Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Ik erger mij groen en geel aan de kou. Heb dan ook totaal geen zin om de deur uit de gaan. Zou eigenlijk helpen met wat klusjes, maar blijf mooi binnen bij de kachel.
Deze ergernis kan ik elke dag wel tot het voorjaar copy/paste in dit topic zetten.
_San87_ schreef:Shenavallie schreef:Ik erger mij groen en geel aan de kou. Heb dan ook totaal geen zin om de deur uit de gaan. Zou eigenlijk helpen met wat klusjes, maar blijf mooi binnen bij de kachel.
Deze ergernis kan ik elke dag wel tot het voorjaar copy/paste in dit topic zetten.
Ik ben blij dat het droog is, het is alleen wel echt heel erg koud ja.
_San87_ schreef:Shenavallie schreef:Ik erger mij groen en geel aan de kou. Heb dan ook totaal geen zin om de deur uit de gaan. Zou eigenlijk helpen met wat klusjes, maar blijf mooi binnen bij de kachel.
Ik ben blij dat het droog is, het is alleen wel echt heel erg koud ja.
_San87_ schreef:Ik weet niet goed waarom het me zo irriteert, maar in de leeggekomen woning tegenover ons is een statushoudersgezin gekomen.
De sociale huurwoningen ik de wijk die vrij zijn gekomen, zijn tot nu toe allemaal naar statushouders gegaan (wij wonen in een wijk met (sociale)huur en koopwoningen door elkaar).
Zij moeten ook wonen, en toch vind ik er wat van.
Suliko schreef:Denken dat mijn voetprint wel oké is in verhouding met het gemiddelde, maar dat viel toch even vies tegen. Als iedereen leeft zoals ik, hebben we alsnog 1,4 aarde nodig.![]()
https://www.footprintnetwork.org/
paddington schreef:_San87_ schreef:Ik weet niet goed waarom het me zo irriteert, maar in de leeggekomen woning tegenover ons is een statushoudersgezin gekomen.
De sociale huurwoningen ik de wijk die vrij zijn gekomen, zijn tot nu toe allemaal naar statushouders gegaan (wij wonen in een wijk met (sociale)huur en koopwoningen door elkaar).
Zij moeten ook wonen, en toch vind ik er wat van.
Dat is mijn wijk net zo.
Ik heb het eens met de wijkconsulent van de woningbouw besproken want de wijk gaat er wel op achteruit.
Britta31 schreef:Het beste vriendinnetje en kennelgenoot van ons adoptie hondje zit nog in het buitenlandse asiel en zoekt ook een nieuw huisje.Nu ga ik twijfelen om haar er ook bij te nemen.Maar 4 katten en een hond is toch echt genoeg.Maar mijn gevoel zegt iets anders.Moeilijk