Vreemdgangers weten zelf ook al dat ze fout zitten, dat hoef je ze niet te vertellen. En al helemaal niet te denken dat ze door een gesprek gaan veranderen.
BaileyMix
Geplaatst: 22-06-22 13:57
Dat is mijn ervaring ook wel ja. Ze zitten er gewoon totáál niet mee dat ze eikels zijn. Vind het zelf ook altijd lekker hoor, om iemand te confronteren met poedersuiker. Maar uiteindelijk toch wel geleerd dat dat nooit zin heeft. Zij lachen het weg, jij krijgt nooit de antwoorden die je wil. Frustrerend.
Dus iemand 'er niet zomaar mee weg laten komen', dan moet je grover geschut inzetten dan een pittig gesprek
Familie/partner op de hoogte stellen is pijnlijker voor ze idd. Nu vind ik dat soms heel erg ver gaan, maar een gesprek aan willen gaan doe je alleen om jezelf een goed gevoel te geven eigenlijk. Zij veranderen er niet door en je vertelt ze ook niet iets nieuws. Vooral niet als je dat blijkbaar al via de app hebt gezegd. Het is, naar mijn mening, ook niet echt iets eraan doen
present
Geplaatst: 22-06-22 15:52
Het is duidelijk dat ik een iets ander mensbeeld heb en andere ideeën over de impact van een eerlijk gesprek. Laten we het daar op houden, want dat is prima.
Ik hoop voor jou dat dat zo blijft. Als je enthousiast tindert ga je vanzelf slechter denken over mensen
Jildau
Geplaatst: 22-06-22 16:20
Jeetje jongens..
Als zij nou voor haar eigen gevoel het fijner vindt om nog een gesprek te voeren en het zo af te sluiten dan moet ze dat toch vooral doen? Als dat voor haar goed voelt, prima. Hebben wij geen last van. Voor een ander voelt blokkeren en negeren weer beter, ook prima.
wie weet komen er nog leuke verhalen uit dat gesprek. Zolang het voor haar maar goed is.
Attitude
Geplaatst: 22-06-22 17:34
Ailill schreef:
Zoiets vraag je toch ook niet aan een voorbijganger op straat, of iemand in de kroeg?
Present was daar toch specifiek naar op zoek en heeft iets gedeeld met hem. Imo derhalve helemaal geen gekke vraag en dan snap ik zeker dat ze hem wellicht wel wilt vertellen wat het met haar doet
present
Geplaatst: 22-06-22 19:24
Ik was juist helemaal niet (uitsluitend) op zoek naar seks, maar hij zag waarschijnlijk zijn kans schoon, omdat ik goed van vertrouwen ben. Het liep anders omdat ik gevoelig ben voor inconsistenties en de tijd zich tegen hem keerde. Mensen die liegen verliezen het uiteindelijk altijd van de tijd, vooral als ze te veel praten.
Na de tweede date wilde ik bij hem thuis afspreken en nee, (nog) niet om zijn bed uit te proberen, maar om zeker te weten dat hetgeen ik op dat moment bijna niet voor mogelijk hield ook echt niet zo was. Maar in zijn reactie aarzelde hij, een fractie van een seconde slechts, echter lang genoeg om mijn intuïtie wakker te maken. Toen hij vervolgens ook nog 'ziek' werd besloot ik toch maar eens onderzoek te doen. Een volgende keer doe ik dat waarschijnlijk sneller. Het feit dat we geen seks hebben gehad maakt het voor mij niet minder erg.
Zelf zegt hij (en daar mag een korrel zout bij voor wie dat wil) dat hij mij ondertussen veel leuker was gaan vinden dan zijn bedoeling was. In elk geval kon hij niet meer voor- of achteruit en ik twijfel er niet aan dat dat leerzaam was. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat hij nooit meer vreemdgaat, want aan zijn redenen om vreemd te gaan is niets veranderd en als hij met mij al haast niet meer durft te praten belooft dat weinig goeds voor de communicatie met zijn vrouw.
En nu zeg ik hier echt niets meer over, tenzij er inderdaad nog een leuk verhaal uit dat gesprek voortkomt, als het er al van komt.
Ondertussen ben ik wel druk aan het swipen, maar nog zonder enig succes.
