Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 23:21

Lau schreef:
Zo klaar met wonen in een woonwijk 100 mensen die in hun tuin zitten en elkaar overschreeuwen. Echt rot op ga binnen zitten ik wil slapen met mijn raam op de kiepstand.

Hier ook weer... zo fijn als je blijkbaar als enige van deze straat ook gewoon op zondag om 8 uur moet beginnen...

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 23:22

Ik kon net met tijm knippen buiten meegenieten met voetbal.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 23:49

Snurken. Ik hoor mijn vader vanuit een andere kamer gewoon zo hard snurken. Ik pak het liefst mijn matras en topper op en leg ze in de loods. Beetje vervelend dat mijn bed 180x220 is en dus alleen niet te tillen. Mijn appartement is op zijn vroegst pas met een jaar klaar... zo lang met dat vreselijke geluid trek ik echt niet. Je kan als je zo hard snurkt toch nooit lekker slapen?

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 00:10

tirzasarah10 schreef:
Snurken. Ik hoor mijn vader vanuit een andere kamer gewoon zo hard snurken. Ik pak het liefst mijn matras en topper op en leg ze in de loods. Beetje vervelend dat mijn bed 180x220 is en dus alleen niet te tillen. Mijn appartement is op zijn vroegst pas met een jaar klaar... zo lang met dat vreselijke geluid trek ik echt niet. Je kan als je zo hard snurkt toch nooit lekker slapen?

Zou m dan toch eens aanraden om er onderzoek naar te laten doen. Mensen die zo extreem snurken kunnen namelijk inderdaad niet goed slapen en worden vrijwel altijd moe wakker.
Dronken slaap natuurlijk daar gelaten.

Ik erger me aan de overburen. Die hebben een feestje in de tuin. Dronken truckers die lopen te schreeuwen en lallen... :(

Maandag brengen we een bod uit op een nieuw huis. Fingers crossed :7

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 00:42

Ik haat mensen die niet reageren, hoe fiets veel moeite kost het -:(- -:(-

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 00:42

@ Rambogirl

Succes! :) Ik zou ook heeeeel graag verhuizen, maar dat zit er nu helaas niet in.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 00:53

Ik wil taart
Ik heb taart in huis
Maar t is ook bedtijd...

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 03:05

Wakker met een snotneus en hoofdpijn van het snot. Ik wil graag slapen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 05:18

Net rond half 5 liep ik buiten. Geen Alexia, maar wel een wit met grijze vlekken dat mij liep te stalken.

Kom je thuis komen moeder en vriendin aan rennen. Zie geen Alexia draaien om en lopen weer weg. -O-

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 06:01

Marcella schreef:
Net rond half 5 liep ik buiten. Geen Alexia, maar wel een wit met grijze vlekken dat mij liep te stalken.

Kom je thuis komen moeder en vriendin aan rennen. Zie geen Alexia draaien om en lopen weer weg. -O-

Op marktplaats is ook nog een vermiste dieren rubriek, daar kun je haar ook nog opzetten.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 07:31

Boras schreef:
Lau schreef:
Zo klaar met wonen in een woonwijk 100 mensen die in hun tuin zitten en elkaar overschreeuwen. Echt rot op ga binnen zitten ik wil slapen met mijn raam op de kiepstand.

Hoe herkenbaar! Alleen is dit wel een rustige wijk, alleen wij hebben het slecht getroffen met onze buren.

Waren eerst de feestjes tot diep in de nacht een probleem, nu gaat zoonlief van 16 wekelijks op vrijdag of zaterdag met een groep vrienden en vriendinnen zitten zuipen in de tuin. Ze overschreeuwen elkaar tijdens drankspelletjes, harde muziek, net stonden er 2 te pissen voor op het grasheuveltje in het asfalt op straat, AH karretje mee gejat. Wie kan het hardst boeren, wie kan de meisjes op de meest vreselijke manier aanspreken (en die domme schapen maar lachen).

Ma is niet thuis. Maar dat maakt niet uit, want die stelt sowieso geen regels, die zuipt en lalt mee. Die jongen groeit op zonder grenzen of het besef dat je een beetje rekening met elkaar houdt als je in een rijtjeshuis woont.

Net als vorige week hebben we ze netjes gevraagd of het minder kan. Ze hebben er gewoon dikke vette schijt aan. Vraag ze te denken aan ons dochtertje dat ligt te slapen, schijt aan. Het is pas 22.30 uur en weekend en dan hoeft je volgens hen nergens rekening mee te houden.

