miccamaaike schreef:Roodvos schreef:Ik denk dat mijn "badkamer" (hoogdravend woord voor een pijpelaatje) hoog zal eindigen in de ranglijst "kleinste badkamers van Bokt". Ik zelfs geen ruimte voor een bath bucket. Dingen voor in bad zijn dus echt een mega-flop.
In ons vorige huis was de badkamer nog geen 1,5 m2T was een wastafel en een douche.
Dat beschrijft het precies: wastafel en douche, 1,3-1,4 m2 zoiets. Ik ben gelukkig niet zo groot van postuur, anders zit je klem tussen de wastafel en de deur

Ik heb dit huis destijds gekocht omdat er genoeg ruimte was voor een stalletje, weitje en paddock. Zodat mijn paard bij mij thuis oud kon worden. En het daarna groots te verbouwen. Dat oud worden van het paard is gelukt, hij is ruim 1,5 jaar geleden overleden op 31-jarige leeftijd. Dat groots verbouwen is een ander verhaal

Ik kan ook niet wachten op het loten! Was zaterdag met een vriendin stad in en de markt over, en ik heb echt zoveel leuke dingen gezien! We hebben al afgesproken dat rondje nogmaals te gaan doen als ik mijn lootje heb