goedemorgen!
De Oatly chocomel hebben we al eens gehad. Die was okay inderdaad. Kun je die ook verwarmen? Zou dat lekker zijn?
Verder zijn spelletjes leuk inderdaad. Wij spelen samen veel phase 10 en als er vrienden langskomen, dan ook Ticket to Ride en Kolonisten bijvoorbeeld. Unstable Unicorns is ook erg leuk ja. Die hebben we al. Ik zal eens een lijstje maken.
rockwitch schreef:Succes Fem.
Ik wil Daniel Ricciardo, Chris Evans, Sebastian Stan of Sam Heughan in mijn pakket. Succes Santa!!
Ik kom langs hoor, als je een of meerdere in je pakket krijgt! Op de laatste na (volgens mijn smaak dan) zijn ze allemaal leuk!
Hier ook Marvel fan. Mijn man en ik kijken alle films samen. En als we even niks nieuws te kijken hebben, dan kijken we ze gewoon weer opnieuw
. En Lotr, Harry Potter etc ook allemaal. We hebben alleen geen dvd speler meer.
Verder hier ook geen zoetekauw, maar als er wat bij zit komt het echt wel op. Ik ben wel weer fan van chips en nootjes. En ik bak dus graag en veel. Koekjes zijn de nieuwste hobby. Voordeel thuis is dat ik bak en mijn vent het allemaal op eet. Goed voor de lijn
En eenhoorns en roze
. Ik had al bijna sokken besteld voor mijn lootje, maar aangezien ik nog geen maten en persoon weet is dat niet zo handig
. Nog even op mijn handen zitten dus.
En ik had het al eens gezegd, maar ook hier is het toplijstje meer om een indruk te geven van wat ik leuk vind. Als er met de flops rekening gehouden kan worden is dat wel fijn natuurlijk, maar anders krijgt dat ook wel weer een plekje. Desnoods in een ander huisje.
En de kerstballen van de action, die hadden ze hier al niet meer
. Hopelijk komen ze nog weer binnen.