Het normale verloop is dat de herrie erger en erger wordt naarmate ze meer gezopen hebben.

De buurvrouw vindt ons overigens laf als we deze jongeren vriendelijk aanspreken en vragen of het minder kan. Daar kunnen ze blijkbaar niet tegen. Zuipen daarentegen kunnen ze als de beste.

Ik baal er zo van dat dit volgens een vast patroon begint te verlopen. Echt, wees blij als je fijne buren hebt met wie je qua normen en waarden op een beetje gelijk niveau zit.

Lau, succes. Hopelijk is het bij jou gauw rustig.

Woon jij bij mij in de buurt? Hier gaat het precies zo!!
Plus als ma er niet is gaan ze hier aan de lachgas ballonnen.... Met alle rare gedrag van dien.
De kids hebben bij mijn buren al een vol blikje Redbull tegen de auto gegooid.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 08:00

Bij mijn ex woonde ik dus ook echt in zo een woonwijk en ergerde me rot aan de buren die lopen te lallen (fijn met zo een overkapping waardoor het extra galmt) en de andere buren die het partyhuis van de vriendengroep zijn. Ik kon in het weekend niet rustig met een boek in de tuin zitten zonder gezuip, gebral en muziek van beide kanten.

Nu ben ik verhuisd (mede daardoor zijn we apart gegaan want hij wou absoluut niet verhuizen) en zit ik in 'woongebied met landelijk karakter'. Vrijstaand, 1200m2, veld voor, veld achter en rust! Gisterenavond zo heerlijk rustig in de tuin gezeten dat ik er bijna van kon huilen. Smorgens sta ik swingend in de keuken en kan lekker met de honden spelen zonder een vriend die me steeds tot stilte maant 'want de buren'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 08:13

Zo onwijs slecht geslapen. Dit wordt een lange dag. :O

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 09:13

Mkango schreef:
Zo onwijs slecht geslapen. Dit wordt een lange dag. :O

Hier niet slecht geslapen, wel wakker geworden met keelpijn, hoofdpijn en druk op mijn oren :roll:
Dus lange dag, dat wordt het zeker :=

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 10:05

Zebrastreep schreef:
Lau schreef:

Hier ook weer... zo fijn als je blijkbaar als enige van deze straat ook gewoon op zondag om 8 uur moet beginnen...

Nou dat, al moet ik om 8 uur op en 12:00 beginnen maar alsnog :+

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 10:49

Ik voel me alsof ik een marathon heb gelopen, terwijl ik gister alleen maar een paar uurtjes heb gewerkt. En mn keel doet zeer, wordt een lange dag zo.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 10:54

Toch wél weer hooikoorts

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 11:12

Mensen die roken in de binnenbak. Het is zo’n mooi weer, snap dat je de les wil kijken maar doe dat dan even buiten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 11:51

Al is het stervenskoud. Binnen roken in een openbare ruimte is not done :n

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 11:54

Ineke2 schreef:

Nee en zeker niet waar paarden aan het rijden zijn.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 12:18

Plop1997 schreef:
Ineke2 schreef:

Nee en zeker niet waar paarden aan het rijden zijn.

Nouja en waar mensen (en kinderen?) zijn.
Ik ben een roker maar ik probeer overlast ècht te vermijden. Ik rook ook niet meer bij/ rondom mijn werk, omdat het er gewoon sneu uit ziet en ik met jongeren werk en het juiste voorbeeld wil geven.

Klinkt gek, stoppen lukt me (nog) niet maar de schaamte over mezelf dat ik rook wordt wel steeds sterker.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 12:29

Weten jullie nog mijn achterbuurvrouw, die vanalles naast haar schutting heeft neergezet, waar ze bovenop klimt, om met de kat en de hond in de armen gezellig over alle schuttingen heen bij iedereen in de tuin en naar binnen kan gluren?

She's baaack :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 12:46

Vakantie weer op zn eind helaas.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 12:49

Van de trap gevallen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 12:56

Telpeva schreef:
Weten jullie nog mijn achterbuurvrouw, die vanalles naast haar schutting heeft neergezet, waar ze bovenop klimt, om met de kat en de hond in de armen gezellig over alle schuttingen heen bij iedereen in de tuin en naar binnen kan gluren?

She's baaack :')
Hahahahaha, hier moet ik best om lachen. _O-