan verplicht breien op school
kreeg hooguit een enigszins fatsoenlijk sjaaltje voor elkaar (met nadruk op enigszins).
Ik snap kleding kopen als hobby helemaal niet maar verder geen UOs daarover, zolang mensen er maar blij van worden (en liever niet bij Primark of andere Shein kopen).
Vndaag paar honderd aan bergsport gear uitgegeven so who am I to judgewil nog paar honderd extra in automatische stijgijzers stoppen maar toestand van mijn rekening doet me toch twijfelen
Dus het kan altijd nog!
Menino: ik had hem ook wat langer willen breien, maar m'n garen was op, dus ja.
Bedankt voor alle complimenten.![]()
purny schreef:Ik kan niet breien. Ik ben linkshandig dus vind ik het sowieso lastig.
Ik kan ook niet leren van iemand die tegenover mij zit. Mijn hersenen kunnen niet de link leggen dat ik het dan in tegenovergestelde richting moet doen.
Cowboy55 schreef:Schaf het Eurovisie Songfestival af. Vervang het door iets als een Mondiaal Paradijsvogel Festival. Kan de rest van de planeet ook meedoen.
Trek er minstens 6 weken per jaar voor uit met een eigen televisie-/internetkanaal. Maak het ook vormvrij: je MAG zingen maar t MOET niet. Verkleed als ananas Goethe declameren mag bijvoorbeeld ook. Of live on stage een peniskoker maken. Maar hou het vooral uit de mainstream media.
Cowboy55 schreef:Schaf het Eurovisie Songfestival af. Vervang het door iets als een Mondiaal Paradijsvogel Festival. Kan de rest van de planeet ook meedoen.
Trek er minstens 6 weken per jaar voor uit met een eigen televisie-/internetkanaal. Maak het ook vormvrij: je MAG zingen maar t MOET niet. Verkleed als ananas Goethe declameren mag bijvoorbeeld ook. Of live on stage een peniskoker maken. Maar hou het vooral uit de mainstream media.
BaileyMix schreef:UO: Ik vind al die o-zo-blije gezinnetjes, zij het hippie zij het quiverfull, die met hun kinderen in een tiny house of 'van-life'-busje leven zich eigenlijk schuldig maken aan dikke vette kindermishandeling.
Zelf in je lekkere tweepersoonsbed kind nummer 7 erbij wippen terwijl je kinderen op elkaar gestapeld in het gangpad met hun koppie naast de plee mogen slapen. Nergens privacy, nooit kunnen wegkomen van siblings en ouders. En dan lekker online gooien hoezeer jullie het leven toch begrijpen en hoe gelúkkig iedereen vooral is met dit leven