https://www.karwei.nl/assortiment/green ... /p/B553256
Deze ondervloer zit eronder.

Deze blijft op 0 staan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eef_Bam schreef:elmiran schreef:Ja heb ik gedaan. Hij gaat informeren bij de vorige eigenaar. Zijn zoon woonde hier.
Oh TS toch...Je bent te lief voor deze wereld(en ook voor die drop... van een vriend van je
). De huidige eigenaar moet gewoon een monteur langssturen, niks bellen met de vorige eigenaar. Hij is ervoor verantwoordelijk dat je als huurder verwarming hebt. Straks word het weer kouder en dan zit je echt in de kou. Bel de verhuurder op en eis dat hij een monteur stuurt, deze week nog! Kom alsjeblieft voor jezelf op.
elmiran schreef:[ [url=m/lBZi7C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kI2Ewe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze bedoel je.. ik heb geen idee waarvan het is. Er steekt inderdaad een klein draadje uit.
Femke_Tweety schreef:Ik vind het bijzonder dat een 'warmte isolerende ondervloer'
Gebruikt wordt op vloerverwarming. Ik zie staan dat het daar geschikt voor zou zijn, maar heel logisch is dat niet wat mij betreft.
Op de vloerverwarming ligt nu dus een warmteisolerende laag, en daar nog eens laminaatvloer bovenop.
Ik kan mij goed voorstellen dat dat het goed functioneren van de vloerverwarming in de weg zit.
Niet zozeer omdat de vloerverwarming niet goed is, alswel omdat de warmte niet goed doorgegeven wordt naar de eigenlijke vloer.
elmiran schreef:Femke_Tweety schreef:Ik vind het bijzonder dat een 'warmte isolerende ondervloer'
Gebruikt wordt op vloerverwarming. Ik zie staan dat het daar geschikt voor zou zijn, maar heel logisch is dat niet wat mij betreft.
Op de vloerverwarming ligt nu dus een warmteisolerende laag, en daar nog eens laminaatvloer bovenop.
Ik kan mij goed voorstellen dat dat het goed functioneren van de vloerverwarming in de weg zit.
Niet zozeer omdat de vloerverwarming niet goed is, alswel omdat de warmte niet goed doorgegeven wordt naar de eigenlijke vloer.
De badkamer heeft dit niet en wordt ook niet warm. Alleen het ijzeren gedeelte in de meterkast is warm. Gedeelte na de pomp / zwarte bakje is allemaal koud.
Rode gedeelte van de groepen voelt nog een beetje warm aan. Daarna loopt hij naar beneden naar een blauw gedeelte met groepen, en daar is het koud.
elmiran schreef:De voorzitter van de VVE gaat contact met mijn huisbaas opnemen en dan hoor ik hoe en wanneer het opgelost gaat worden. De vorige bewoner zegt dat hij geen problemen had (had ook niet anders verwacht. Die wil niet voor de kosten op draaien).
IMANDRA schreef:elmiran schreef:De voorzitter van de VVE gaat contact met mijn huisbaas opnemen en dan hoor ik hoe en wanneer het opgelost gaat worden. De vorige bewoner zegt dat hij geen problemen had (had ook niet anders verwacht. Die wil niet voor de kosten op draaien).
De huurder draait sowieso niet voor de kosten op hierin. Dit valt als ik me niet vergis onder 'groot onderhoud', dus dat is de verantwoordelijkheid van de huurbaas.