Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Ro0sje schreef:Maar feit blijft dat het een belachelijke niet werkende regel is
Boeiend, daar gaat het niet om. Als het je gevraagd wordt door een restauranthouder, dan doe je gewoon zonder morren dat ding op of ga je weg.
Rambogirl schreef:En de mensen die nu de grens over gaan om uit eten te gaan zijn niet voor niets de grens over gegaan. Die hebben overal het sch%#t aan. Zelfde als met het vuurwerkverbod.
Ik woon nota bene bijna op de grens en ik ga alleen de grens over om snel te tankenScheelt toch weel €0,30 de liter
Amandavd schreef:Rambogirl schreef:En de mensen die nu de grens over gaan om uit eten te gaan zijn niet voor niets de grens over gegaan. Die hebben overal het sch%#t aan. Zelfde als met het vuurwerkverbod.
Ik woon nota bene bijna op de grens en ik ga alleen de grens over om snel te tankenScheelt toch weel €0,30 de liter
Dit slaat echt helemaal nergens op hoor. Als ik over de grens ga om te uit eten en ik hou mij overal netjes aan de regels dan houdt dat echt niet in dat ik overal schijt aan heb. Toen het in Duitsland en België dicht was kon je hier over de Belgen en Duitsers heen lopen. Laat ze lekker en laat de mensen die over de grens gaan ook lekker. Zolang men zich aan de regels houdt zie ik het probleem niet.
Ro0sje schreef:Nog zo’n ergernis. Mijn Noorse boskat zit zo mega dik in haar vacht dat we een dagtaak hebben om haar klit vrij te houden. Op het moment zijn we dagelijks bezig met uit pluizen en vilt klitten te knippen.
Gelukkig kan ze over twee weken naar de trimsalon.
Rytir schreef:Ro0sje schreef:Nog zo’n ergernis. Mijn Noorse boskat zit zo mega dik in haar vacht dat we een dagtaak hebben om haar klit vrij te houden. Op het moment zijn we dagelijks bezig met uit pluizen en vilt klitten te knippen.
Gelukkig kan ze over twee weken naar de trimsalon.
Mijn ergernis is dan weer dat er zo slecht gefokt wordt dat dit nodig is. Dat bedoel ik trouwens echt niet onaardig naar jou toe! Hier in de buurt ook een ras pers die prijzen heeft behaald maar die ze inmiddels regelmatig moeten scheren vanwege de klitten.
MarlindeRooz schreef:Zie net dit op insta voorbijkomen, dit is de flat naast mij (zelfde flat in een andere kleur haha). Love waar ik woon.
[ [url=m/0kO6b7.png]Afbeelding[/url] ]
(Dit gebeurt met grote regelmaat)
Cayenne schreef:MarlindeRooz schreef:Zie net dit op insta voorbijkomen, dit is de flat naast mij (zelfde flat in een andere kleur haha). Love waar ik woon.
Eeew![]()
Ik erger me aan het gedoe rondom tennisser Novak Djokovic.
De regels waren duidelijk. Niet getest = niet mee doen.
Waarom moet er nu dan een uitzondering gemaakt worden?
fotolijstje schreef:MarlindeRooz schreef:Zie net dit op insta voorbijkomen, dit is de flat naast mij (zelfde flat in een andere kleur haha). Love waar ik woon.
Die zag ik toevallig ook nog en dacht direct aan jougeen idee waarom
MarlindeRooz schreef:maralyn schreef:Puberende reu, valt mee. Puberende teef. Daar heb je je handen vol aan!
Succes!!!
Troost je, die van ons is 15 en… heeft nog steeds een enorme middelvinger.
Ze is nu wel echt best doof maar ze was een tijdje oost-Indisch doof. En we geloofden het soms!!!