1. Heel lekker rozijnenbrood gegeten bij de lunch! 2. Het ging goed bij therapie; kom steeds weer klein beetje verder 3. Een goede wandeling gemaakt vanavond.
1. Goede therapie sessie gehad. 2. Wat maakt die kleine toch veel in mij los 3. Weer eens een avondje zonder tv en gsm. Lekker nog even puzzelen en dan te bed.
1. Het was heel druk onderweg, maar veilig thuis gekomen 2. Vanochtend iemand blij gemaakt door samen thee te drinken 3. Een lieve hond geknuffeld (en pootje gekregen)
VanHuisUit
Geplaatst: 21-04-21 20:23
Oja, gisteren 1. 1e asperges gegeten 2. twee inspirerende gesprekken met leerlingen 3. auto door de wasstraat, dan glimt-ie-weer-zo-mooi
vandaag 1. weer kunnen genieten van het prachtige weer 2. zoonlief heeft de honden flink uitgelaten 3. mijn favoriete groente-vega ovenschotel gegeten
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 21-04-21 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt
1. Vanmorgen lekker gewandeld. 2. Vanmiddag gepuzzeld terwijl onze dame lekker aan het spelen was. 3. Voor het eerst in 3 jaar gedressuurd met Bo. Heerlijk zo in de achtertuin. Wat heb ik genoten ! Daarna paardjes gevoerd en nu naar bed.
1. Weer meer energie 2. Mooie gesprekken op mijn werk gehad 3. Leuk berichtje gekregen nav dit topic 4. Vanavond heerlijk met vriendje in de tuin gerommeld
1: buurvrouw kwam bij me langs om inspiratie op te doen voor haar eigen tuin, super leuk compliment 2: met de buurvrouw mee naar haar tuin en veel ideeën aan de hand kunnen doen, voor haar in basis hele mooie tuin (mooie grote oude Engels ontworpen tuin met grote oude bomen) 3: halve palet met stenen die bij ons in de weg lagen naar de buurvrouw gebracht die er helemaal blij was
1. Een heel stuk gewandeld 2. Heb gekookt en het was erg lekker 3. Blij met het positieve verhaal van mijn vriend over zijn dag
VanHuisUit
Geplaatst: 22-04-21 21:35
1. goed gesprek gevoerd over een nieuw project (werk) hoop zo dat het doorgaat! 2. klacht omgebogen naar adviesgesprek met leerling & ouder 3. in het zonnetje gezeten in mijn voortuin