mariekeoo schreef:Joeejoee
Marieke Hier, 25 jaar. Net als ieder jaar nog steeds single (dus een knappe man in de cadeaubox mag ook). Wenselijst: doorsnee man, maar een hart van goud, spontaniteit en goede humor.
Verder woon ik samen met 2 katten. Focus en flair. [ [url=m/7UhbSx.jpg]Afbeelding[/url] ]. inmiddels zijn ze wel wat groter hoor. Ik werk als neonatologie verpleegkundige in het ziekenhuis (bij te vroeg geboren baby's), en zie helaas het ziekenhuis ook teveel van binnen voor mijzelf. Ik ben een ontzettende koukleum (lig eigenlijk de gehele zomer onder het winter dekbed). Komend Januari ga ik verhuizen, naar voor het eerst naar een grote mensen huis. Super spannend, maar erg leuk. Ik vind dingen in pastel kleur altijd super leuk. Verder hecht ik waarde aan herinneringen. Ben fotograaf in de vrije tijd (zwangeren, baby's, huwelijk etc etc). Nu tegenwoordig ga ik naast mijn werk, ook nog naar school.
Sporten doe ik op het moment helemaal niet, paardrijden eigenlijk ook niet meer (helaas).
Verder geniet ik van lekker eten, spelletjes, warme dingen, alles waar aandacht is besteed. Ik houd van creatieve uitlatingen en vind zelfgemaakte dingen in het speciaal ook erg leuk.
Daarnaast ben ik dol op cadeautjes, dus hoe feestelijker, groter hoe beter haha.
Confetti mag, maar wel een warning van te voren alsjeblieft.
Ik heb weer super veel zin in een nieuw jaar SS
Als je in het Noorden woont, kom ik m'n zwager wel bij je bezorgen 
Hij heeft een huis met veel land en paardenstallen ^^