BaileyMix
Geplaatst: 25-06-22 12:34
Iemand nog spannende verhalen?
Hier is iemand met een toverstafje langs geweest geloof ik, het wémelt werkelijk van de lekkere matches op Bumble Exact mijn type en dan x30. Nu nog even moed verzamelen na die rare Tinderdate van laatst. En vanmiddag en vannacht Pride feesten
Urbanus
Geplaatst: 25-06-22 12:58
BaileyMix schreef:
Iemand nog spannende verhalen?
Hier is iemand met een toverstafje langs geweest geloof ik, het wémelt werkelijk van de lekkere matches op Bumble Exact mijn type en dan x30. Nu nog even moed verzamelen na die rare Tinderdate van laatst. En vanmiddag en vannacht Pride feesten
present
Geplaatst: 26-06-22 21:59
BaileyMix schreef:
Hier is iemand met een toverstafje langs geweest geloof ik, het wémelt werkelijk van de lekkere matches op Bumble
En, en, en...?
Mijn man had gisteren gelukkig eindelijk een geslaagde tinderdate. Voor herhaling vatbaar, ben benieuwd.
Zelf heb ik exact nog 0 matches sinds ik in mijn profiel heb gezet dat ik een open relatie heb. Daarom nu toch mijn geluk maar aan het beproeven op secondlove. Durf niet te zeggen dat die vijver nou heel veel leuker is, maar aan aandacht daar in elk geval geen gebrek. Dinsdag een date met de man die mij het leukst lijkt, de rest afgewimpeld of in de wacht gezet om te voorkomen dat ik gek word.
janderegelaa
vanaf nu met een R erachter
Geplaatst: 26-06-22 22:28
.
Laatst bijgewerkt door janderegelaa op 27-09-23 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Marocje
Geplaatst: 26-06-22 22:38
Precies. Die sla ik ook echt over. Maar dan weer net een andere reden: ik werk ten eerste niet mee aan bedrog, en dat is toch een stuk lastiger te verifiëren. Ten tweede ga ik naar de ander toe, want vaak niet kan als die relatie heeft.
Dat is overigens we weer wat anders dan ‘alles of niets’, wat ik ook heel goed begrijp. Mijn sekspartners vinden het juist heerlijk mijn verhalen te horen, die vrijheid voelt juist heel goed.
Wat ku.t voor je mark! But time will be better, maar nu wel even zuur ja
Marocje
Geplaatst: 26-06-22 22:58
Oh die toevoeging had ik gemist Mark. Klote is het, maar goed dat je bij jezelf bleef.
janderegelaa
Geplaatst: 26-06-22 22:59
.
Laatst bijgewerkt door janderegelaa op 27-09-23 16:51, in het totaal 2 keer bewerkt
janderegelaa
Geplaatst: 26-06-22 23:13
.
Laatst bijgewerkt door janderegelaa op 27-09-23 16:51, in het totaal 2 keer bewerkt
present
Geplaatst: 26-06-22 23:13
Dat is niet leuk janderegelaa.
Als single zou ik denk ik de mensen met een open relatie ook overslaan hoor, dat neem ik niemand kwalijk. Ik sla er zelf genoeg over om minder. Nu zou ik juist liever iemand met een open relatie daten, maar die vind ik niet, of ik vind ze niet leuk, of ze hebben ondanks die open relatie compleet andere ideeën en verwachtingen. Ik maak het mezelf ook niet heel makkelijk. Eigenlijk wil ik gewoon mijn beste vriend, maar dan bereikbaar.
Urbanus
Geplaatst: 26-06-22 23:14
Ach verdrietig, sterkte!
Rytir
Geplaatst: 26-06-22 23:49
Hé bah janderegelaa, luduvuduh sucks! Is er iets leuks waar je je op kunt verheugen de komende tijd? Dat hielp mij er altijd een beetje doorheen.
*edit; niet dat je het voor nu niet even poedersuiker mag vinden hoor! Dat hoort er bij en er hier vanaf praten helpt ook een stukkie.
janderegelaa
Geplaatst: 27-06-22 00:06
.
Laatst bijgewerkt door janderegelaa op 27-09-23 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt