Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:19

Dieren met namen als Deamon of Wodan maken soms ook hun naam waar. Dus dan kun je ze beter anders gaan noemen ;)

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:28

Tja ik heb mijn honden namen uit een serie gegeven ene heet The savior aka Emma en die wordt nu opgeleid tot hulp hond voor mij dus die doet dr naam zeker eer aan. De ander heet The evil queen en tja ook die doet de naam eer aan _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:29

Dan scheelt het. Mijn katten heten poes en poes in twee verschillende talen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:34

Mijn hamsters heten Zaya, Mako en Ferdinand.

Vooral Ferdinand klopt niet want dat is een bange poeperd. Die krijst zodra je te dichtbij komt. _O- helemaal geen deftige hamster.

Mako. Mijn Chinese dwerghamster. <3

Afbeelding

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 11:03

goedemorgen!

De Oatly chocomel hebben we al eens gehad. Die was okay inderdaad. Kun je die ook verwarmen? Zou dat lekker zijn?

Verder zijn spelletjes leuk inderdaad. Wij spelen samen veel phase 10 en als er vrienden langskomen, dan ook Ticket to Ride en Kolonisten bijvoorbeeld. Unstable Unicorns is ook erg leuk ja. Die hebben we al. Ik zal eens een lijstje maken.

rockwitch schreef:
Succes Fem.

Ik wil Daniel Ricciardo, Chris Evans, Sebastian Stan of Sam Heughan in mijn pakket. Succes Santa!!

Ik kom langs hoor, als je een of meerdere in je pakket krijgt! Op de laatste na (volgens mijn smaak dan) zijn ze allemaal leuk!

Hier ook Marvel fan. Mijn man en ik kijken alle films samen. En als we even niks nieuws te kijken hebben, dan kijken we ze gewoon weer opnieuw :D . En Lotr, Harry Potter etc ook allemaal. We hebben alleen geen dvd speler meer.

Verder hier ook geen zoetekauw, maar als er wat bij zit komt het echt wel op. Ik ben wel weer fan van chips en nootjes. En ik bak dus graag en veel. Koekjes zijn de nieuwste hobby. Voordeel thuis is dat ik bak en mijn vent het allemaal op eet. Goed voor de lijn :D

En eenhoorns en roze <3 . Ik had al bijna sokken besteld voor mijn lootje, maar aangezien ik nog geen maten en persoon weet is dat niet zo handig :+ . Nog even op mijn handen zitten dus.

En ik had het al eens gezegd, maar ook hier is het toplijstje meer om een indruk te geven van wat ik leuk vind. Als er met de flops rekening gehouden kan worden is dat wel fijn natuurlijk, maar anders krijgt dat ook wel weer een plekje. Desnoods in een ander huisje.

En de kerstballen van de action, die hadden ze hier al niet meer |( . Hopelijk komen ze nog weer binnen.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 11:19

hahahatsjoe schreef:
En kabouters, tuinkabouters.

Nu hoop ik dat jij mijn lootje wordt :)) hahaha

In onze tuin geen tuinkabouters, wel een Boeddha beeld en een koala bij de eucalyptus boom. De tuin moet er niet vol mee komen maar ik vind het wel een leuke afwisseling met de planten (in mijn berichten zijn wel foto’s van de tuin te vinden, in de zomer is het een bloemenzee)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 11:55

EedihcrO een snel berichtje. Maar wij warmen in de winter doe van oatly zeker op. Smaakt prima!

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 12:53

Onze hond heet Elmo. Alleen is hij wit... haha.

Marsepein is ook niet aan mij besteed.

Knutselen ga je mij niet blij mee maken maar mijn dochter des te meer. Er hangt in het toilet boven en beneden een tas want alle lege wc-rollen worden hier netjes hergebruikt. Wist je dat je hele leuke armbandjes van die dingen kan maken, of kettingen, of kastelen, of doolhof, of verrkijkers of... Nja, ons huis is dus vooral gevuld met versierde wc rollen.

Wat ik dan wel weer leuk vind, die paardenbeeldjes van gips maken. Vroeger deed ik niet anders en toen mijn dochter dat voor haar verjaardag kreeg ging ik het natuurlijk eerst voor doen :D

Kabouters, tuinkabouters... de kippen vliegen ze aan. Wel een leuke hobby als je ook echt zo'n kabouterdrop kan bouwen. Maar daar is onze tuin helaas niet groot genoeg voor.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 16:38

Een van onze katten heet Jopie. Omdat het een beetje een speciaaltje is. Maar ja dat krijg je als inteelt katje.
De andere heet Rooij, die is rood en mijn vriend is van de simpele namen.
De katten die ik eerst had, hadden allemaal namen uit Les Miserables.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 17:06

Onze kat heet Max

En wat is het koud vandaag! :brr:
Tijd voor dekentjes

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-22 17:08

Hier 3 katten. Double, Trouble en Smurf

Afbeelding
Afbeelding

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 17:23

Mijn oudste cavia Henk was een dumpertje en gevonden in het Mastbos hier. Degenen die hem hadden gevonden konden hem niet houden en zo kwam hij op mijn pad via een oproepje op FB. Zij hadden hem Henk genoemd, dus dat heb ik zo gelaten (paste ook bij hem)
Een cavia alleen is dierenmishandeling, dus ik ging op zoek naar een maatje en zo werd Henk gematcht bij een caviafokker. Kris zijn zussen heten Anna en Elsa, dus ik hoef denk ik niet te vertellen hoe hij officieel op zijn stamboom heet. :')
Juist, zelfs mijn cavia heeft een stamboom :D
Laatst bijgewerkt door Lous op 15-09-22 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 17:24

