Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:Animal schreef:Mijn vader vind het grappig om katten aan te rijden. In de buurt zitten heel veel katten, die zitten ook met regelmaat op de weg en hij durfde wel extra gas te geven als er eentje op de weg zat. Ik heb dat nooit zo kunnen waarderen![]()
Hij heeft een enorme hekel aan katten.
Ik heb ook enorme hekel aan loslopende katten, maar aanrijden, nee, zou ik never nooit doenHet is uiteindelijk niet de arme katten hun schuld dat ze *** eigenaren hebben.
De enige diersoorten waar ik weinig spijt van zou hebben als een exemplaar eventuele botsing met mijn auto niet zou overleven zijn duiven en ratten, maar ik hoef ze niet in mijn grill dan rem ik alsnog heel braaf af
Animal schreef:Mijn vader vind het grappig om katten aan te rijden. In de buurt zitten heel veel katten, die zitten ook met regelmaat op de weg en hij durfde wel extra gas te geven als er eentje op de weg zat. Ik heb dat nooit zo kunnen waarderen![]()
Hij heeft een enorme hekel aan katten.
DuoPenotti schreef:Nee ik kan dat niet duiven aanrijden, hoe stom en sloom ze ook zijn.
Hier hadden van de week de honden weer een duif te pakken. En ik blijf dat zo enorm rot vinden.
Al denk ik ook, doe dan ook niet zo sloom en vlieg gewoon.
Ik heb 1 keer in de auto gezeten bij iemand die ook katten aan probeerde te rijden.
die heb ik uitgescholden voor alles wat bestaat en nooit meer bij ingestapt, stomme domme eikel.
Uiteindelijk heeft hij zichzelf met een dronken kop tegen een boom gezet...misschien was het wel karma
Shenavallie schreef:Als je met alcohol achter het stuur stapt, dan ben je inderdaad bij voorbaat al dom bezig. Dat vind ik geen biecht, hoor!