Ik heb mezelf even gekopiëerd uit het biecht-topic want daar heb ik dit vanmiddag gepost.
Heb overigens ook nog 2 andere katten: Smokey en Bandit. :)
--
Op mijn werk is destijds een kitten komen aanlopen. We zitten direct aan een bos waar verwilderde katten leven en daar komt hij dus ook vandaan (er zitten hier verder geen huizen of iets in de buurt waar hij vandaan kon komen).
Hij was dus ook schuw en viel je echt aan als je bij hem in de buurt kwam. We konden er dus niks mee aanvangen en hij heeft wekenlang bij ons in het magazijn gezeten waar hij langzaam maar zeker steeds meer aan mensen wende (hij was super nieuwsgierig).
Toen hij er net was:
Afbeelding

Wij hadden thuis al 2 katten en mijn vriend wilde absoluut niet meer. Ik wist echter al vanaf moment 1 dat ik die kat zag dat ie bij mij zou komen wonen. Ook ik heb toen tegen mijn vriend gezegd dat ie "toch gewoon even kon komen kijken".
Geloof dat Chester uiteindelijk best content is met die ontwikkeling.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hij is echt de meest aanhankelijke en de allerleukste en liefste kat ooit. Als we bij de dierenarts zitten blijft ie veilig in je armen zitten en je aankijken tot ze klaar zijn (met van die puppy oogjes die echt door je ziel heen snijden). En hij kan apporteren. |(
Soms wel echt een klootzak eerste klas (ik weet namelijk 100% zeker dat ie het echt super geinig vindt om je moedwillig te laten schrikken) maar dat maakt hem zooooo leuk.

Nu zei mn vriend gisterenavond dat we eigenlijk alleen nog een rode kat missen (we hebben een witte, een zwarte en dit geval dan), dus als iemand tips heeft hoe ik dat kan forceren naar een rode kitten hoor ik dat graag :j
Chester zal een speelvriendje ook wel leuk vinden want die andere 2 katten zijn ouder en hebben niet zo heel veel zin meer om te spelen. *\o/*

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 17:32

Agossie, die eerste foto :+: Ik snap dat je die niet kon laten zitten.

Wij hebben geen binnenhuisdieren. Dat past niet in ons appartement :+. We hebben wel een balkon met vogeltjes in de winter.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 17:39

Ja, zo lief en onschuldig als hij er op die eerste foto uitzag, zo vals als dat ie toen was. Draakie! :))
Maar zoals gezegd, het is nu echt de leukste, de liefste, de knapste. :+: Hij is echt bijzonder, het is haast alsof hij iets menselijks heeft, hoe hij met je dingen duidelijk kan maken. Echt mijn baby. :+

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 18:17

Wat een leuke diertjes komen er voorbij! Om de namen Double en Trouble moest ik wel lachen. Ik wist meteen dat het over de tweelingkatten moest gaan. Is Double ook degene met de twee zwarte vlekjes op zijn kop?

Wij hebben drie katten: Elmo, Luna en Cleo. Verder hebben we nog baardagamen en vogelspinnen.

Spelletjes vind ik helemaal top, maar het moeten niet al te complexe spellen zijn met een heel boekwerk aan spelregels, want dan haak ik af. Ik zal later mijn lijstje spellen posten hier. Eerst maar even inventariseren wat ik heb.

Kikkers en muisjes (zowel de eetbare als de niet-eetbare) mag je lekker uit mijn pakket laten.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 18:40

Saul, nog gefeliciteerd dan!

Marlinderooz, oooo die oogjes <3
Is dat het ras dat die zo uitpuilen?

Ynskek, haha die laatste heeft een beetje een hitler snorretje :o :D

Vandaag zag ik trouwens een potje pindakaas met witte chocolade!
Was huismerk van AH, echt ik had ze nog nooit eerder gezien.
Niet meegenomen want a lijkt het me niet lekker en b vond ik bijna 4 euro voor zo'n klein potje belachelijk veel om te proberen.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 19:10

Afbeelding

Dit is typisch Rooij. Op de meest relaxte manieren liggen en je aanbiddend aankijken.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 19:13

<3 <3 <3

Oh dat ziet er wel heel verliefd uit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 19:21

Oh al die katten ♡♡ lief!!

Ik vind een hele grote top: je favoriete (bak & kook) recepten !! :D iedereen heeft vast zijn favorieten en dat vind ik wel heel persoonlijk, bruikbaar en leuk!!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 19:26

Wat leuk om alle dieren te zien.
Ik heb alleen 1 hondje en paard natuurlijk! Super lieve Cane Corso.. Kwa snoepjes durf ik hem niet zoveel te geven. Hij krijgt alleen van die vlees repen/strips. Die vind die wel echt super lekker.

Afbeelding
Afbeelding

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 19:41

Aah wat leuk al die dieren!!
Ik heb ook twee katten (Suus en Felix) en twee honden (tante Toos en Molly)

De katten zijn echt gek op snoepjes. De honden op knaagsticks, maar Molly is heel groot en toos en teckel met weinig tandjes (ze is 17 ondertussen, pff) dus die krijgt niet zulke grote knaagsticks meer.

Afbeelding
Felix

Afbeelding
Suus

Afbeelding
Molly

Afbeelding
Toos

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 19:44

Leuk al die dieren <3

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 19:55

Aahw die dieren zijn heel leuk allemaal!

Toos is wel echt übercute <3

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 20:41

Ynskek ik verslikte me bijna in m'n drinken toen ik je laatste kattenfoto zag. Doet me toch echt aan iemand denken :+ :+ :+